środa, 2 lutego 2011

Radosne chwile

Tak naprawdę to nie wiem co pisać... Już słów mi brak... Znów zostałam wyróżniona - przyznaję ze skruchą, bo nie wiem czy zasłużyłam,ale w głębi serca cieszę się bardzo, bardzo, bardzo !!!  Dziękuję  za ten zaszczyt MarrgottAni.


Zasady przyznawania wyróżnień :
1. Podziękuj za wyróżnienie.
2. Umieść u siebie link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.
3. umieść u siebie logo wyróżnień.
4. Przekaż nagrodę do dziesięciu blogów.
5. Umieść linki do tych blogów.
6. Powiadom o tym nominowane osoby.
7. Stwórz listę rzeczy, które czynią Cię szczęśliwą/ ym.


Oto lista osób, których blogi chętnie odwiedzam i się nie zawiodłam, i z wielką przyjemnością WYRÓŻNIAM :

 Monika
Mia 
Monika z pokoju 
Ela 
Justyna 
Finnabair 
Makneta 
Janina 
Daria 
Ksenia 

3 komentarze:

  1. Zasłużenie całkiem. Cudnie jak wyróżnienia cieszą, mnie nazbyt krępują ponadto brak mi czasu na zabawy tego rodzaju.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie dziękuję Słoneczko! I ściskam mocno:)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))