czwartek, 23 listopada 2017

Na zdrowie - kartka z życzeniami

Karteczka i życzenia stworzone specjalnie dla Anny.
Najtrudniejsze okazało się wysłanie jej,
bo do poczty daleko, a ja przecież z domu nie wychodzę,
ale w końcu udało się !!!



Anno
Tej jesieni coś się zmieni,
bo poleżeć musisz trochę.
Czeka Cię odpoczywanie,
lecz czy na to masz ochotę ?
Idzie zima, więc się nie martw.
Krzaki, ptaki poszły spać.
Śnieg przykryje znów rabaty.
Wiosną ruszysz kwiaty rwać.
Teraz sobie zrób kakao,
żeby formę mieć wspaniałą !
                         /Ula H./


A tymczasem w naszym ogrodzie zakwitł pierwiosnek i floksy, 
czego zupełnie się nie spodziewałam.
Wiem, że jeden pierwiosnek wiosny nie czyni. To tylko ostatnie podrygi jesieni. Czyżby ten bladożółty kwiat zapowiadał zimę ?

Kochani, nie wytrzymałam i krążę z aparatem wokół domu,
bo tak pięknie jest dookoła !









37 komentarzy:

  1. Bardzo oryginalan karteczka i jeszcze wierszyk do tego :-)
    Kwiaty kwitną ??
    Może wiosna idzie ?
    Tak nie lubię zimy...
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba to jednak jesień żegna się z nami. Dziękuję :)

      Usuń
  2. Karteczka urocza, ale wierszowane życzenia - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny upominek zrobiłaś Annie. A taka pogoda zachęca do wyjścia z domu. Zdróweczka Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uleńko, po takim wierszyku każdy lepiej się poczuje. U nas tez dziś poprawa pogody, na szczęście!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... mam nadzieję, że wierszyk chociaż doda otuchy :))

      Usuń
  5. Cudowny wiersz dla Ani :) Na pewno sprawił Jej wiele radości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysłowa i świetna karteczka, a życzenia urocze, tez lubię takie indywidualne od serca życzenia pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :))

      Usuń
  7. Cudowna kartka i wiersz wspaniały. Pełen wiary, bardzo pozytywny. Twoje kartki są zawsze sercem tworzone. Piękne kwiaty. Cieszy mnie zawsze ich widok. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za ciepłe słowa, Agnieszko :) Ściskam Cię kochana :)) Trzymaj się !!!

      Usuń
  8. Śliczna, warstwowa kartka i cudowny wierszyk dla Ani:)
    U mnie dalej kwitnie maciejka:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maciejka - to wspaniale ! Pewnie już nie pachnie jak latem. Jak te rośliny potrafią nas miło zaskakiwać ? Dziękuję :)

      Usuń
  9. Kartka śliczna i mam nadzieję, że pamiętasz Ulu o moim zamówionku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kartki świąteczne już się robią. Czy Ty Gabrysiu zamawiałaś aż pięć kartek świątecznych i ślubną ?

      Usuń
  10. Piękna kartka i nietuzinkowe życzenia. A co do wiosny, to mnie mega zaskoczyłaś, jutro lecę oblecieć ogród:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja kwitnący pierwiosnek zobaczyłam niedawno na blogu u Blogochwili, więc kuśtykając powlekłam się do ogrodu i też wypatrzyłam - swój własny pierwiosnek. W ogrodzie zawsze dzieje się coś ciekawego . Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Ten pierwiosnek to jakaś anomalia pogodowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ha !!! Ano widzisz - zakwitł na przekór zimie !

      Usuń
  12. Nie dość, że kartka piękna, to i wiersz uroczy :) Lubię jesienne zdjęcia, szczególnie ze złotymi liśćmi klonów. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za te słowa :)) Pozdrawiam :)

      Usuń
  13. O jej! Ula jesteś niesamowita! Dziekuję za wierszyk, znakomity!!!! Karteczka piękna, jedyna w swoim rodzaju:)
    Pierwiosnek i floksik...jak nic wiosna!
    U mnie zakwitła kalina, chciałabym aby było tak ciepło jak dzisiaj. Zima jest nie dla mnie:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, dziękuję :) Twoja radość jest dla mnie najważniejsza :)) Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna , wyjątkowa karta i z serca płynące życzenia .Cudowna kompozycja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Grażynko i cieszę się Twoją obecnością oraz tym, że mogę Cię poznać :))

      Usuń
  16. Piękna kartka a w komplecie z wierszem - zachwycająca. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. No wreszcie mam trochę oddechu, zaglądam i co widzę? cuda, po prostu cuda :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super ta kartka :) Przyroda głupieje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ha !!! Z tą przyrodą to masz rację, ale chyba już niedługo to potrwa. Buziaki :))

      Usuń
  19. Ulu prześliczna karteczka i wierszyk uroczy :) Roślinki nam jeszcze troszeczkę nie śpią - aj ta pogoda ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Beciu :) Ale chyba w końcu ta zima nadejdzie ! Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))