sobota, 25 grudnia 2021

Ten jeden dzień

 Gdy nadchodzą Święta Bożego Narodzenia gubimy się w codziennej krzątaninie i przytłacza nas ciężar obowiązków. Przecież tyle trzeba zrobić... i dom wysprzątać,  zrobić zakupy i zapakować prezenty,  ubrać choinkę, zawiesić świecidełka, bigos ugotować i inne potrawy,  itp, itd. A czasu jest tak mało. 

Czasem wydaje mi się, że święta są jak wojna. Wszyscy oblegają sklepy jak nigdy dotąd. Każdy chce kupić jak najlepszy prezent, każdy chce ładnie wyglądać, każdy się spieszy, każdy... jakby nie było innych dni w roku, jakby cały rok się w ogóle nie liczył, jakby był tylko ten jeden dzień - Boże Narodzenie.

W ten dzień chcemy wypaść jak najlepiej. Myślimy o bliskich, kupując dla nich upominki i wysyłając kartki. Telefonujemy do tych, których dawno nie widzieliśmy, w święta pamiętamy.

To taki dzień, kiedy chcemy być razem, blisko,  kiedy wszyscy mamy taki sam cel. Tym celem jest rodzina. 

Taka jest właśnie siła i moc czy też jak niektórzy mówią "magia świąt" Bożego Narodzenia. Ludzie jednoczą się na ten jeden dzień i  wszyscy stają się tacy sami. Szkoda, że tylko na święta.

Życzę Wam miłości, wypływającej prosto z serca, zrozumienia dla drugiego człowieka i tego, byście byli jak dzieci. Dziękuję za to, że jesteście :)

Radosnych Świąt Bożego Narodzenia !






50 komentarzy:

  1. Podpisuję się pod każdym Twoim słowem. Ja już nie ulegam tym modom. Nie oblegam sklepów. Stół się nie ugina. Jest tylko to, co jest niezbędne. Nie muszę nic. Teraz już tylko chcę, a chcę i kocham ludzi i dzwonię cały rok i spotykam się, kiedy to tylko jest możliwe. Teraz niestety ze względu na moją chorobę za rzadko. Dziękuję za życzenia. Tobie życzę dalszego świętowania w zdrowiu, spokoju i miłości:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Czas dla innych to bardzo ważne, ale nie każdy potrafi go wygospodarować. Wszystkiego dobrego Ci życzę !

      Usuń
    2. Ja jestem na emeryturze i mam teraz czas dla siebie. Kiedyś było inaczej. Uściski przesyłam💞💟

      Usuń
  2. Wszystkiego dobrego i szczęścia w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Radosnego przeżywania Świąt Bożego narodzenia Ula :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga ! Życzę Tobie pięknych Świąt Bożego Narodzenia !

      Usuń
  4. Wszystkiego najlepszego i dużo zdrowia Tobie i Twoim bliskim życzę z okazji świąt Bożego Narodzenia.
    To piękny czas, ale bardzo pracowity, ważne, żeby nie zatracić istoty tych świąt.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą Celu. To bardzo ważne, aby święta nie były tylko dniami wolnymi od pracy, by były prawdziwym Bożym Narodzeniem w sercu każdego z nas, byśmy potrafili otworzyć się na miłość, szczerość i szacunek. Ściskam Cię i pozdrawiam :))

      Usuń
  5. Uleńko, pięknego, pełnego pasji i zdrowego roku 2022!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Wzajemnie - życzę Tobie, by Nowy Rok wniósł ze sobą to, co dobre, przyjazne i miłe. Wesołych Świąt Bożego Narodzenia !

      Usuń
  6. I wish you and your family a hapiness..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you ! Merry Christmas and happy New Year 2022 !!!

      Usuń
  7. Spokojnych i zdrowych Świąt :) Pozdrawiam świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tobie również życzę spokojnych i dobrych Świąt Bożego Narodzenia !!!

      Usuń
  8. Lubię święta.
    Lubię się zatrzymać.
    Lubię pobyć w domu.

    Uściski dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię święta i lubię spotkania rodzinne :) Pozdrawiam Joasiu !

      Usuń
  9. Dwa razy tak jest. Za kilka miesięcy to samo szaleństwo ogarnie ludzi na Wielkanoc.
    Ja to wszystko obchodzę bokiem. ;)
    Pozdrawiam i zdrowia życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, przynajmniej dwa razy w roku jest takie świętowanie. Ja nawet bardziej lubię Wielkanoc. Pozdrawiam świątecznie :)

      Usuń
    2. Na wielkanoc też uciekam, nie zasiadam do stołów. ;) Jest wolne, trzeba wykorzystać. :)

      Usuń
    3. Kochana ! Jesteś niesamowita ! Podoba mi się Twoje podejście do życia i bardzo się cieszę, że się odnalazłyśmy w blogosferze. Pozdrawiam cieplutko :))

      Usuń
  10. Może nieco spóźniona, ale co tam - świętowania ciąg dalszy, ściskam Cię Uluś świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ZDROWYCH I SPOKOJNYCH ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA ŻYCZĘ

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczny wieniec świąteczny. Użyłaś do jego przybrania gałązek rozmarynu?
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cóż ? Pora odsłonić rąbka tajemnicy. Gałązki są sztuczne. Chciałam, żeby wianek był wieczny. Pozdrawiam cieplutko :))

      Usuń
    2. Aż tak się pomyliłam? Dałbym sobie głowę uciąć, że to świeży rozmaryn.
      Przesyłam moc serdeczności:)

      Usuń
  13. Prawdziwy cud polega na tym, żeby w sercu Jezus rodził się każdego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ! Zgadzam się z Tobą Basiu :) Pozdrawiam :))

      Usuń
  14. Uwielbiam święta ze względu na bliskie spotkania najbliższych osób. Możemy spotkać się razem przy stole, więc czegóż chcieć więcej, z dala od polityków i głupoty wybrańców ludu. A Tobie życzę na nadchodzący rok spokoju, radości, odrobiny luksusu i przyjemności.
    Moc serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za piękne życzenia. Też lubię te spotkania rodzinne przy jednym stole, śmiechy i gry planszowe... Życzę Tobie na Nowy Rok wielu pięknych zdarzeń i spełnienia marzeń. Pozdrawiam ciepło :))

      Usuń
  15. Dziękuję za życzenia . Święta miałam cudowne mimo że w małym gronie . Życzę radosnego Nowego Roku :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alicjo ! Tobie również życzę szczęśliwego Nowego Roku 2022 !!!

      Usuń
  16. Przepraszam że odwiedzilam Cię już po Świętach, ale uwierz mi że moje życzenia dla Ciebie są zawsze prawdziwe i serdeczne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ! Nie ma problemu :) Pozdrawiam Cię ciepło i życzę pomyślności w Nowym Roku 2022 !!!

      Usuń
  17. Magia świat jest cudowna. Choć mam wrażenie, że z roku na rok coraz bardziej wyluzowuje, robię coraz mniejsze zakupy i nie poświęcam tyle czasu na sprzątanie przedświąteczne co kiedyś.
    Ale bardzo lubię obdarowywać bliskich prezentami, spędzać z nimi czas i po prostu cieszyć się czasem wolnym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak cudnie ! Maluj swoje życie tak, by było dla Ciebie jak najlepsze ! Życzę Ci dużo szczęśliwych chwil !!!

      Usuń
  18. Właśnie w święta jest czas na przemyślenia, dokąd ten świat tak pędzi i czy my musimy tak razem z nim. Życzę Ci, żeby czas upływał jak najwolniej przy ulubionych zajęciach, spotkaniach z bliskimi i przyjaciółmi. Zdrowia, optymizmu i pogody ducha w nadchodzącym 2022roku. I mam nadzieję, że jakimiś sadzonkami roślin się w końcu wymienimy 😀😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och ! Przypomniałaś mi... Z miłą chęcią wymienię się z Tobą sadzonkami. Jak będzie cieplej napiszę do Ciebie i się umówimy - koniecznie ! Życzę Tobie pogody ducha, wielu sympatycznych spotkań i pomyślności w Nowym Roku 2022 !

      Usuń
  19. Śliczny wianek. A co do "magii świąt" zgadzam się z Tobą Ulu w 100%:) Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego dobrego w nadchodzącym roku 2022 :)

    Obserwuję, wpadnij do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj ! Bardzo mi miło :) Życzę pomyślności i szczęścia w Nowym Roku 2022 !!!

      Usuń
  21. Wróciłam z sanatorium prosto na święta i powiem Ci Uleńko, że strasznie się cieszę, ze ominęła mnie ta zabawa. Doceniam te przygotowania jednak, bo wtedy się mobilizujemy,żeby stworzyć wyjątkowo serdeczną, rodzinną atmosferę. I w sumie dobrze, że choć raz w roku, hehe. Ja się ucieszyłam, że tak serdecznie mnie przyjęli po powrocie w domu. Nie spodziewałam się, ze aż tak i to było strasznie miłe. Życzliwość jak się okazuje, nie jest już naszą cechą narodową, więc dobrze, że w ogóle się zdarza :-)) Nie damy się Uleńko. Szczęśliwego Nowego Roku :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałaś szczęście, bo wróciłaś w dobrym czasie ! Na pewno bliscy zauważyli Twoją długą nieobecność i zatęsknili. Dobrze jest, gdy ktoś na kogoś czeka z radością. Życzę Ci takich dobrych powrotów i otwartych ramion - gotowych, by wspierać i utulać ! Szczęśliwego Nowego Roku !!!

      Usuń
  22. Witaj początkiem roku Ulu
    Niech to, co dobre, przyjdzie do Ciebie w tym Nowym Roku. Niech towarzyszy Ci zdrowie i radość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję ! Tobie również życzę, by Twoje życie nabrało kolorów i rumieńców. Niech dobro wypełni Twój świat !

      Usuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))