środa, 24 lipca 2019

Pożegnanie z pracą, czyli kartka dla emerytki


Kolejna koleżanka pojechała na najdłuższe wakacje
w życiu i to w dodatku rowerem !
Nikt przecież nie mówił, że kartka dla emerytki musi mieć 
smutny podpis: pożegnanie.
Kartka początkowo miała być w zieleni, ale jakoś tak się złożyło,
że zestaw kolorów poszerzył się o: brązy,  fiolety i niebieskości.
Ponieważ kartka jest składana, do tworzenia użyłam dwóch gotowych baz 
o wymiarach 13,5 x 13,5 cm.
Papiery: Lemonade z kolekcji Victorian Garden, a w środku
zostawiłam dużo miejsca na podpisy.














Życzenia dla emerytki znajdziecie na moim drugim
blogu: Moc życzeń.




51 komentarzy:

  1. Piękna, bardzo kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem więcej, kartka dla emerytki nie powinna być smutnym pożegnaniem. To przecież nie nieszczęście, tylko nowy etap w życiu, a moze być całkiem fajnie.
    Kartka romantyczna, podoba mi się bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację ! Emerytura to taka druga "osiemnastka". Nareszcie można robić to , na co się ma ochotę. Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Może za kilka lat ktoś podaruje mi takie cudeńko
    Wraz ze porannym słońcem pozdrawiam nadzieją na udany dzień

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kartka. Ciekawa forma i piękne kolory.
    Będzie super pamiątką:)
    Papiery Lemonade bardzo lubię - od nich zaczynałam przygodę ze scrapbookingiem.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę ??? Ja też zaczynałam od Lemonade !!! Ściskam :))

      Usuń
  5. Bardzo pomysłowa i taka urocza ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka piękna i zabawna. Emerytura to czas na spełnianie swoich pasji, podróże male i duże;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka a na dodatek z wpisami będzie przemiłą pamiątką!
    super wykonanie :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczka jest przecudna. Te detale. Osoba, która ją dostanie, będzie na pewno prze-szczęśliwa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że kartka zostanie zachowana na wieczną pamiątkę :)

      Usuń
  9. Nowy - ciekawy etap w życiu z piękną optymistyczną kartką:) Czego chcieć więcej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak... nowy etap w życiu powinien być radosny ! Pozdrawiam Gabrysiu :)

      Usuń
  10. Cudna:)
    Oj, kiedy ja wreszcie przejdę na emeryturę, jak jej w ogóle doczekam, ech...
    Miłego dnia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha !!! Ja już gotowa jestem... ale czy na emeryturę ? - na pewno na zmiany ! Pozdrawiam :)

      Usuń

  11. Beautiful card, full of details.
    Continued good week.
    janicce.

    OdpowiedzUsuń
  12. que lindo cartão.
    muito encantador.
    grande abraço.
    :o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muito obrigado !!! Thank you so much :) Xoxo :))

      Usuń
  13. Bardzo piękna kartka. Emerytura może być początkiem czasu poświęcenia się swoim małym pasjom. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia. Zapraszam do mojej strony www.krystynaczarnecka.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Krysiu :) Zajrzę Ciebie z miłą chęcią :) Pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
  14. Kartka sama w sobie bardzo ładna, ale jak dla mnie stan emerycki to średni powód do szczęścia :) Pozdrawiam i podziwiam Twoje zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla niektórych emerytura to długo wyczekiwany stan ! Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  15. Przyznaję, że tak składaną kartkę widzę pierwszy raz. Pomysł z rowerem doskonały,rozumiem że wcześniej było rozeznanie, że koleżanka to cyklistka, a nie automobilistka. Żałuję, że nie znałam Ciebie i Twoich zdolności, gdy przechodziłam na rentę, bo może gdyby mnie pożegnano taką kartką, to nie byłoby mi tak smutno, jak faktycznie to miało miejsce. Szczęśliwego oczekiwania na zmiany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koleżanka jest miłośniczką jazdy na rowerze. Wiadomym więc było, że na kartce musi pojawić się rower.
      Tak sobie myślę, że przy pożegnaniu z pracą i koleżankami zawsze jest trochę smutno i łezka się w oku kręci. W pracy przecież człowiek spędza bardzo dużo czasu. Pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
  16. Jaka super jest ta kartka!! świetnie dobrałaś kolory! Już jestem po wyjazdach i jak załatwię poważną sprawę w czwartek to wezmę się za jakieś twórcze zajęcie, hehe Marzy mi się robić takie kartki jak Twoje, bo wyglądają na takie bezproblemowe. Wiem,ze to dla Ciebie nie jest problem :-) Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzenko :)) Uśmiecham się, bo to nie zawsze jest tak łatwo z tym tworzeniem kartek. Bywa tak, że w ogóle nie mam weny... a innym razem jest wena i projekt, a później nagle zmieniam papiery, kolory, dodatki i wychodzi zupełnie coś innego niż zaplanowałam. Uściski serdeczne posyłam :)))

      Usuń
    2. No tak, przecież to dzieła sztuki, tak wygląda prawdziwa twórczość, och, (wiem z filmów, hehe) Uściski mocne :-))

      Usuń
  17. Ulu, jesteś świetna w robieniu kartek.
    Zawsze są przepiękne.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj, czekam na dzień,kiedy taka kartka będzie mi się należała... Piękna jak wszystkie, Ulu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Iwonko :)) Pozdrawiam cieplutko :))

      Usuń
  19. Bardzo podoba mi się ta karteczka, a szczególnie zestawienie kolorów. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hello Ula! Thank you for visiting this month.
    July and good August entry.
    janicce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh ! Thank you very much and I am happy about this relationship. Xoxo :)

      Usuń
  21. Urocza karteczka przyszedł czas na rower i czytanie - Ulu świetnie ją wymyśliłaś :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Emerytura - czas odpoczynku, nie musi się kojarzyć tylko z pożegnaniem, więc wesoły klimat karteczki jak najbardziej na miejscu. Pięknie wygląda <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie mądre słowa !? Dziękuję za Twoją obecność. Pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))