czwartek, 5 października 2023

Tajemnicza kartka

 Co mogę powiedzieć o tej kartce? Łatwo mi się ją tworzyło, bo znam adresatkę, do której była kierowana. Dominika to artystyczna dusza i magister sztuki z wykształcenia. Stąd postać dziewczyny na kartce - patrzącej przez obiektyw aparatu. Kocha dalekie podróże - dlatego umieściłam sporo elementów egzotycznych.

Tak się rozpędziłam... że zabrakło mi stron i specjalnie dorobiłam trzecią stronę zamykaną na malutki magnesik, by pomieścić wszystko, co zaplanowałam. Dlatego kartka jest nietypowa.











34 komentarze:

  1. Niezwykła kartka dla niezwykłej osoby.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna kartka ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja kreatywność zawsze mnie zaskakuje ale tym razem po prostu przeszłaś sama siebie. Na pewno to, że znasz osobę, dla której jest przeznaczona ta kartka spowodowała taką personalizację, prześlicznie wygląda każdy element osobno, a razem tworzą wspaniałą całość.
    Życzę ci miłego października i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Celu ! Powiem Ci, że te papiery do scrapa są teraz coraz piękniejsze i nie można się powstrzymać od tworzenia. Pozdrawiam cieplutko :)))

      Usuń
  4. Na bogato :) ale się nawycinałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. So nice details, thanks for your sharing...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo kreatywna kartka Ulo, super. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa i piekna kartka, podziwiam .Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba. Rewelacyjnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana !!! Zawsze cieszą mnie Twoje szczere słowa. Pozdrawiam :))

      Usuń
  9. Tym razem cos nowego i wyszło ciekawie:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna i oryginalna kartka. Artystka dla artystki. Jesteś bardzo kreatywna. Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj początkiem października Ulu
    Taką ciekawą karteczkę mogłabym dostać na urodziny...:))) Zresztą wszystko co tworzysz zachwyca
    Pozdrawiam letnim słońcem jesienią

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za miłe słowa ! Pozdrawiam ciepło :)))

      Usuń
  12. Wspaniała kartka,z pewnością sprawiła dużo radości.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie prezentuje się Twoja kartka :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna, oryginalna i dużo się na niej dzieje. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakże ja bardzo podziwiam ludzkie pasje... I zastanawia mnie, co powoduje, że wybieramy te, a nie inne. Ja z wielkim zachwytem patrzę na Twoje piękne dokonania i myślę ile to czasu pochłania, precyzji wymaga i kreatywności... Ale efekty są wyjątkowe :) Pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och ! Bardzo, bardzo dziękuję ! Tak mi się wydaje, że na tyle komplementów to ja nie zasługuję. Pozdrawiam cieplutko :)))

      Usuń
  16. Wygląda ślicznie, podoba mi się kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kartka nietypowa ale przez to bardzo oryginalna 🙂🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
  18. Grafika kartki wszystko mówi, nawet tekst mogłoby nie być.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))