środa, 20 września 2017

Szum fal

    Wrzesień - nie musi być nudny. Na plażach spokój.
Zostali już tylko nieliczni turyści. Jest moc !

Muszę Wam powiedzieć, że morze każdego dnia i o każdej godzinie jest inne.





















Jeśli myślicie, że ja tak ciągle przechadzam się po plaży
to jesteście w błędzie.
Trafiła się okazja i troszkę czasu, że mogłam tu być.
Zatraciłam się w szumie fal i strzelałam im zdjęcia bez opamiętania.
Kocham ten stan !!!


Pozdrowienia z plaży w Chłopach i Sarbinowie !!!


33 komentarze:

  1. takie morze, to ja rozumiem... cisza, spokój, zero ludzi... pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię, gdy nikt się nie przekrzykuje i nie popycha :)

      Usuń
  2. Wrzesień jest pięknym miesiącem do pobytu nad morzem, jest wtedy bardzo pięknie, a jeszcze jak słońce dopisze to nie ma piękniejszej pory roku . :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzy mi się złota jesień w górach, ale nadmorskim lenistwem też nie pogardzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozdrawiam Uleńko Ciebie i morze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham, kocham, kocham morze!
    W tym roku szumiał, a raczej huczał mi Atlantyk, bo ocean to takie morze zwielokrotnione pod każdym względem. Rozkosz w najczystszej postaci i pełnia szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och !!! To miałaś super przeżycie ! Wspaniale !!!

      Usuń
  6. Najbardziej lubię polskie morze wtedy, gdy pusto na plaży. Nikt nie wrzeszczy, nie cuchnie dookoła olejkiem do opalania, nikt się pod nogami nie kręci.Ładnie Ci morze pozowało do zdjęć!
    Miłego;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie lubię tych tłumów na plaży, hałasu i nie rozumiem tego typu wypoczynku. Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Odetchnęłam sobie z całego serca, hehe, ta przestrzeń jest do życia bardzo potrzebna. Bardzo się cieszę,że mogłaś sobie zrobić taką frajdę. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, potrzebna taka przestrzeń i chwila oddechu ! Uściski Marzenko :))

      Usuń
  8. Jak polskie morze to tylko we wrześniu:))Mnie się w tym roku trafiły tylko dwa dni nad cieśniną Kattegat ale tęsknię do Bałtyku,miło było być tam z Tobą :))Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że tam też było pięknie! Pozdrawiam :))

      Usuń
  9. Fajne zdjęcia:) Świetnie, że choć troszkę mogłaś odpocząć i wsłuchać się w szum fal...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię spacerować nad brzegiem morza, choć w tym roku okazji było naprawdę niewiele.

      Usuń
  10. Polskie morze jest piękne o każdej porze roku:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się podepnę pod A.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  12. Morze zawsze potrafi oczarować:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ulu spaceruj ile się da, bo każdego dnia może jest ładne ;)
    Pozdrawiam miłego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham morze. Chciałabym mieszkać blisko morza. Kocham szum fal. Całą tę atmosferę. Piękne zdjęcia, a ty ślicznie wyglądasz. Bardzo przyjemny post. :))

    Miłego weekendu.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agniesiu :) Mieszkając w mieście miałam trochę bliżej do morza, bo ok.13 km. Teraz mam 25 km, ale to też nie jest daleko. Strasznie lubię spacery po plaży po sezonie.

      Usuń
  15. Na mnie też morze zawsze wpływa kojąco...Jestem całkiem na innej galaktyce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie widok morza i szum fal też wpływa podobnie. Pozdrawiam :)

      Usuń
  16. Pobyt nad morzem we wrześniu pewnie tym bardziej cudowny, że bez obecności tłumów. Można naprawdę wypocząć.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mieszkasz nad morzem? Tak czy inaczej zazroszczę, za niczym tak nie tęsknię jak za polskim morzem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkam nad morzem od urodzenia, ale tęsknię za górami, które kocham :))

      Usuń
  18. Uwielbiam puste plaże więc trochę Ci Uleńko pozazdrościłam. Świetne zdjęcia! Mam nadzieję, że wspaniale odpoczęłaś. Przesyłam serdeczne uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja - najlepszy jest spacer po pustej plaży !!! Pozdrawiam cieplutko :))

      Usuń
  19. Po sezonie najlepiej można odpocząć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Morze o tej porze to moje marzenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu - marzeniom trzeba pomóc !!! Buziaczki :))

      Usuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))