wtorek, 19 kwietnia 2022

Poświątecznie

 Drodzy ! Święta minęły i był to dobry czas. Pogoda dopisała. Słoneczko przygrzewało i było naprawdę ślicznie. Narodziła się nowa energia do tworzenia, której potrzebowałam i wiosenna radość!

Choć bardzo chciałam, nie mogłam złożyć życzeń - tu na blogu z powodu nieustających kłopotów na łączach. Bardzo dziękuję, że mimo to byliście ze mną. Dziękuję za wszystkie życzenia i komentarze. Dziś korzystam z okazji, że nic się nie dzieje i prezentuję kartki świąteczne, które stworzyłam.















34 komentarze:

  1. Jakie te kartki są piękne. Prawdziwe dzieła sztuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie kartki bardzo piękne, radosne w kolorystyce i baaaardzo świąteczne!
    Wszystkiego dobrego po świętach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anno ! Wszystkiego dobrego Tobie życzę !

      Usuń
  3. Jakie one śliczne :) podziwiam ilość!!! Każda inna, każda oryginalna, każda przyciąga wzrok!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulu prześliczne karteczki takie z nutą wiosenną też :) Wszystkiego dobrego pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Beatko ! Moc pozdrowień do Ciebie wysyłam :)))

      Usuń
  5. Ależ śliczności skomponowałaś! :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podobają mi się te z motywem okna:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Ach ! To chyba te z firanką ? Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  7. Piękne. Nawet w ramkę bym wstawiła jako ozdoba

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kartki wyczarowałaś. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie twoje kartki są prześliczne.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie wszystkie są piękne. Każda inna i każda ma swój urok. Pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne, takie wesołe, kolorowe wiosenne. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie są naprawdę piękne :) każda ma swój niepowtarzalny urok :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne karteczki Uluś - to nic, że trochę spóźnione. Moje Święta tez były inne niż zazwyczaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ogromnie mi się podobają Twoje kartki, Uleńko. Ech, żeby tak złapać talent :-)Wiosny radosnej życzę, oby kwiatuszki rozkwitły :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze zachwycam się Twoimi kartkami, gdyż są niezwykłe i pomysłowe. Cudne, więc zamawiam u Ciebie kartkę.
    Zasyłam serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ! Cieszę się i zapraszam ! Moc pozdrowień posyłam :))

      Usuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))