czwartek, 5 kwietnia 2018

Kartki wielkanocne i podziękowania

Dziękuję za wszystkie życzenia świąteczne, które
różnymi sposobami do mnie dotarły !
W szczególności bardzo dziękuję Grażynce i Ani,
które zawsze o mnie pamiętają :))
Dziewczyny ! Przepiękne karteczki od Was nadeszły w najodpowiedniejszym 
momencie - gdy byłam smutna, przybita i roztargniona.
Od razu zaświeciło dla mnie słońce !
Po raz kolejny okazało się, że mogę na Was liczyć :))




Święta minęły, a wraz z nimi cała ta świąteczna krzątanina.
Kartki poleciały w różne strony, 
a niektóre zostały niewysłane...
bo tak już mam, bo za mało się staram...
bo doba jest za krótka, a ja zakręcona... wybaczcie :)
Przepraszam...
Dziś możecie zobaczyć moje marcowe prace.










Dwa miesiące temu, po długim zastanawianiu się i analizowaniu wszystkich
"za" i "przeciw" założyłam fan page na fb.
Nie mam jeszcze wprawy w prowadzeniu takiej strony,
ale powoli uczę się jak z tego dobrodziejstwa korzystać.
Znając siebie, pewnie za jakiś czas napiszę o plusach i minusach
prowadzenia takiej strony.
 Strona "Nie tylko kartki" - istnieje, więc jeśli komuś wygodniej
to zapraszam do odwiedzenia mnie na fb.
Baner znajduje się po prawej stronie mojego bloga.



29 komentarzy:

  1. Piękne te Twoje karteczki. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki piękne, klimatyczne, konta na FB nie mam, wolę blogi, ale życzę wielu czytelników i poprawy nastroju na dłużej:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu :) Ja też wolę blogi, a dlaczego ? - kiedyś o tym napiszę. Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Piękne kartki Ulu , ja ze względu na uczucie wściekłości na Pocztę Polską, postanowiłam w tym roku nie wysyłać kartek. Wiesz, że Twoje Bożonarodzeniowe , które wysyłałam w połowie nie dotarły? A co do FB, to dobry pomysł, tylko tak jak pisze Asia - nie w zamian, bo blog to blog a FB może jedynie wspomagać i zdobywać nowych czytelników. U mnie też tak było, że FB przyciągnął czytelników i ułatwił kontakt, bo sporo wiadomości dostaje właśnie tamtą drogą. A jednak blog kojarzy mi się z "klasą" i większym zaangażowaniem ze strony czytających, bo "lajka" dać - to jeszcze o niczym nie świadczy :) Buziaki i życzę powodzenia w przygotowywaniu karteczki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o fb to w zupełności się z Tobą zgadzam. To są w ogóle dwie różne rzeczy. Szkoda, że kartki nie doszły... Buziaki :)) Pozdrawiam :))

      Usuń
  4. Karteczki prześliczne. Te, które nie zostały wysłane poczekają sobie do przyszłego roku. Będą jak znalazł.
    Konto na Fb polubione. Będę zaglądać tam i tu :)
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnóstwo całę wspaniałych kartek :) stemploeany zajączek jest świetny :) Fb nie mam, i tak ledwo czasu na bloga wystarcza . Ale Tobie życzę powodzenia i wielu ciekawych nowych kontaktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś :)) To prawda, co mówisz: ledwo czasu starcza - nawet na blogowanie ! Buziaki :)))

      Usuń
  6. Przepiękne kartki! Ozdoba dla domu!

    Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! To ja dziękuję :)) I cieszę się bardzo z poznania Ciebie :)) Uściski :))

      Usuń
  7. Śliczne karteczki zrobiłaś. Konta na FB nie mam. Prowadzenie bloga
    i tak zajmuję dużo czasu, wole bloga. Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ula, Twoje karteczki są urocze, delikatne. Karteczki , które do Ciebie przyleciały też są śliczne. Oprócz mojej, bo ja nie przepadam za robieniem kartek:) Ale staram się, staram!
    Pozdrawiam ciepło.
    p.s.
    Mebelek niesamowicie się prezentuje. Czy to też Twoje odnawianie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, jak to oprócz Twojej ? Kartka od Ciebie jest bardzo ładna, no i przede wszystkim nadeszła w odpowiednim momencie, kiedy tego potrzebowałam :)) Kochana - to dla mnie mega-wsparcie :)) Tobie wydaje się, że to tak niewiele, a dla mnie to bardzo dużo.
      Jeśli chodzi o kredensik - to oczywiście mój pomysł. Zrobiony z dwóch osobnych mebli i przemalowany tak jak lubię. Pozdrawiam :))

      Usuń
  9. Śliczne są Twoje karteczki. Ja jestem na Facebooku, ale wole zdecydowanie bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za szczerość :)) Ja też wolę bloga !

      Usuń
  10. Piękne kartki, więc trzeba je pokazywać, niech cieszą oczy, inspirują, radują. Gratuluję nowego portalu :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Karteczki pierwsza klasa! I co tam, że nie wysłane wszystkie - będą na kolejne święta :) a fb pędzę "polubiać" ;-) będę tu i tu ;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje marcowe prace są przepiękne!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo piekne karteczki Uleńko,

    OdpowiedzUsuń
  14. Do Twoich kartek trzeba mieć anielską cierpliwość, bo pochłania mnóstwo czasu i osobistego zaangażowania. Podziwiam, ponieważ są niezwykle piękne, czyli wymagają artyzmu.
    Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och ! Kochana, dziękuję za te miłe słowa i docenienie moich skromnych prac :)) Pozdrawiam cieplutko :))

      Usuń
  15. Miło dostać tyle życzeń.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))