środa, 21 grudnia 2011

Smutek i żal

Przejęłam się... Tak...
Nagła i tragiczna śmierć Bożenki, naszej blogowej koleżanki wstrząsnęła mną do głębi. Jacy ślepi jesteśmy, my - ludzie.
Tam dział się dramat od dawna. A ja nawet się nie domyśliłam...
Nic o tym nie wiedziałam, bo przeskakuję przez blogi szybciutko i "lecę" dalej, bo czasu nie ma.
Czasem poczytam dłużej, czasem zostawię komentarz, lecz nie zastanawiam się nad człowiekiem, który tam po drugiej stronie coś ciekawego napisał.
Jest mi z tym teraz źle ! Jaka ja głupia !!! Przecież Bożenka wysyłała sygnały - chociażby bukiet z pokrzywą, który zrobiła.
Ale nikt nie dociekał dlaczego i skąd taki pomysł.
A na zdjęciach - Ona i córki - zawsze bez uśmiechu, takie smutne ...
Przykro mi i czuję się okropnie. Uświadomiłam sobie, że za każdym blogiem kryje się człowiek, który zasługuje na wysłuchanie i zrozumienie i być może na większą uwagę. Nie wystarczy szybko przeskoczyć na inną stronę, zostawiając tylko zdawkowe : "fajnie", "podoba mi się ".
Teraz wiem, że muszę nauczyć się słuchać i mieć oczy i uszy naprawdę szeroko otwarte, bo człowiek jest najważniejszy.


                " Dobro ma równie wielką moc
                  czynienia dobra jak zło - zła."




Przepraszam, że tak... ale musiałam się podzielić tym , co czuję i co dla mnie ważne.
Tak naprawdę nigdy nie wiemy czy gdzieś, może nawet całkiem blisko, ktoś nie potrzebuje naszej pomocy i wcale nie musi nam o tym mówić.

5 komentarzy:

  1. Słyszałam fragent w reportażu ....zapamiętałam Bożena i że pisała blog o rekodziele artystycznym, że często przesiadywała przy komputerze, bo prowadziła blog .... wciąż myślę, ale nie moge jej odnaleść w pamięci .... smutne i przerażające ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Smutny post..
    mimo wszystko życzę Tobie kochana
    Wesołych Świąt
    Kasia, Rustykalny dom

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami jest trudno, boli, lecz przychodzi zastanowienie....
    trzymaj sie
    Wesołych i dobrych świąt !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulu dziękuję, że jesteś, że zostawiasz po sobie kilka słów, ślad...
    To ważne- dziękuję:)

    spóźnione, ale szczere : spełnienia marzeń, natchnienia i duuużo wolnego czasu;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))