wtorek, 22 sierpnia 2017

Prezenty dla najbliższych

Lipiec to miesiąc, w którym moja mama i siostra obchodzą imieniny. 
Przygotowując upominki dla najbliższych mi osób staram się,
by oprócz rzeczy zakupionych w sklepie,
było też coś stworzone przeze mnie, jeśli mam czas oczywiście ! 
Podczas tworzenia, myślę o bliskich, a obdarowując własnoręcznie wykonanymi prezentami - daję cząstkę siebie.
Dla mojej siostry stworzyłam skrzyneczkę, która będzie
drobnym akcentem do wystroju pokoju w stylu marynistycznym.
Kupiłam drewniane pudełko i metodą decoupage  dokonałam przemiany, dodając między innymi muszelki i elementy tekturowe.









 Dla mamy - bukiet z kwiatów z naszego ogrodu.





A co tu robi kot ?


 Wiadomo - kot wciśnie się wszędzie, nawet do zbyt małego koszyka !



26 komentarzy:

  1. Super ozdobiłaś skrzynkę :).

    Bukiet jest śliczny :).

    Wygodniś jest z Twojego kotka :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Kot świetny, ciekawe czy mu wygodnie? A skrzyneczka fantastyczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach ! Widzisz - kotom pomysłów też nie brakuje !

      Usuń
  3. Kot w koszyku - rewelacja a myślałam, że mój pies tylko, potrafi zmieścić się w czymś o wiele mniejszym od niego :) Buziaki Ulu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ha !!! Kot - trudno pojąć, że włazi tam, gdzie nie powinien, ale pies ?!

      Usuń
  4. Doskonały pomysł, taki własnoręcznie wykonany prezent, bo świadczy o tym, że myślało się o adresacie. Nawet bukiety świetne robisz :-)
    A kot w koszu to też prezent?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kot to nie prezent - oczywiście ! Szukał i szukał, aż znalazł dla siebie wygodne miejsce :)

      Usuń
  5. Śliczne prezenty. Świetnie wykonane!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezenty piękne stworzyłaś, pudełko genialne, takie klimatyczne, bukiet uroczy, a kot? Też piękny. :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe prezenty zrobiłaś dla najbliższych:) A kot uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że nie jestem w gronie Twoich najbliższych prezentobiorców, bo pudełko jest urocze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buuu... nie wiem, co powiedzieć... chyba powinnam Cię obdarować :)

      Usuń
  9. Prezenty od serca, podobno, dają najwięcej radości. Tzn mojego syna najbardziej ucieszyłby nowy samochód, hehe, ale kobiety doceniają rękodzieło. Zwłaszcza pudełka są cenne, też mi parę osób sugerowało robienie takich rzeczy. Pojadą dzieci, zrobi się zimno to też się postaram :-) Nie wyjdą takie piękne jak Twoje, ale zrobię co będę mogła.
    ps. u mnie już jest zimno,więc już niedługo brr. Uściski serdeczne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko, Ty przecież też potrafisz cudeńka tworzyć ! Serdeczności posyłam :))

      Usuń
  10. Sliczna skrzyneczka! Bardzo lubię marynistyczne tematy i lubię zbierać muszelki, kamyki i inne skarby:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo !!! Aniu, to tak jak ja ! Też zbieram różne skarby, czy to w lesie czy nad morzem. Uściski posyłam :))

      Usuń
  11. Przepiękna ta kasetka!!! Uwielbiam morskie motywy i wszelkie niebieskości...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ulu ale wspaniała skrzyneczka cudnie przyozdobiona łał wspaniały podarunek komuś sprawiłaś :)
    Ulu może uda Ci się tę serię wypożyczyć Fabisińska " Sanatorium pod zegarem " ja z chęcią po coś tej autorki jeszcze sięgnę
    Pozdrawiam haha ja też mam zaległości dopiero dziś zobaczyłam wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Beatko :) Chętnie przeczytam tę książkę. Już miałam ją w ręku... i nie wiem dlaczego nie kupiłam ?

      Usuń
  13. Przepięknie ozdobiłaś skrzynkę! Fajny,wakacyjny styl!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie zrobione.Przepięknie... Ja już też przestałam kupować prezenty, daję własnoręcznie zrobione przeze mnie kremy, balsamy, ostatnio podarowałam przyjaciółce perfumy, moich rąk dzieło, z zebranych przeze mnie płatków dzikich róż.Zioła z łąk,które wokół mnie rosną, też są wdzięcznym prezentem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wspaniale jest wręczać prezent zrobiony przez siebie, bo myślisz o tej osobie i dajesz jakby "kawałek siebie". Perfumy własnoręcznie zrobione ? - to niesamowite !!!

      Usuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))