piątek, 7 stycznia 2022

Niezapomniane chwile grudnia

 Jaki był ostatni miesiąc 2021 roku ?  Był szalony, zabiegany, pokręcony i trochę smutny, ale na pewno nie był nudny.

1. Przede wszystkim było... biało ! Takie święta w śnieżnej, puchowej scenerii nie zdarzyły się od kilku dobrych lat. Dlatego zapamiętam je na długo.

2. Dwa razy zmuszona byłam jeździć do Szczecina z powodu nauki, a przedtem pisać prace pisemne wieczorami i nocami. Lekko nie było.

3. Wiele czasu poświęciłam, by być na wszystkich próbach naszego chóru po to tylko, by w rezultacie rozchorować się przed samym koncertem i nie móc uczestniczyć w tym wielkim wydarzeniu... no płakać mi się chciało.

4. Rok zakończyłam w zacnym gronie...pedagogicznym - ha ha ! - a ściślej rzecz ujmując: w gronie przyjaciół na sympatycznej imprezie domowej.










45 komentarzy:

  1. Czyli bilans jest na plus. Życzę oby ten rok był radośniejszy, spełniły się plany.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby tak dalej, a jako zimowa herbatka rozgrzewająca wyglądasz cudnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ! Wlazłam do kubka, a tam ...cieplutko i aromatycznie !

      Usuń
    2. Zgadzam się z Jotką. W herbatce spokojnie mogłabyś rum zastąpić!

      Usuń
  3. Dzień dobry w nowym roku :) Zaglądam, a tu tyle napisane... Dobrze, że są ludzie, który są bardziej systematyczni ode mnie, ale potrzebowałam trochę "odwyku" od wszystkiego. :) Wszystkiego najlepszego w tym 2022 - niech Ci się spełnią marzenia!. PS Robisz prześliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję :)) Staram się pisać, choć też nie systematycznie. Po prostu lubię bardzo i to mi daje energię do działania. Ściskam i moc serdeczności posyłam :)))

      Usuń
  4. I dobrze było. I niechaj ten rok też będzie cały dobry. 🍀🍀🍀

    OdpowiedzUsuń
  5. Pracowity miesiąc za Tobą. Jakie piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fakt w tym roku święta były w śnieżnej szacie🙂🙂
    Człowiek planuje ,a Pan Bóg krzyżuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było cudnie, a że trochę ciężko ? Trudno - się mówi.

      Usuń
  7. Dla mnie grudzień był trochę smutny, na ogół cieszę się że ten rok się już skończył i mam nadzieję że obecny będzie lepszy.
    Piękne zimowe zdjęcia. :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne. Niech już będzie Nowy i radosny - dla Ciebie i dla wszystkich !!! Uściski posyłam :)

      Usuń
  8. Wspaniałe zdjęcia! :) ja także cieszę się, że zimowe święta były prawdziwie białe :) wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Natura w bieli miło nas zaskoczyła. Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Piękna zima na Twoich zdjęciach. Pracowity miałaś grudzień. Oby Nowy 2022 Rok przyniósł Tobie i Twoim bliskim same dobre chwile. Pozdrawiam serdecznie 🌲🌲🌲

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne ! Tobie również życzę dobrego Roku 2022 i wszelkiej pomyślności !

      Usuń
  10. Ulu, życzeń noworocznych nigdy za dużo, więc niech spełnią się
    Twoje życzenia i postanowienia, nawet te trudne do spełnienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję ! Tobie również życzę spełnienia marzeń i samych pięknych, radosnych chwil !

      Usuń
  11. Herbatka z wkładką :) Ściskam Uluś

    OdpowiedzUsuń
  12. hehe, a to peszek że nie wystąpiłaś, ech. Na zdjęciu widać, ze i tak szczęśliwa :-) Super. ja przeżywam jeszcze sanatorium i chodzę na rehabilitację, więc do lutego jakoś zleci. a potem będę wyglądać ocieplenia :-) Szczęśliwego Nowego Roku Uleńko :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię, gdy razem śpiewamy przed publicznością. To daje taką niezwykłą energię i jest dla nas sprawdzianem naszych umiejętności. Na występ przygotowałam się solidnie włącznie z zakupieniem nowej bluzki i spodni, a tu taki pech. Trudno. Następnym razem może nie zachoruję. Życzę Ci dobrej rehabilitacji. Oby przyniosła pożądane efekty !

      Usuń
  13. Przydarzyło mi się coś podobnego, chciałam zapisać się na chórek, ale na żadnym spotkaniu się nie pojawiłam, bo głos straciłam i dostałam kataru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och... to przykre. Widocznie nie dane było Ci śpiewać. Ja jestem w chórze już trzeci rok. Mój poprzedni chór to był chór Gospel, lecz rozpadł się po dwóch latach i teraz zapisałam się do innego chóru. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
    2. Chciałam spróbować, zobaczyć, to było na święta organizowane w moim Kościele. Lubię śpiewać, solo nie fałszuje, ale w chórze nie umiałam się nigdy dostosować i myślałam, że jest okazja, by się nauczyć.

      Usuń
    3. Dużo zależy od dyrygenta - jak poprowadzi głosy, jaki dobierze repertuar oraz czy da pewną swobodę śpiewającym czy nie.

      Usuń
  14. Śliczne zdjęcia.
    Zapomniałaś Ula dodać, że wpadłaś do kubeczka z herbatką:)))
    To zdjęcie naj.
    Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ! Tak... kubek z herbatą był bardzo przytulny :) Pozdrawiam ciepło :))

      Usuń
  15. Życie czasem płata nam takie figle...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj ! Rzeczywiście masz rację Moniko. Życie czasem nas zaskakuje. Pozdrawiam :))

      Usuń
  16. Lubie zimę i kocham zimowe widoki - takie jak na Twoich zdjęciach. Grudzień od zawsze jest moim ulubionym miesiącem. Sama jestem zimorodkiem i urodziłam się własnie w grudniu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak fajnie ! Nareszcie coś pozytywnego ! Myślę, że niewiele osób lubi grudzień.

      Usuń
  17. W końcu mieliśmy białe święta :) Dla mnie grudzień był niesamowicie szalony w pracy. Ilość nadgodzin wykończyła mnie totalnie, ale w święta w rodzinnym gronie udało mi się odpocząc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też - zmęczona byłam nadmiarem obowiązków rozmaitych. Pozdrawiam ciepło :))

      Usuń
  18. Cudowne zimowe kadry. Ale biała zima w tym roku Wam się trafiła :)
    Ooo szkoda, że rozchorowalas się przed samym koncertem, na pewno było Ci smutno i przykro. Mam nadzieję, że w tym roku choroba Cie nie dopadnie i bedziesz mogła śpiewać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Klaro za miłe słowa pocieszenia. Ja też mam taką nadzieję, że choroby będą mnie omijać, ale jak wiesz - życie weryfikuje wszystko. Trzymaj się ciepło !

      Usuń
  19. Cudne są Twoje zimowe kadry. Zachwycam się Tobą a herbatka z plasterkiem pomarańczy to coś nowego. Bardzo współczuję, że rozchorowałaś się przed samym koncertem. Życzę Ci z całego serca aby choroby omijały Cię w tym i w kolejnych latach.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Łucjo za miłe słowa. Bardzo lubię herbatkę z dodatkiem pomarańczy. To też wskoczyłam sobie do kubka. A co ?! Buziaki posyłam i moc pozdrowień !

      Usuń
  20. Piękne zimowe zdjęcia i fajnie zobaczyć Cię w kubku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Wszyscy robią sobie zdjęcia przy choinkach i ogromnych bombkach, ale do kubka to nie każdy potrafi wleźć !? Pozdrawiam Anetko :))

      Usuń
  21. Pieikne miałaś zakończenie roku, dobtego wspanae zimowe kadry. Ja osobiście zimy nie lubię ale na zimowe zdjęcia lubię popatrzeć:) najważniejsze to mieć przy sobie wspaniałych ludzi, wtedy do szczęścia już nie nie potrzeba :)
    Pozdrowienia ślę z wiosennej Norwegii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za pozdrowienia ! Pozdrawiam również i życzę dobrego roku !!!

      Usuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))