niedziela, 5 maja 2019

Majówka z recyklingiem w tle

Chcąc spełnić obywatelski obowiązek - po raz pierwszy na naszym domu wywiesiliśmy biało-czerwoną flagę.
Dumna chodziłam od okna do drzwi i spoglądałam na flagę, obserwując czy wiatr jej nie uszkodził i czy jeszcze tam jest.
Flagę kupiłam w sklepie, uszyłam tunel i nasadziłam na okrągły kij,
z którego wcześniej zdjęłam starą flagę związkową, która w tajemniczych okolicznościach i całkiem  nieoczekiwanie znalazła się w naszym domu 
po jakiejś demonstracji.
Pomyślałam, że szkoda wyrzucać starą flagę, bo tkanina ta
świetnie nada się na lekkie woreczki na zakupy.
Wyciągnęłam maszynę i zaczęłam szyć
i tak powstały moje pierwsze woreczki z recyklingu.









30 komentarzy:

  1. hehe, na Dniu Otwartym w schronisku było można kupić rękodzieło, bardzo się spodobały właśnie torby na zakupy. Taka ekologia jest super, prawa Ulu ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam Marzenko :)) Pięknego tygodnia !!!

      Usuń
  2. Podziwiam, ale wiesz, noszę się z zamiarem zrobienia takich woreczków, bo denerwuje mnie pakowanie wszystkiego w te foliówki, może pójdę za Twoim przykładem, tylko nie mam na razie z czego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już wcześniej myślałam o takich woreczkach , a teraz trafił mi się materiał - i masz ! Oto są !!! Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Woreczki z recyklingu - fajny pomysł, przydatne.
    Fajnie, że coraz więcej biało-czerwonych powiewa w święta państwowe.
    Uściski Ula:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba ten zwyczaj wywieszania flagi. W wielu krajach wywiesza się flagę. W Holandii na przykład wywiesza się flagę, gdy dziecko zda maturę. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Witaj Ulo:))
    Flaga dumnie łopocze na wietrze, a woreczki na pewno przydadzą się. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och ! Witaj Tereniu :) Dziękuję za wizytę i pozdrawiam ciepło :))

      Usuń
  5. I super Bardzo fajne woreczki, na pewno się sprawdza a i materiał dostał drugie życie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te woreczki to super sprawa !

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgodnie z zasadą, że Polak potrafi, pokazałaś jak wykorzystać coś, co wydawałoby się już nieprzydatne. Postawa godna naśladowania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj ! Bardzo dziękuję za miły komentarz :) Pozdrawiam ciepło :))

      Usuń
  8. Woreczki z recyklingu są świetne. Kiedy wywieszam flagę, też podchodzę do okna i patrzę jak łopocze na wietrze.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brawo Ulu, ostatnio jestem coraz bardziej wyczulona na ochronę środowiska, czystość wokół nas - jak chodzę z psem to widzę, jak bardzo ludzie brudzą. W głowie się nie mieści! Na zakupy też mam torebki z materiału. Gdyby jeszcze sprzedawcy od razu nam nie wpychali tych foliówek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ! Przeważnie odmawiam, gdy sprzedawca pyta mnie o to czy chcę torbę, a foliówek jeśli tylko jest to możliwe - nie używam. Ludzie brudzą okropnie. Najbardziej boli mnie to, gdy widzę śmieci porzucone w lesie - i to nie tylko drobne, ale całkiem pokaźnych rozmiarów. Przecież taka wielka lodówka leżąca w lesie sama się nie zutylizuje !

      Usuń
  10. Fajny pomysł na recykling flagi ;) Pozdrawiam Ulu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj nadal majowo
    Podpisuję się pod powyższymi słowami. Cóż mogę dodać? Chyba, że zazdroszczę kolejnego talentu. Ja zgrzytam zębami, jak mam tylko przyszyć zwykły guzik :)))
    Pozdrawiam ciepło przesyłając uśmiech

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja już nie wiem, co mam powiedzieć... Ja po prostu lubię szyć, ale są to przeważnie bardzo proste rzeczy. Uściski posyłam serdeczne :))

      Usuń
  12. Świetny pomysł, to udało Ci się zrobić zarówno coś dla narodu jak i środowiska. Tyle rzeczy jest wyrzucanych, z których można rożne cuda stworzyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ! Zgadzam się ! Ze starych, niepotrzebnych materiałów można stworzyć nowe rzeczy, które jeszcze długo posłużą. Pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Pomysł first class, a flaga wisi u mnie cały rok, pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo !!! Cudnie, że masz flagę wywieszoną przez cały rok ! Pozdrawiam :)

      Usuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))