niedziela, 2 lutego 2014

Szkoły oswajanie i spacerowanie

Niewiele u mnie się tworzy, bo... szkoła, ale żeby przyjemniej
było to nawet zwykły notes musi wyglądać trochę niezwykle.



A co ? Ozdobiłam sobie i od razu lepiej !!! Trochę oswoiłam
ten ciężki czas nauki. 
W czasie wolnym - las. Dziś zaświeciło słońce, temperatura +5 st.C. Nie zgadniecie w jakich górach dzisiaj byłam.






Czyż nie jest tak jak w górach ? 
To las pod Koszalinem i nasza Góra Chełmska.  Lubimy tu przyjeżdżać. Można biegać, chodzić, spacerować i jeździć na rowerze, gdyż jest tu mnóstwo szlaków pieszych i rowerowych.
Ja oczywiście dziś biegałam z córką i psem. 
Życzę Wam udanego tygodnia i zapraszam na moje candy !!!

4 komentarze:

  1. Śliczny notes i fotki piękne. Miłego zakuwania. Ja w tym roku mam luz od edukacji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ula, u Ciebie śniegu jak na lekarstwo:) U mnie tunel śnieżny prowadzi do domu:) Zawsze to zimny wschód:)
    Notesik pomysłowy, mam zamiar, zrobić sobie ładny przepiśnik:) Ale jak na razie tyko mam taki zamiar:),

    OdpowiedzUsuń
  3. Notesik super:) A spacer na pewno udany:) U nas wszystko się potopiło i nawet na spacer nie można iść takie błoto.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Ulu.
    Pomysłowy ten notesik.
    Ładne tereny masz wokół,spacer udany ,prawda?
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))