wtorek, 12 czerwca 2018

Dwa serca

 Dziękuję za to, że obdarzacie mnie zaufaniem, zaglądacie
i komplementujecie moje prace.
Komentarze od Was czytam z wypiekami na twarzy,
czasem z niemałym zażenowaniem, a czasem dreszcz wzruszenia
przechodzi przez moje ciało.
Tak, tak... przeżywam to, że są gdzieś ludzie - tak daleko
ode mnie, a jednocześnie tak mi bliscy.
Witam serdecznie nowe obserwatorki: AgnessWeronikę.
Cieszę się, że Was poznałam :))

Dziś prezentuję dwa serca.
Pierwsze  wykonałam w technice decoupage,


 a drugie w technice mix media.
Oba w delikatnej i nieco podobnej kolorystyce.
Jedno z nich powędrowało do mojej mamy 
z okazji Dnia Matki.






36 komentarzy:

  1. Oba serduszka są prześliczne. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba serca są delikatne i piękne, Szczególnie do serca mojego przemawia to drugie...ale wróciłam jeszcze raz do zdjęć i sama nie wiem! Pierwsze też urocze. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, jestem pod wrazeniem :) oba sliczne, ale to mediowe wymiata!!! zachwycam się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)) Te prace mediowe nie są takie płaskie jak decoupage. Pozdrawiam :))

      Usuń
  4. Oba serca pięknie wykonane , nie można powiedzieć ,które ładniejsze. .Serduszka maja w sobie to coś co przyciąga i urzeka . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - serca czy to z papieru, drewna czy z tkaniny - coś w sobie mają, że czarują i przyciągają uwagę. Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. No cóż mam napisać, artystka z Ciebie:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dwa serduszka, cztery oczy, ojojoj,skojarzyłam z filmem Zimna wojna, tak mi dźwięczy Mazowsze w głowie. Twoje serduszka są piękne, ale to drugie jest zrobione swietna techniką.
    Pozdrawiam cię cieplutko.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Celu :)) Buziaki posyłam do Ciebie :))

      Usuń
  7. Spojrzałam na pierwsze serduszko i wooow... jakie cudo. Ona to ma talent. Spojrzałam na drugie serduszko i otworzyłam szeroko oczy. No teraz to już nie wiem, co jej napiszę. Dla mnie to czysta baśń, którą przelałaś w to serce. Praca idealna, baśniowa na całego, z duszą. Serce robione sercem. Jestem normalnie ZACHWYCONA!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och ! Dzięki Agniesiu :)) Potrafisz tak pięknie pisać, że ja już sama nie wiem co mam powiedzieć.
      Tak sobie myślę, że jak moje serduszko jest jak baśń, a Ty tak pięknie piszesz - to może stworzymy jakąś baśniową opowieść. Ty napiszesz, a ja zilustruję ?! Ha ha ha :))
      Buziaki posyłam :)))

      Usuń
  8. Ulu przecudne serduszka oba :) Ale się pozachwycam tym drugim świetny pomysł i wspaniałe wykonanie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Beatko :) To drugie - to już takie niezwyczajne jest ! Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Urszulko, czy mogę tak pisać, strasznie mi się podoba ta wersja imienia. Oba serduszka śliczne i bardzo romantyczne. Aczkolwiek drugie ciekawsze dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że możesz tak do mnie mówić. To bardzo miłe zdrobnienie. Dziękuję za ciepłe słowa :) Cieszę się, że podobają się Tobie moje prace. Pozdrawiam :))

      Usuń
  10. Cudne Uleńko i już kombinuję dla kogo mogłabym takie serce zamówić u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach ! dziękuję :)) Uczę się i dopracowuję poznane techniki. To drugie serduszko dałam swojej mamie i już wisi u niej w pokoju. Pozdrawiam :))

      Usuń
  11. Cudowne, aż zapragnęłam znów usiąść do prac z serewtką :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cieszę się, że moje prace wzbudziły takie pragnienie :) Pozdrawiam :))

      Usuń
  12. Przepiękne serca. Na pewno spodobało się mamie. Pozdrawiam Ulu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oba serca są przepiękne :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Prawdziwie artystyczne te Twoje serca.
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. serduszka są przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Oba są przepiękne! Bardzo romantyczne i lekkie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mówi się, ze komentarze karmią blogera i coś w tym jest:-) Piękne i romantyczne serduszka wyczarowałaś. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ! Bardzo trafnie to określiłaś. Te komentarze są nam blogerom niezbędne do życia i są dowodem na to, że ktoś jednak czyta te nasze blogi, bo po cóż byłoby pisać, gdyby nikt nie czytał. Bardzo dziękuję :))

      Usuń
  18. Piękne serca:) Na pewno podobał się prezent Twojej mamie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Serce od razu zawisło na ścianie w salonie mamy. Pozdrawiam :)

      Usuń
  19. Prześliczne są te serducha Uleńko i rzeczywiście trudno wybrać ładniejsze. Mnie jednak zachwycają mediowe prace więc wybór jest oczywisty. Cudna, delikatna kolorystyka i mnóstwo ciekawych detali - coś pięknego!
    Mocno Cię ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne serducha, takie romantyczne! I tyle detali!

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))