czwartek, 12 września 2024

Cenne chwile - sierpień 2024

 Gdy przeglądałam fotografie z sierpnia to w pierwszym momencie pomyślałam sobie: nic ciekawego się nie wydarzyło... i nagle przypomniała mi się piosenka: "Łap te chwile, które coś dla ciebie znaczą..." Zaczęłam nucić i zastanawiać się co czułam wtedy, gdy spacerowałam po plaży, jechałam pociągiem czy śpiewałam w chórze?

Odnalazłam te cenne chwile:

1. Spacer po plaży w Sarbinowie.




2. I Warsztaty Gospel w Tczewie, na które czekałam kilka lat, by nareszcie mogły się odbyć - tu na Pomorzu ! Warsztaty poprowadził charyzmatyczny Maciej Misza Borowicz oraz Colin Williams






3. Koncert "Pieśni Czarnych Niewolników" w wykonaniu Chóru Juventus z Tczewa, który miałam przyjemność oglądać, słuchać i przeżywać podczas warsztatów Gospel. To było niezwykłe doznanie ! Przedstawiono w nim korzenie muzyki Gospel i jej trudną historię.




27 komentarzy:

  1. Bogaty we wrażenia miałaś sierpień, będziesz mogła żyć wspomnieniami w długie jesienne wieczory..
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością ! Wspomnienia w sercu zachowam. Pozdrawiam Celu !!!

      Usuń
  2. Uleńko! Piękne wspomnienia! Plaża w Sarbinowie jest piękne i super jest ta promenada zaraz przy plaży. Gorące uściski 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promenada jest super, lecz nie lubię miejsc zatłoczonych. Zdecydowanie wolę spacery nad brzegiem morza - nawet w nieco chłodniejsze dni. Pozdrawiam ciepło :))

      Usuń
    2. W sezonie trudno o miejsca mało zatłoczone nad morzem, dlatego oprócz w wakacje przynajmniej dwa razy, na wiosnę i jesień jedziemy żeby mieć trochę morza tylko dla siebie 🤗

      Usuń
    3. O tak ! To zdecydowanie dobry pomysł !!!

      Usuń
  3. Dokładnie, zapamiętujmy chwile, bo z nich składają się godziny, dni, ale najbardziej liczą się ulotne wrażenia!
    Wspomnień moc, gratulacje!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za Twoje słowa Joasiu :)) Piękne !!! Pozdrawiam :)))

      Usuń
  4. Sierpień na bogato, cudne fotki morza a pośpiewać też lubię, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. W sierpniu zupełnie nie kojarzę żadnych wrażeń, dużo siedziałam w pracy. Natomiast teraz nie mogę narzekać. Przeżywam naprawdę epickie prygody.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow ! Ciekawa jestem tych Twoich przygód ! Ja też dużo w pracy, a te wspomnienia to takie cudem wyrwane chwile. Pozdrawiam ciepło :)))

      Usuń
    2. Wszystko będzie na blogu, na razie wrzuciłam prezentację naszej kwatery nadmorskiej. Reszta dopiero jak wrócę do miasta. Może jedną miejscowość ogarnę, bo mało mam zdjęć, ale reszta wymaga lepszego sprzętu, bo praca nad fotami na tym notebooku, mija się z celem, za słaby sprzęt.

      Usuń
  6. Ciekawy miałaś cierpień. :)
    Fotografie potrafią przypomnieć chwile, o których wydaje nam się, że zapomnieliśmy.
    Przenoszą nas w ten czas, gdy fotki te zostały wykonane.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ! Te cenne chwile są takie ulotne...Dziś wzięłam do rąk album z mojego wczesnego dzieciństwa - popatrzyłam jak wtedy wyglądali moi rodzice, babcia... i wiesz co ? Poczułam ogromną wdzięczność, że tacy byli oraz za to, że mnie wychowali na takiego człowieka jakim jestem. Pozdrawiam :)))

      Usuń
  7. Widzę, że za Tobą udany miesiąc. U nas sierpień nie był zbyt ciekawy, bo wszystko kręciło się wokół 4 dniowego pobytu w szpitalu mojego synka. Na szczęście okazał się zdrowy tak w skrócie.
    Piękne zdjęcia. Cudowne pamiątki <3
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego obrazu ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miałaś trudne chwile. Współczuję, ale też cieszę się, że wszystko skończyło się dobrze. Pozdrawiam ciepło :)))

      Usuń
  8. Sierpień pełen emocji i wyjątkowych chwil, choć na pierwszy rzut oka mogło się wydawać inaczej! Spacer po plaży w Sarbinowie musiał być niezwykle relaksujący, a warsztaty Gospel w Tczewie to już czysta magia – w końcu takie spotkania potrafią naładować pozytywną energią na długo. A koncert "Pieśni Czarnych Niewolników" musiał być niesamowitym przeżyciem, pełnym historii i głębokich emocji. To są właśnie te chwile, które warto łapać i do nich wracać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy człowiek się zastanowi to zawsze znajdzie coś pozytywnego, coś co nakręca do działania, co daje życiodajną energię...i nie muszą to być rzeczy wielkie. Ściskam :)) Pozdrawiam :))

      Usuń
  9. Wiele pięknych sierpniowych wspomnień... A tego nadmorskiego spaceru trochę zazdroszczę... mieszkając na południu Polski, będąc zewsząd otoczony górami, takie widoki to prawdziwy rarytas.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem... nie doceniamy tego, co mamy - czasem tak jest. Ja zazdroszczę bliskości gór :) Mam nadzieję, że jesteś tam bezpieczny w ostatnim czasie. Pozdrawiam serdecznie !

      Usuń
  10. Cudownie ulotne chwile. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo interesujący miałaś sierpień. Dobrze, że są zdjęcia , one odświeżają wspomnienia i wydobywają emocje, dlatego warto je robić.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, zawsze spoglądam na zdjęcia, gdy mam podsumować miesiąc. Gdyby nie to, chyba musiałabym pisać pamiętnik, żeby chwile nie uleciały. Pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
  12. Czasem wspomnienia są tak ulotne, na szczęście udaje nam się je złapać na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))