czwartek, 9 listopada 2017

Kartki jak gwiazdki

Powstały pierwsze nietypowe, bo na kształt gwiazdki - kartki.
Sama nie wpadłabym na ten pomysł,
ale skorzystałam z rewelacyjnego kursiku Ewy, za który
bardzo, bardzo dziękuję :)) A kursik znajdziecie - tutaj.

Moje gwiazdki - jeszcze niedokończone, bo w środku brakuje życzeń,
ale będą i życzenia.
Karteczki są rozkładane i można je powiesić na choince.

Tak prezentują się z jednej strony...


... a tak z drugiej.




Po otwarciu - widać miejsce na życzenia.



18 komentarzy:

  1. O, jakie oryginalne ?? Takich jeszcze nie widzałam, ciekawa propozycja :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz Ulu ,że ja jako "antytalent" do takich rzeczy może jednak spróbuję.A przynajmniej zajrzę tam gdzie mogę się podszkolić. Dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne kartki, pomysłowe i wszechstronne, do napisania i do zawieszenia. Zajrzałam gdzie trzeba i może też się skuszę.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie ! Polecam kursik Ewy, bo jest bardzo przystępny, a wykonanie gwiazdek nieskomplikowane.

      Usuń
  4. I właśnie to podoba mi się najbardziej, że będą potem wisieć na choince i co roku przypominać o nadawcy:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się podoba taka forma życzeń, wiszących na choince :))

      Usuń
  5. Masz Ulu talent!! Patrząc na Twoje kartki czuje się magię świąt;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudeńka, a czy one do koperty się mieszczą?Uleńko jak samopoczucie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sprawdzałam czy się zmieszczą. Pewnie do jakiejś - tak.
      Jeśli o samopoczucie chodzi - to jest ok. Jednak muszę jak najmniej obciążać nogę. Zatem leżę z kończyną do góry.
      Od robienia kartek jakoś nie mogłam się powstrzymać, więc cała ława w pokoju zawalona jest materiałami, które cudem udało mi się przynieść i coś tam klecę. Pozdrawiam cieplutko :))

      Usuń
  7. Są śliczne Uleńko i to z obu stron! Cieszę się, że mogłam Cię zainspirować :)
    Życzę Ci miłego weekendu i szybkiego powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł :-) Bardzo Ci dziękuję za tak serdeczne słowa. Już się pozbierałam, wracam do normalności i między inny mi zrobiłam pierwszą kartkę.:-)Pokaże niebawem :-) Uściski i buziaki mocne :-)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))