sobota, 1 stycznia 2022

Nowy...

 Witajcie w Nowym Roku !

Czy jestem już gotowa na ten Nowy Rok ? Chyba niezupełnie. Jak to ? Przecież on już się zaczął i trwa, a jak ja niegotowa to trudno mi  będzie go dogonić...

Taak, trudno będzie, bo mnie się wydaje, że każdy ma swój Nowy Rok czy też nowy początek lub wielką zmianę - obojętnie jak to sobie nazwie. Nowy Rok to tylko symbol, że coś się kończy i coś zaczyna, lecz nie u każdego następuje on w tym samym czasie.

To symbol i zachęta, by zacząć coś od nowa, by się zmieniać, zmobilizować, by zerwać ze złymi przyzwyczajeniami, itp.

Jak na razie potrzebuję paru chwil wytchnienia, spokoju, relaksu, by zebrać myśli, odpocząć i wyhamować w biegu, który jeszcze trwa od minionego roku.

Czy mam marzenia ? Zawsze !!! Nigdy nie przestaję marzyć.

Czy mam już plany ? Zdaje się, że w głowie już są. Muszę je tylko zwizualizować i usystematyzować, i wtedy już mogę zaczynać ten Nowy...

Cieszę się, że Was poznałam i wciąż poznaję nowych ludzi, którzy tak jak ja spędzają czas na blogach :)




***

" Życie zaczyna się od nowa każdego dnia. Jesteś osobą, która żyje dzisiaj. Przestań myśleć, że ktoś, kim byłaś wczoraj, jest tym, kim musisz być dziś. "

               /  Dominique Loreau " Sztuka prostoty" /



57 komentarzy:

  1. Szczęśliwego Nowego Roku i mnóstwa ciekawych lektur. Życzę powodzenia w realizacji planów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne słowa. Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj w nowym roku! Życzę Ci wszelkiego dobra.
    Jeżeli chodzi o mnie, żadnych planów nie poczyniłam, bo otrzymałam wręcz traumatyczne dowody na to, że los z nich drwi. Za to weszłam w ten rok w dobrym nastroju i z dobrym nastawieniem, co dobrze rokuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że tak u Ciebie ! Witaj ! Cieszę się, że Cię widzę, bo gdzieś mi zniknęłaś na chwilę. Dobre nastawienie to połowa sukcesu ! Niech trwa...

      Usuń
  4. Piękny i mądry przekaz! Otwierajmy się na nowe wyzwania i nowych ludzi!
    Udanego roku, Ulu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję Joasiu :) Niech ten rok będzie fascynujący !

      Usuń
  5. Dla mnie Nowy Rok to po prostu kontynuacja życia. Nie wprowadzam żadnych zmian, wchodzę w nowe liczby na spokojnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A więc zaczynaj życie od nowa!!!!
    Powodzenia:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana :) Ściskam i pozdrawiam :))

      Usuń
  7. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję :))) Miło Cię widzieć ! Do siego Roku !

      Usuń
  8. Szczęśliwego Nowego Roku Ula :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aga ! Niech będzie szczęśliwy i radosny dla wszystkich !

      Usuń
  9. Ula, ta wzmianka o marzeniach jest także moją. Marzeń mam moc. Cieszę się gdy się realizują, ale ciągle powstają nowe. Biedny ten, kto nie marzy.
    Ula, dobrego Roku 2022!
    Ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą. Marzenia muszą być - nie ważne: małe czy duże, ale muszą ! Życzę Tobie wspaniałego roku !!!

      Usuń
  10. Wszystkiego pięknego Uleńko, niech spełniają się marzenia nawet te najbardziej odważne i skryte.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie ! Dobrego roku i spełnienia marzeń !

      Usuń
  11. Wszystkiego dobrego w 2022 i spełnienia marzeń! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Życzę Tobie, by ten rok był dla Ciebie udany oraz by spełniły się Twoje marzenia !

      Usuń
  12. Spełniaj marzenia w tym Nowym 2022 Roku !. Ja ciągle mam mentlik i podsumowań ani planów jeszcze nie mam tylko marzenia ciągle mam :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Cieszę się, że na spokojnie bierzesz życie :) Ściskam i pozdrawiam :))

      Usuń
  13. Bardzo ładnie to ujęłaś Uleńko. Marzenia są ważne, dzięki nim nasze życie nabiera sensu. Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewciu ! Szczęśliwego Nowego Roku ! Pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Pięknie to ujęłaś :) A cytat świetny!
    Wszystkiego co Najlepsze, Zdrowia, Zdrowia, Zdrowia, spełnienia Marzeń i mnóstwo Weny Ci życzę na cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och ! Jak mi miło !? Dziękuję za piękne życzenia. Tobie też życzę wielu twórczych projektów i zdrowia mocnego !

      Usuń
  15. A ja cieszę się ,że mogę odwiedzać Cię na blogu i czytać Twoje posty !
    Szczęśliwego Nowego Roku Ulu .Marzenia mam oczywiście i plany też są .Zamiast zmian coraz częściej wybieram akceptację nie koniecznie z wygody. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę, że tu się spotykamy i gadamy, gadamy...
      Pięknie to ujęłaś - akceptacja. To jest bardzo ważne i czasem konieczne. Życzę Tobie dobrego roku !

      Usuń
  16. Niech Twoje plany, marzenia spełniają się. A każdy kolejny dzień będzie chętnie wspominany, jako udany budujący.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu :) Tobie życzę dużo zdrowia i wielu pięknych wypraw z aparatem w dłoni !

      Usuń
  17. Ja tam myślę, że pierwszy stycznia w ogóle nie nadaje się na rozpoczynanie wszystkiego od nowa, na postanowienia itd. Przecież większość z nas kaca leczyła :P. Ja jakieś zmiany u siebie zapoczątkowałam już jesienią, coś sobie zostawiłam też na ten styczeń ale przyznaję bez bicia, że zaczynałam od drugiego, a właściwie to od dzisiaj, bo wczoraj to niedziela była :P
    Wszystkiego dobrego Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ha ! Jakiego kaca ?! Noo... niech tam już wszyscy się wyleczą i spojrzą trzeźwo na życie (choć czasem się nie da - ha ha ! ), a czasem trzeba !
      Życzę ciekawego Nowego Roku i wielu twórczych inspiracji ! Wszystkiego dobrego !!!

      Usuń
  18. Życzę wspaniałego roku i realizacji wszystkich planów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ! Tobie życzę szczęścia i radości !!!

      Usuń
  19. W sumie to dla mnie sylwester czy Nowy Rok nie są żadnym powodem do świętowania czy snucia refleksji. To tylko kartka w kalendarzu, zmiana daty, rzecz umowna. Życie i świat najczęściej wyglądają przed północą tak samo jak po.
    Pozdrawiam serdecznie, witając Cię po przerwie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och ! Dziękuję za Twoje słowa. Oczywiście - dzień przed było tak samo jak i dzień po. Dlaczego mielibyśmy się zmieniać ? Przecież jest dobrze tak jak jest ! Masz rację - to tylko kartka, a co z nią zrobimy to już inna rzecz. Życzę Tobie wspaniałego roku i zdrowia, i zdrowia, i zdrowia !!! Wszystkiego dobrego!

      Usuń
  20. Wszystkiego najlepszego w nowym roku Ulu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Anetko. Tobie również życzę wspaniałego Roku !!!

      Usuń
  21. Piękna myśl :) wszystkiego dobrego w Nowym Roku 2022 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne ! Szczęścia w Nowym Roku !!!

      Usuń
  22. Wszystkiego co najlepsze Ulo , tradycyjnie Szczęśliwego Nowego Roku:))
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Życzę Ci zdrowia i szczęścia w Nowym Roku i wszystkiego co najlepsze !

      Usuń
  23. Przepiękny wpis, ja uważam, że każdy dzień jest wyjątkowy i każdy dzień jest dobry, aby zacząć coś od nowa :D Wszystkiego co najlepsze, dużo zdrowia! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana ! Też tak uważam, że każdy dzień jest wyjątkowy i wyjątkowy jest każdy człowiek, lecz jeśli człowiek sam o siebie nie zadba, to nie ma co liczyć, że zrobią to inni. Planujmy zatem i twórzmy swoje życie tak jak nam pasuje. Wszystkiego dobrego !!!

      Usuń
  24. Życzę Ci wspaniałego roku 2022! Spełnienia marzeń małych i dużych i pięknych chwil, dzięki którym chce się żyć z pieśnią na ustach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak cudne życzenia od Ciebie ?! Bardzo, bardzo dziękuję :)) Tobie również życzę wspaniałego Roku 2022 oraz realizacji planów i wielu pięknych przygód !

      Usuń
  25. Ulu, dobrego i lepszego niż miniony nowego roku.
    Ja mam nowy rok w urodziny, które zbiegają się z powakacyjnym powrotem do pracy. Czas jest paradoksalnie umowny.
    Odpoczywaj, nabieraj sił, łap chwile i głębokie oddechy, ale wracaj do nas.
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo Ci dziękuję Joasiu za życzenia ! Tobie życzę moc dobrej energii, dużo zdrowia, ciekawych podróży i dobrych ludzi na swej drodze. Wszystkiego najlepszego !!!

      Usuń
  26. A ja Ci życze spełnienia marzeń i wszystkiego co sobie zaplanowałaś na ten rok. I bardzo się cieszę, że Cię poznałam w tym przepastnym świecie blogowym.
    Pozdrawiam z całego serca. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ! Jak ja się bardzo cieszę ?! Dziękuję serdecznie za życzenia. Życzę Tobie pięknego roku, by to, o czym marzysz się spełniło oraz by zdrowie dopisało ! Wszystkiego dobrego !

      Usuń
  27. O zniknęło. No nic pewnie jakieś głupstwa napisałam ;-) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :-)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))