czwartek, 11 grudnia 2014

Tylko kartki

W tym roku miało już nie być nowych kartek, ale jak to możliwe ? Święta bez kartek ?  Niemożliwe !!! Znów ktoś poprosił o kartkę 
i ktoś jeszcze i jeszcze. Kilka powstało.
Choćby człowiek nie był na święta przygotowany i choćby wcale tych świąt nie chciał, bo coś tam innego spędza mu sen z powiek 
i wypełnia życie - to one i tak nadejdą - czy się tego chce czy nie.
Już się zbliżają. Powoli zmiękczają nawet najtwardsze serca. Widać je nie tylko w sklepach , ale i w ludziach. 
Święta nadchodzą...











7 komentarzy:

  1. Ula! Prześliczne kartki! Strasznie lubię jak jest na kartce dużo różności, szczególnie koronki i gazy:)
    Też miałam robić, ale jakoś nie miałam czasu, co innego mi zajęło ręce:)
    Pozdrawiam cieplutko.
    A jak się mają psiaki?

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam, piękne kartki robisz.
    Robię różne rzeczy ale kartek niestety nie potrafię.
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super karteczki!!! Podobają mi się wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooooo śliczne te Twoje karteczki...!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kartki! Pierwsza kojarzy mi się po trochu z choinką i piernikami :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))