wtorek, 8 maja 2018

Zaległości warsztatowe

Gdzieś mi umknęły relacje z warsztatów, które w ostatnim
czasie odbyłam.
Postanowiłam nadrobić te zaległości 
i pochwalić się moimi nowymi umiejętnościami.

Minął już prawie rok od dnia, gdy uczestniczyłam
w warsztatach tworzenia kwiatów z  foamiranu - niezwykle delikatnej pianki.








 Stroik, który wykonałam wisi teraz na drzwiach tarasowych.




Natomiast całkiem niedawno, bo w kwietniu
 miałam przyjemność brać udział w warsztatach mixmediowych,
podczas których ozdabiałyśmy domki, używając różnych
mediów, takich jak: gesso, mgiełki, mika w płatkach, pasta strukturalna i inne.




Mam nadzieję, że umiejętności  zdobyte w trakcie warsztatów 
nie będą tylko jednorazową zachcianką i jeszcze je wykorzystam 
w swoich pracach.

Kochani, dziękuję za Waszą obecność i za każde słowo,
które zostawiacie w komentarzu :)


29 komentarzy:

  1. Piękne jest to wszystko, ale bez talentu żadne szkolenie nic nie da. Więc brawo za talent.
    Słuchaj, czym mam nasmarować wiklinowe kosze, które wyczyściłam wodą i sodą, a teraz trzeszczą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale zabiłaś mi ćwieka tą trzeszczącą wikliną. Kiedyś odnawiałam krzesło rattanowe i zastosowałam do niego olej do drewna, ale rattan podobno w ogóle nie trzeszczy. Wydaje mi się, że jakiś olej byłby dobry, żeby chociaż przesmarować nim niektóre miejsca.

      Usuń
    2. Tam na tym forum, na którym wyczytałam o myciu sodą, pisało, że potem trzeba nasmarować wodą z sokiem z cytryny, ale ja leniwa byłam i nie chciało mi się czekać. Może spróbuję tym sokiem?

      Usuń
    3. Pewnie ! Spróbuj !

      Usuń
  2. Obie dekoracje są cudowne. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie piękne rzeczy chowasz w archiwum? Dobrze, ze je znalazłaś, te kwiaty wyglądają jak żywe! Nawet nie wiedziałam, że istnieją takie materiały...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaintrygowałaś mnie tą pianką. Bo mam ciągoty na zrobienie sztucznych kwiatów i właśnie się zastanawiałam z czego je zrobić.
    Bardzo mi się te Twoje ozdoby podobają. A taki domek to chyba sobie zrobię jako zimową ozdobę balkonu.
    Miłego;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiaty z foamiranu są teraz modne. Pewnie na YouTube są jakieś filmiki jak je wykonać. Pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
  5. O raju, kwiety jak żywe :) domek cudny, taki prosto z łąki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ulu wspaniałe warsztaty piękne kwiatki, a ozdoby super ci powstały :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudne te kwiaty Uleńko - coś niesamowitego

    OdpowiedzUsuń
  8. One są wspaniałe i magiczne, wyglądają jak zasuszone prawdziwe kwiaty. Fantastyczny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe. Już czekam na to co wyczarują Twoje ręce po warsztatach.
    Pozdrawiam zapachem bzów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że na tym się nie skończy i coś tam wyczaruję :))

      Usuń
  10. Domek śliczny i kwiatki też cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już nieraz pisałam ,że cudne rzeczy robisz Ulko.Dla mnie to tzw. "czarna magia" więc pozostaje mi podziwianie .Z wielką przyjemnością sobie pooglądałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha !!! Dziękuję :)) Wiesz, tu - na blogach można spotkać prawdziwych artystów ( i nie mam na myśli siebie ). Pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
  12. Przepiękne domki, kwiaty, stroiki :-) Naprawdę wspaniała umiejętność, podziwiam ogromnie.
    ps. Wpadłam do Inki jak poleciłaś. Uch daleko mi do takich umiejętności, bo nie mam nawet takiej wyobraźni. Na szczęście Inka zajrzała do mnie i napisała, że widać, ze to mi sprawia radość. Na razie musi mi to wystarczyć, coś tak czuję, hehe uściski mocne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie !!! Cieszę się !!! Najważniejsze, że sprawia Ci to radość, bo jest klucz do szczęścia i do prawdziwej pasji. Uściski serdeczne Marzenko :))

      Usuń
  13. Wspaniałe prace ! Cudnie ozdobiony domek i widać ,ze świetnie sobie radzisz
    z mediami .Kwiaty urzekły mnie zupełnie ,są piękne i zwiewne ,niesamowite !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach ! Wiesz Grażynko jak to jest na warsztatach. Robi się pod okiem instruktora, który podpowie, doradzi i wtedy można stworzyć prawdziwe cuda. Dziękuję za komentarz:) Pozdrawiam :))

      Usuń
  14. Normalnie, żeś jest utalentowana kobieta. Genialne prace, no genialne. Taki stroik już widzę na balkonie, boski. Kwiaty rewelka, no i kolory. Ja bardzo zwracam uwagę na kolorystykę. hehe Cudna, taka baśniowa, no przyznaj, że jest baśniowa. hehehe Zachwycona jestem . <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ha !!! Nooo... baśniowa jest. Muszę przyznać, że efekt sam mnie miło zaskoczył. Buziaczki :))

      Usuń
  15. Tak! Agnieszka ma rację baśniowa praca. Piękne te kwiaty Ulu. Dobrze, że sobie przypomniałaś o tych warsztatach, bo jest co podziwiać!

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))