piątek, 19 grudnia 2014

Czas

Dzięki trzem dniom wolnym od pracy, które mi się przytrafiły, miałam czas... by uporządkować myśli, nabrać oddechu, odpocząć.
Wiem, że pewnie niektórym wyda się to dziwne, by tuż przed świętami odpoczywać, ale chyba akurat tego potrzebowałam najbardziej. Oczywiście znalazłam też czas na zrobienie zakupów razem z mężem, posprzątanie mieszkania, czytanie książki i rozpoczęcie nowej robótki szydełkowej.
Ale najbardziej dumna jestem z tego, że zrobiłam porządek na swoim biurku, bo to jedna z prawie niemożliwych rzeczy dla mnie, gdyż tam zawsze coś się dzieje.
Miałam też czas na przemyślenia odnośnie tego, jaki dla mnie
i mojej rodziny był ten rok oraz jakie chciałabym złożyć życzenia najbliższym, bo to bardzo ważne.

Kochani, życzę Wam, abyście znaleźli czas na takie poukładanie myśli i byście nie wpadli na wigilię w ostatniej chwili, jakby prosto z pracy lub z galerii handlowej.
Znalazłam też trochę czasu na stworzenie jeszcze kilku kartek świątecznych, a po życzenia zajrzyjcie tu.





10 komentarzy:

  1. Życzę wesołych, radosnych, zdrowych, spokojnych, rodzinnych, idyllicznych, beztroskich, bezpretensjonalnych, magicznych, zaczarowanych, ekscytujących, śnieżnych, zimowych, oszronionych, pełnych miłości, wzajemności i zrozumienia Świąt Bożego Narodzenia* i świetnego Mikołaja ;-)

    * wybrać najbardziej oczekiwane a niepotrzebne skreślić :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo urikliwe karteczki :)
    pozdrawiam cieplitko i życzę jeszcze odrobinkę odpoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym umieć robić takie kartki, są piękne.
    Milutkich i radosnych Świat życzę tobie i całej twojej rodzince.

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki sa niesmaowite !! Uwielbiam wartswy !!!! Pozdrawiam i Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczna kartka. Ma fajne warstwy, lubię takie:)
    Dużo zdrowia, pomyślności, spełnienia marzeń i ciepła przy rodzinnym stole. Wszystkiego najlepszego z okazji Świat dla Ciebie i Twoich Bliskich, Ania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tworzenie kartek to dla mnie nowe wyzwanie...muszę koniecznie spróbować1 Na Święta zrobilam kilka, ktore pewnie pokaze na blogu ale to zaden wyczyn, zrobiłam je z pieknych gotowych kolorowych arkuszy.Myslę,ze wiele się od Ciebie nauczę.Dziękuję za wizyte u mnie i pochwalę jelonka, zapraszam, pozdrawiam, Yolca!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki Ulu :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))