piątek, 7 lutego 2014

Obiecane - Candy przydasiowe

Dziś tak jak obiecałam - drugie rozdanie, czyli...
zapraszam na Przydasiowe Candy !!!
Moim ulubionym zajęciem jest robienie kartek.
Stąd też i zabawa , w której chcę się z Wami podzielić tym, czego mam najwięcej.
A dlaczego? A po co ?
- Tak po prostu, bez okazji. A może dlatego, że dawanie daje więcej radości niż branie...
 Do wygrania : papiery prosto z Wielkiej Brytanii, kwiatki, wstążki, motyle, piórka i na pewno jeszcze dorzucę co nieco. Candy dedykuję mojej córce, Weronice :)


Warunkiem wzięcia udziału w zabawie jest :
1. wpis pod tym postem,
2. napisanie na mój e-mail, gdzie dam kolejne wskazówki, co trzeba zrobić,
3. umieszczenie podlinkowanego banerka na swoim blogu,
4. dołączenie do grona obserwatorów - mile widziane ( choć nie jest konieczne ).
Jeśli nie będzie spełniony choć jeden z trzech pierwszych warunków - osoba taka nie będzie brana pod uwagę w losowaniu.



A oto kartka, którą stworzyła moja córka ( pod moim czujnym okiem ) na pożegnanie pani z pewnego młodzieżowego stowarzyszenia. 





Podglądaczy bloga pozdrawiam serdecznie i witam moje nowe obserwatorki !!!



11 komentarzy:

  1. Piękną karteczkę córka zrobiła :) widać, ze uczy sie od mamy.
    Chętnie zapisuję sie na Twoje rozdanie, obserwuje od dawna, banerek zaraz zawisnie na moim blogu nitusiek.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super karteczka...
    ja się chętnie zapisuję do zabawy :)
    maila już piszę bo ja mam sprawę do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to ja uwstawię się w kolejce po candy kocanych przydasiów nigdy za wiele, a karteczka Twojej córki jest prześliczna najwidoczniej talent odziedziczyła po mamie

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka córki bardzo ładna. Dobrze, że wciąga się w rękodzieło:) Chętnie zapiszę się na candy. Czasem dla własnych potrzeb robię kartki i takie przydasie przydałoby się:) Pozdrawiam, Ania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka:) zgłaszam się i zapraszam doi mnie origamiiptaki.blogspot.com Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś mi się stało z pocztą więc e-mail napiszę jak problem sie naprawi:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Córcia ma zdolności, kartka śliczna :)
    Zapisuje sie na candy i idę skrobnąc maila :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Córka idzie zdecydowanie w ślady mamy :)
    Również zapisuję się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))