środa, 14 czerwca 2023

Urozmaicona kobieca kartka

 Muszę... no muszę - inaczej się uduszę. Muszę tutaj zamieszczać  moje kartki, bo jak nie, to mi znikną gdzieś w czasoprzestrzeni, a tak to chociaż na blogu zostaną. 

Całkiem niedawno zrobiłam dużą ( 15x21cm ) kartkę urodzinową dla kobiety, która jest nauczycielką i kocha podróże. Takie zamówienia zawsze traktuję bardzo poważnie i wszystkie elementy dobieram indywidualnie. Na prośbę zamawiającej specjalnie wykonałam kolczyki, które znalazły się na kartce. Życzeniem było, aby pojawiły się również: szminka, lakier do paznokci i perfumy. Znalazłam więc odpowiednią grafikę. Dodałam walizkę, globus, kilka flag i parę innych drobiazgów.









Bardzo dziękuję, że jesteście i zaglądacie !

26 komentarzy:

  1. W dobieraniu detali jesteś mistrzynią po prostu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ! Trochę dużo dzieje się na tej kartce... Dziękuję ! Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Przebogata kartka z odpowiednimi dodatkami 😚😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Beciu ! Dziękuję za te słowa. Moc pozdrowień posyłam do Ciebie :)))

      Usuń
  3. Wciąż nie mogę się nadziwić, skąd bierzesz tyle pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Pomysły ? - prosto z krainy wyobraźni. Przyznam, że czasem jestem już nawet zmęczona tym wymyślaniem. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Super kartka, zgodnie z życzeniem.Na bogato.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka kochana💖
    Bardzo kobieca, kolorowa🌸
    Pozdrawiam słonecznie🌞😊🌼

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowicie bogata i efektowna kartka, osoba, której została ofiarowana, na pewno była zachwycona :))
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Jestem pełna podziwu dla Twojej pomysłowości i umiejętności dobrania elementów pod konkretną osobę. No i bez zdolności manualnych ani rusz. U mnie wszystko byłoby poklejone. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och ! Bardzo Ci dziękuję ! Siedzę w kartkach już dobre kilkanaście lat. Pozdrawiam :))

      Usuń
  8. Kolejna wspaniała kartka bogato zdobiona. :)
    Pozdrawiam ciepło,.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak w damskiej torebce :) Nic dodać nic ująć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ha ! Tak - można by rzec, że to takie kobiece !

      Usuń
  10. Bardzo piękna kartka. Ula, Ty zawsze wykonujesz swoje kartki perfekcyjne. Nic im nie można zarzucić.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och ! Kochana ! Bardzo dziękuję :)))) Pozdrawiam cieplutko :)))

      Usuń
  11. Fajna.Wszystko tu jest co kobiece :-).

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))