poniedziałek, 14 stycznia 2013

Buciki

Na początku witam serdecznie nową obserwatorkę - Martę .

Od jakiegoś czasu miałam ochotę na zrobienie bucików na szydełku. Skąd taki pomysł ? Po prostu w moim bliskim otoczeniu zaczęły przychodzić dzieci na świat. 
W ubiegłym roku jesienią sąsiadka urodziła synka,
 a potem moja koleżanka z pracy została babcią.
 Pomyślałam, że zrobię buciki na powitanie maleństwa,
 ale niestety nie zrealizowałam tego.
Zabrakło inwencji twórczej, może czasu też...

Teraz , gdy moja koleżanka w styczniu urodziła synka, będąc po czterdziestce - nie zastanawiałam się długo.
Na początku przerzuciłam stertę starych gazet,
 poupychanych w garderobie, by znaleźć tę jedyną,
 w której były wzory na ubranka dla niemowląt. 
To właśnie z tej gazety korzystałam, robiąc sweterki, 
gdy moje dzieci były malutkie. Zostawiłam ją, myśląc że kiedyś się przyda. 
Niestety opis zrobienia bucików był dla mnie niejasny i nie mogłam z niego skorzystać. 
Kolejny krok - przeszukać internet !
Tu całe bogactwo bucików, ale przepisu konkretnego, 
jak je zrobić - brak .
W końcu znalazłam jakąś stronę, gdzie pani w języku angielskim  tłumaczyła, jak wykonać buciki, trzymając szydełko w ręku i operując nim.
Wyłączyłam więc dźwięk i tylko patrzyłam. Z tego patrzenia - powstały moje pierwsze buciki !



Wiem, że nie są doskonałe i mają kilka niedociągnięć,
 bo pierwszy raz robiłam buciki, ale następne będą już bardziej dopracowane.
Niestety, nie pamiętam nazwy strony, z której korzystałam i dziś wszelkie próby odnalezienia jej nie powiodły się. 
Może kiedyś ją odnajdę.




Pozdrawiam serdecznie zaglądających Tu !!!

12 komentarzy:

  1. Jesteś niesamowita! Zrobić coś tak fajnego bez schematu! Świetnete buciki, urocze i jaki to praktyczny prezent :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko :))Mam nadzieję, że malutki chłopczyk będzie zadowolony :)

      Usuń
  2. śliczne! sama bym takie ubrała....

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne buciki. Jeszcze żadnych nie robiłam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super buciki!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ulu, to ja mam coś dla Ciebie jak lubisz szydełko :D nie jest w naszym języku, ale ja wyłączam głos i się nauczyłam (pokażę wkrótce co u siebie) robić - a dziewczyna pokazuje tutoriale prawie do wszystkiego, jak nie na youtube, to na swoim blogu. Warto zajrzeć :) oczywiście trzeba trochę pogrzebać w notkach - ale jest super!
    http://lifebabysapatinhos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Uśmiecham się do Ciebie i zajrzę na pewno :))

      Usuń
  6. Super buciki, nie widzę żadnych niedociągnięć :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. No masz!!! ale Ty zdolna kobieta Jesteś! buciki są rewelacyjne!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne Ci wyszły.Na pewno taki prezent od serca ucieszy, a dzieciaki będą miały ciepło w nóżki.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne buciki:)I to bez rozpisanego schematu. Podziwiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Buciki śliczne - podziwiam naprawdę ja niestety nic na szydełku nie umiem zrobić :-( a czasem przydałaby się udziergać chociaż kwiatuszka :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))