środa, 11 sierpnia 2010

Ślubne

Temat ślubów jest mi szczególnie bliski , ponieważ podczas pracy w kwiaciarni dosyć często musiałam się z nim mierzyć. 
To taki piękny i ważny w życiu dzień...Bardzo lubiłam tworzyć wiązanki dla panny młodej- to były moje ulubione. Kilka razy miałam też okazję przystroić samochód i salę weselną.  
Kocham śluby i  wiele razy w sobotę po pracy  wybierałam się pod katedrę, aby zobaczyć młodą parę i przystrojony samochód. Zawsze mnie to wzrusza, a jeszcze bardziej "kręci". Stąd też ostatnio stworzona karteczka ślubna :




I jeszcze jedna :


5 komentarzy:

  1. Nareszcie trafiłam na Twój blog, podoba mi się

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne karteluchy :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za miłe komentarze. Muszę przyznać, że Twoje karteczki chwytają za serce, aż trudno oderwać od nich wzrok :)
    Skusiłam się i obejrzałam całe archiwum na Twoim blogu. Pięknie tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo sympatyczne karteczki. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))