środa, 28 marca 2018

Niech już wiosennie będzie !

Święta tuż, tuż, a ja jakoś zebrać myśli nie mogę 
i roztargniona jestem ostatnio.
Wpisów na blogu wciąż nie udaje mi się dokończyć
i opublikować. Chandra, starość czy menopauza ? Nie wiem.
Zamiast wszystkiego świątecznego na środku salonu 
ustawiłam kredens i zaczęłam go przemalowywać,
z czego zrobił się wielki bałagan i nic świąt nie przypomina.
Złapałam w obiektyw kilka pierwszych chwil budzącej się wiosny w moim ogrodzie ...









Kochani ! Pozdrawiam i tęsknię za Wami :)
Mam nadzieję obudzić się z tej niemocy, zacząć działać i być szczęśliwa !

28 komentarzy:

  1. Budzi sie budzi:-) będzie dobrze. Wesołych Świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Agato :) Tobie też życzę : Wesołego Alleluja !!!

      Usuń
  2. Taki jakiś okres, ja też tu walczę, sama nie wiem z czym...chyba o to, by energia mi wróciła. Będzie dobrze. Wiosna budzi się powolutku, ale coraz jej więcej. Cieszą mnie te malutkie pączki na drzewach. W Twoim ogrodzie już tak ładnie wiosna daje o sobie znać. Niech dni będą dla Ciebie coraz piękniejsze. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka niemoc z pogody chyba wynika. Zapowiadają okropną aurę, więc zamiast wycieczek chyba filmy pooglądamy.
    Kiedyś przed Wielkanocą mąż miał tylko kawałek ściany poprawić, a wyszedł z tego niezły bajzel.
    Relaksu wszelkiego życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulu wiosennie już jest bardziej niż było miesiąc temu.A ta zupełnie prawdziwa jest dosłownie "za rogiem".Może masz gorszy dzień,ale nie zwalaj tego na starość czy menopauzę....to na co ja mogłabym zwalić? No ta chandra w Twoim przypadku ,ale Ulu uwierz starszej to jest chwilowe.Na tym wszystkim jak widzę skorzysta kredens,nie sądzisz? Pozdrawiam Cię Ulu,a przecież widzisz te wszystkie oznaki wiosny w swoim ogrodzie więc "ogarnij się" jakby powiedział mój syn...(to ostatnie to taki żarcik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ha !!! Dziękuję za radosne słowa pocieszenia :)) Ty to potrafisz na nogi postawić najbardziej marudną osobę - i dobrze ! Pozdrawiam :))

      Usuń
  5. Tylko zerkam na Twój ogródek i buzia się sama uśmievcha- jakie masz cudne krokusy!!! Grzej słonko, obudź te wszystkie śpiochy z zimowego snu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyno, jaka menopauza?! W tym wieku?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w jakim, bo nie wiem co masz na myśli ?

      Usuń
    2. No przecież widzę zdjęcie, młodociana jesteś!

      Usuń
    3. Ha ha ha !!! Dziękuję :)) I niech tak zostanie !

      Usuń
  7. Pięknie się budzi przyroda, to Ty też się obudzisz i rozkwitniesz :-) Taka kolej rzeczy przecież :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Powoli coś tam się wyłania, ale jeszcze nie tak jak byśmy chcieli, bo wszystko marznie. A ja z cieknącym nosem marznę na czele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z cieknącym nosem ? - czyli jednak odwilż ! To będzie dobrze !!!

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. U nas dziś - zasypało śniegiem, że aż buty przemoczyłam i trzykrotnie odśnieżałam samochód, bo pod każdym sklepem był ponownie zasypany.

      Usuń
  10. U mnie dziś pada śnieg;) Pogoda iście bożonarodzeniowa;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ula, nie tylko Ciebie dotknęła niemoc:) Ja także żyję w letargu...Czekam na tę słoneczną kolorową wiosnę.
    Życzę szczęśliwych, rodzinnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach ! Widzisz, człowiek czasem sam nie wie czego chce ( o sobie mówię - oczywiście ). Dziękuję Aniu za wsparcie :)) Życzę dobrych Świąt Wielkanocnych !

      Usuń
  12. Oj tam, oj tam- odmalujesz szafę i będzie na święta jak nowa!
    Mecząca jest ta tegoroczna zima, bo brak jej stabilności- takie częste zmiany aury fatalnie na nas wpływają.
    Wszystkiego najlepszego i najmilszego w te Święta Tobie i Twym Bliskim!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że odmaluję i będzie pięknie. Jak się trzy lata mieszka w remontowanym domu to tęskni się za ładem i porządkiem. Wesołych Świąt !!!

      Usuń
  13. Niech już będzie...chyba wszyscy tęsknimy za nią... Zdrowych i radosnych Świąt Ulu:)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))