poniedziałek, 4 grudnia 2023

Advent Blog Calendar

 Już grudzień ! Wiem, że rozmaicie dzieje się w naszych rodzinach i zapewne nie każdy teraz myśli o świętach, bo akurat inne sprawy są ważne, a święta i tak będą. Nie każdy potrafi w tym czasie cieszyć się z zimy, świąt, prezentów.

W niektóre domostwa zagląda choroba i wiem, że to trudny czas. Niektórzy borykają się z problemami rodzinnymi lub egzystencjonalnymi, itp. Trudno wtedy cieszyć się...

Chciałam Was jednak zachęcić, byście w tym zimowym czasie potrafili dostrzec iskierkę nadziei.

Kochani ! Po raz kolejny zachęcam Was do dołączenia do blogowego kalendarza - Advent Blog Calendar. Więcej informacji znajdziecie na blogu Klaudii - Tu ! To kalendarz złożony z listy blogów, które znacie, lubicie, odwiedzacie. Polega to na tym, by na pasku bocznym swojego bloga stworzyć własną listę blogów, ponumerowanych od 1 do 24. Każdy numer - to inny blog - taki, który uważacie za interesujący. Niby nic wielkiego. Ja jednak uważam, że to coś dobrego, bo dzięki temu poznajemy nowych ludzi i nowe miejsca oraz odwiedzamy się na blogach. 

Na moim blogu już powstaje blogowy kalendarz adwentowy - widzicie go po prawej stronie. Zaglądajcie ! Jeśli ktoś nie wie jak stworzyć taki kalendarz - niech napisze do Klaudii, która wyjaśni wszystko i chętnie pomoże.




14 komentarzy:

  1. Zawsze warto mieć nadzieję. Bez tego życie nie miałoby sensu.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie po prawej stronie także zakładki ulubionych blogów, wszystkie uważam za ciekawe, dlatego tam je umieściłam.
    Pięknego grudnia, Ulu:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna zabawa ale biorę udział już w czterech zabawach i ledwo się wyrabiam, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie ten kalendarz jest za krótki, bo mam w blogu z prawej strony zakładki, a w nich mnóstwo wartościowych, w tym ulubionych blogów.
    Dlatego w takiej zabawie nie biorę udziału, ale dziękuję za zaproszenie.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ oczywiście i ja mam listę blogów, które odwiedzam. A to taka dodatkowa zabawa - tylko na czas adwentu. Pozdrawiam ciepło :))

      Usuń
  5. Podobnie jak Jotka mam już od dawna listę ulubionych blogów na pasku bocznym. Jest to wygodne, bo zawsze widzę gdy pojawiają się nowe wpisy na tych blogach.
    Pozdrawiam nieomal spod śniegu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ha !!! Ja też mam listę blogów na pasku bocznym. Ale robię jeszcze jedną - tylko na czas adwentu - ot tak - specially for you :))
      Ja też pozdrawiam... zasypana śniegiem.
      P.S. Dziś kupiłam kolejną łopatę do odśnieżania, bo ciągle "ktoś" je łamie.

      Usuń
  6. Ja również nie potrafię wybrać wśród tych blogów, które obserwuję. Wszystkie blogi podziwiam, bo każdy z nich jest równie interesujący. Podziwiam ogrody, wszelkie zdolności manualne, blogi czytelnicze, podróże itp. i jak tu wybrać ulubione. Wszystkie blogi, które obserwuję są dla mnie ważne. Pozdrawiam serdecznie również ośnieżona i oby tak pozostało do Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie piszesz o blogach - wszystkie są ważne. Dla mnie też. Niektóre odwiedzam częściej , inne rzadziej, z niektórymi jestem zaprzyjaźniona. Wszystkie są ważne ! Do zabawy w kalendarz blogowy wybieram i poszukuję jeszcze innych, nowych, interesujących - oprócz tych, które już znam. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  7. Jeśli mi się uda to zrobić na blogu to chętnie dołączę do Akcji Klaudii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze to małe "coś dobrego" ! Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))