sobota, 2 listopada 2013

Zaproszenie

Witam ciepło moje nowe obserwatorki : Klimaty Agatty , Etoile , Eniutek oraz Clementine Art !!!


Zapraszam Wszystkich do odwiedzenia mojego nowego bloga z życzeniami i aforyzmami !


Jest on kontynuacją mojego dawnego bloga. Właściwie powstał  rok temu, tylko tak długo zastanawiałam się, czy go udostępnić i właśnie teraz zdecydowałam. Jeszcze trochę niedopracowany, ale już jest !!! Lubię zbierać i zapisywać w notesie różne wierszyki i sentencje.
Teraz znalazłam dla nich nowe miejsce, do którego zapraszam serdecznie !!!

2 komentarze:

  1. ja zapraszam również do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też myślę o założeniu nowego bloga z ręcznie robionymi rzeczami, ale jakoś tak jakoś schodzi:))))
    Pozdrawiam i idę podglądać!

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))