wtorek, 17 października 2023

Marzenie mam

 Dziś opowiem Wam o marzeniu. 

Każdy ma jakieś marzenie - to jasne ! Mam i ja ! To dodaje mi skrzydeł i przywraca wiarę w sens istnienia. Jest tylko jedno małe "ale". Przynajmniej u mnie tak się dzieje. Gdy opowiem komuś o moich planach - to koniec. Nie ma sposobu, by się spełniły ! Już wiele razy to przerabiałam. Muszę więc milczeć jak grób. Dlatego dziś nic więcej Wam nie powiem. Tylko to jedno: mam marzenie.

Kiedy masz jakieś marzenie i bardzo pragniesz, by się spełniło to robisz wszystko, by osiągnąć ten cel. Wtedy czujesz lekką ekscytację,  myślisz i planujesz co trzeba zrobić, by sięgnąć marzeń. To jest właśnie ten moment ! Ten moment ! Dlatego tak ważne w życiu jest, by marzyć... by gonić przysłowiowego "króliczka", a nie złapać go. Najważniejsza jest droga !





" Bo w życiu liczy się nie to, czy nagrodzą nas oklaskami, lecz to czy będziemy mieć odwagę iść naprzód mimo braku gwarancji uznania."

/ Amor Towels /

43 komentarze:

  1. Tak, marzyć trzeba, to nas motywuje do działania. Życzę, by spełniały się Twoje marzenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak jest ! Marzenia są po to, by nas motywować do działania i pchać do przodu. Ściskam i pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Jeżeli jesteś z tego zadowolona, że trzeba się tyle napracować, to nie ma sprawy :-)))Życzę Ci mnóstwa pomysłów . Uściski :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzenie się nie spełniają. Marzenia trzeba spełniać. I tej myśli się trzymam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak jest ! Marzenia same się nie spełnią. Trzeba im pomóc ! Pozdrawiam Wiolu :)))

      Usuń
  4. Życzę Ci, by Twoje marzenie się spełniło i cieplutko pozdrawiam 🍁☘️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Marzenie spełnione ! Czuję, że będą następne. Pozdrawiam ciepło :))

      Usuń
  5. Po to są marzenia aby się spełniły czego bardzo życzę
    Bez marzeń życie byłoby puste.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki za spełnienie marzenia:) Serdeczności Ula!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izo !!! Cieszę się, że mogłam je spełnić. Pozdrawiam :))

      Usuń
  7. Wiesz, trochę prawdy w tym jest, o marzeniach się milczy, a mówi, gdy się spełnią.
    Życzę Ci by spełniło się to marzenie, o którym wspominasz. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję ! Wiesz, tak bardzo chciałam powiedzieć Wam o tym, ale też nie chciałam zdradzać szczegółów, no i jak tu powiedzieć, by mówić jak najmniej ? Pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
  8. A więc życzę Ci tej odwagi !!!
    I najserdeczniej Cię pozdrawiam.
    Stokrotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Stokrotko :))) Spełnione ! Ściskam i pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Trzymam kciuki żeby Ci się spełniło :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki!!! Na pewno się uda!!! Pozdrawiam z nowego bloga-już nie Pat:) Tam miałam problemy techniczne Udanej jesieni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ! Ściskam i pozdrawiam ! Zajrzę na Twoją nową stronę !

      Usuń
  11. Spełnienia marzeń!
    Ps. Tylko zrób to szybko, żeby się spełniły, bo ciekawości nas zeżre.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ha !!! Marzenie spełnione ! Dziękuję za każde słowo :) Pozdrawiam :))

      Usuń
  12. Ula, życzę Ci z całego serca spełnienia marzenia!
    Końcowa sentencja jest piękną puentą Twoich słów...
    Serdeczności zasyłam - Anita ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za te słowa Anitko :)) Pozdrawiam ciepło :))

      Usuń
  13. Oj, skądś to znam. Dlatego o większości moich zamiarów informuję innych najpóźniej jak się da, a o marzeniach - najczęściej wcale. No, chyba że dochodzi już do ich realizacji. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święte słowa ! Ja też bardzo uważam co komu mówię, a o marzeniach to już muszę się specjalnie pilnować, żeby nie wypaplać - ha ha ! Dziękuję, że jesteś ! Pozdrawiam :))

      Usuń
  14. Piekny cytat!!! I oczywiscie ze najwazniejsza jest droga...
    Stokrotka

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mądre słowa, odwagi życzę

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie napisałaś, w dodatku przyznam, że ja mam dokładnie tak samo, dlatego wolę nie mówić o swoich marzeniach,
    Moc serdeczności przesyłam.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och ! Dziękuję ! Cieszę się, że to rozumiesz. Pozdrawiam Celu :))

      Usuń
  17. Marzenia mamy całe życie. Jedne się spełniają dzięki innym ludziom inne realizujemy sami. Życzę tobie by się spełniło o czym marzysz. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Alu :)) To jasne, że marzenia same się nie spełnią. Trzeba im pomóc. Buziaki i pozdrowienia :))

      Usuń
  18. Ja też mam marzenie, ale nie do spełnienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo ! Z pewnością są i takie ! Ja sama mam takie "marzenia w zawieszeniu". Może kiedyś do nich wrócę i wtedy będą ważne i na czasie. Pozdrawiam ciepło :))

      Usuń
  19. Trzymam kciuki...Zapraszam na nowy blog..w ostatnim poście jest namiar:) Wracaj tutaj:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Chyba dobrze trafiłam na Twój nowy blog : "zawsze do przodu" ?
      Dziś dopiero wróciłam do domu o długiej nieobecności. Ściskam i pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Cieszę się..do zobaczenia na blogu..Byłaś daleko???

      Usuń
  20. Komentarz przepadł, wiec napisze raz jeszcze, że trzymam kciuki za wszystkie Twoje marzenia:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  21. I think this is one of the most important information for me
    ភ្នាល់បាល់បក

    OdpowiedzUsuń
  22. I spełniło się. :) :) :) Cudownie!

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))