wtorek, 18 kwietnia 2017

Poświątecznie, kolorowo

Święta minęły i znów wróciła szara codzienność. 
Trzeba iść do pracy, opłacić rachunki, posprzątać, zrobić zakupy. Ten krótki świąteczny czas każdy powinien rozważyć 
sam ze sobą - głęboko w swoim sercu.
Czy to coś zmieniło czy nie ?

Serdecznie dziękuję wszystkim za życzenia i ciepłe słowa :)
Kolorowe kartki, których nie zdążyłam pokazać wcześniej 
poleciały do różnych ludzi, blisko i bardzo daleko, 
za morza i oceany.











Pozdrawiam Was cieplutko i dziękuję za Waszą obecność :)


24 komentarze:

  1. Chyba nie umiałabym wybrać tej jedynej, jak dziecko w sklepie z zabawkami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Każda ciekawa i niepowtarzalna, super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedna z nich Ulko dotarło także do mnie do Dukli....Jest jedna z tych piękniejszych na mojej półeczce...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki, milo dostać taką i wysłać też :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karty :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne pomysłowe. bardzo mi się podoba;) widać dużo pracy włożone w nie;) obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj i rozgość się ! Dziękuję za miłe słowa :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
    2. siadam z kawą i podziwiam Twe prace:D

      Usuń
  7. Śliczności a ja przez chorowanie - nie zdążyłam zamówić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, to ja powinnam się domyślić i podesłać Tobie kilka. Przyznam się, że miałam taki pomysł, ale czasu zabrakło. Uściski :))

      Usuń
  8. Piękne kartki. Każdemu trzeba takiego wytchnienia od codzienności. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Swięta...i już po:) Prawda, że zbyt szybko czas umyka:0
    Ula, prześliczne karteczki, delikatne i radosne:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie karteczki są urokliwe. Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczne!! A ta z pozawijanymi rogami naj!!pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartki są bardzo ładne. Nie umiem łączyć ze sobą różnych faktur więc tym bardziej podziwiam.
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))