środa, 18 maja 2011

Okno na świat

 Ja w sprawie okna...- okna na świat.
Kiedyś pomyślałam sobie, że dla niektórych ludzi takim oknem na świat może być internet.
Tu przeczytasz wiadomości, obejrzysz prognozę pogody, zrobisz zakupy, a nawet pogadasz ze znajomymi - nieznajomymi. Internet wdziera się w nasze życie, ale to nie jest prawdziwe życie. Czasem jest to jedyna alternatywa i wtedy tak właśnie wygląda życie - przed ekranem monitora.
Gdy w poprzednim poście wspomniałam tylko, że jestem chora - od razu zatroszczyłyście się o mnie, życząc mi powrotu do zdrowia. To bardzo miłe, tym bardziej, że nikt Was do tego nie zmuszał. Dziękuję Wam !
Natomiast od Sylwii dostałam śliczną karteczkę, która postawiła mnie na nogi.



Ja jeszcze nigdy nie dostałam tak pięknej kartki, a do tego były jeszcze nasiona kwiatów - niezapominajek, które nie dadzą mi zapomnieć.


Dziękuję Wszystkim zaglądającym i pozdrawiam Was gorąco ! Buziaki !

3 komentarze:

  1. z tą pięknością to przesada ;P ale cieszę się że Ci się spodobała, no i bardzo się cieszę że wyzdrowiałaś! wszystkiego dobrego :*

    OdpowiedzUsuń
  2. http://sentimentallady.blogspot.com/2011/05/konkurs.html
    zapraszam do udziału w moim konkursie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka, a niezapominajki są cudne mam dwie na balkonie. Fajne prezenty dostałaś. Pozdrawiam. Mam nadzieję, ze już się lepiej czujesz

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))