poniedziałek, 6 stycznia 2020

Porządki coroczne

Witam w Nowym Roku 2020 !!!
Zbierałam się z napisaniem tego pierwszego posta w roku i zbierałam... 
Od czego tu zacząć ?
 Wciąż jeszcze jestem nieuporządkowana.
Wiele prac zostało niedokończonych. Tak to ze mną jest.
Pora wreszcie zacząć porządki !

W związku z tym, że przeważnie swoje prace
prezentuję z pewnym opóźnieniem, dziś dopiero
ujrzą światło dzienne - kartki świąteczne i karnety.









 W grudniu, za namową siostry wybrałam się z moim rękodziełem na jarmark świąteczny. Pogoda nie dopisała, bo dokuczał  porywisty wiatr, do tego zaczął padać ulewny deszcz, i tak już było do końca dnia. Trzeba było pilnować, 
by stroiki i zawieszki nie spadły przy podmuchach wiatru oraz by delikatne 
ozdoby nie zmoczyły się. Podczas podtrzymywania linek z zawieszkami okrutnie 
marzły nam ręce. Rozgrzewałyśmy się gorącą herbatą z termosu. 
Pomimo wielu niedogodności wytrwałyśmy !
Stoisko dzieliłam z moją mamą i siostrą, bo każda z nas od czasu do czasu 
zajmuje się rękodziełem.
To jest bardzo miłe uczucie, gdy można pokazać swoje prace 
i w dodatku jeszcze ktoś je doceni.









56 komentarzy:

  1. Wspaniałe prace Uleńko.:) Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje za wytrwałość i sukces kiermaszowy!
    Dalszych , równie udanych przedsięwzięć życzę wszystkim paniom:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. İnteresting post loved this details 😊 have a nice day 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Całe mnóstwo wspaniałych prac :) stroiki sa przesliczne :) wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aga ! Tobie również życzę wspaniałego Nowego Roku !!!

      Usuń
  5. Najważniejsze, ze pomimo przeciwności odnotowałaś sukces!!! No wiesz, ja to po tej przeprowadzce a potem złamaniu to już ponad dwa lata jestem nieuporządkowana robótkowo;( Dobrze, że to wszystko leży grzecznie w szafce i nie potrafi krzyczeć i płakać z takiego porzucenia.
    Wszystkiego najlepszego- i na niwie robótek i w ogrodzie!
    Miłego;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi - na wszystko przyjdzie czas ! Dziękuję za Twoją obecność i życzę udanego Roku 2020 !!!

      Usuń
  6. Przepiękne prace, gratuluję wytrwałości stania w tym zimnie :) Wszystkiego najlepszego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko :) Nie cierpię zimowych jarmarków i tego zimna, ale jakoś wytrwałam. Pozdrawiam ! Życzę Tobie wspaniałego Roku 2020 !!!

      Usuń
  7. Przepiękne prace! Rękodzieło wymaga wielu poświęceń... brawo za wytrwałość.
    Pozdrawiam w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku !

      Usuń
  8. Przepiękne prace. gratuluję talentu :D
    I wszystkiego dobrego w Nowym Roku :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne stoisko, piękne prace.

    OdpowiedzUsuń
  10. Robisz naprawdę piękne rzeczy, cieszę się, że mimo niesprzyjającej pogody wytrwałyście na jarmarku. Życzę zatem owocnego 2020 roku!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko ! Łatwo nie było, bo warunki pogodowe naprawdę nam nie sprzyjały. Pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
  11. Piękne miałyście Ula stoisko. Nie mogłabym przejść obok niego obojętnie! Wszystko mi się podoba:) Śliczne prace! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och ! Bardzo dziękuję! Miło mi. Moja siostra robi wianki i stroiki, mama robótki szydełkowe, a ja... to wiadomo co :) Pozdrawiam cieplutko !

      Usuń
  12. Piękne karteczki i pozostałe prace. Podziwiam Cię za wytrwałość i serdecznie pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne karteczki!Szczęśliwego Nowego Roku !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Tonko ! Tobie też życzę: udanego roku i wszelkiej pomyślności !

      Usuń
  14. Ulu przepiękne stoisko i wiele cudnych prac - mam nadzieje że zainteresowanie było :) Cudne karteczki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pogoda na pewno zniechęciła wiele osób do odwiedzenia jarmarku, ale ci, którzy wiedzieli, że chcą przyjść - przyszli i kupili. Pozdrawiam Beatko !

      Usuń
  15. Piękne prace przygotowałaś!Lubię jarmarki bo to taka mała galeria rękodzieła .
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne Grażynko ! Pomyślności w Nowym Roku !!!

      Usuń
  16. Ulu, jesteś artystką, robisz takie przecudne kartki, którymi jestem oczarowana, a teraz na kiermaszu zobaczyłam tyle ciekawych rzeczy. Genialne, zastanawiam się, gdzie możesz sprzedawać,może sklep internetowy? Sama kupiłabym coś czasem.
    Serdeczności zasyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za słowa uznania. Ja doprawdy nie myślałam o tym, to znaczy o tym sklepie, ale nigdy nie wiadomo... Uściski posyłam :)))

      Usuń
  17. Cześć,
    Wspaniałe prace. Wciąż czytam każdy Twój wpis, choć zazwyczaj nie komentuję. Ja też na ostatnie święta sama wykonałam kartki, ale nie tak piękne jak Twoje, oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och !Jak bardzo się cieszę, że wciąż tu bywasz ! Świetnie, że zrobiłaś własne kartki !!! To przyjemność - móc wysłać do bliskich takie własnoręcznie zrobione karteczki. Życzę Ci wszystkiego dobrego w Nowym Roku 2020 !!! Niech po Twojej myśli ułożą się plany i niech spełnią się marzenia !!!

      Usuń
    2. Tak. Czytam każdy Twój wpis. Ja z racji tej, że nie mam takiego talentu w kierunku rękodzieła, to zrobiłam kartki ze starych kartek plus brokat na białym kartonie. Wyszło chyba w miarę elegancko, a przy tym każdemu z adresatów wykonałam spersonalizowaną kartkę.To była fajna zabawa.
      Też Ci życzę spełnienia marzeń i dobrego humoru.
      ps. Najsmutniejszy był Twój wpis o wypaleniu zawodowym...

      Usuń
    3. Wiem... wypalenie ! Tak... dopadło i mnie, choć długo udawałam, że mnie to nie dotyczy. Nawet gdy często słyszałam marudzenie moich koleżanek: jak im się nie chce, itp.
      Jak na razie wzięłam się w garść ! Byle do przodu ! Ściskam :))

      Usuń
    4. I życzę Ci, żeby Ci 'samo' przeszło, ale to poważna sprawa. Miałam to kiedyś i wiem, że to niełatwe.

      Usuń
  18. Ulu, jak zawsze jestem zachwycona Twoimi pracami, chyba się nie zdarzyło, żeby coś u Ciebie nie podobało mi się <3
    Ściskam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miód na moje serce, Agnes !!! Dziękuję za każde słowo :)) Pozdrawiam :))

      Usuń
  19. Jak zawsze śliczności Uleńko. I podziwiam za wytrwanie w takich warunkach pogodowych...niestety to żadna przyjemność :( ale to, co zaprezentowałaś na swoim stoisku budzi respekt :) :) :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana :)) Oczywiście na naszym stoisku jest mix prac moich, mamy i siostry. Ściskam Was mocno i pozdrawiam :)))

      Usuń
  20. Przepiękne rzeczy wytwarzasz :)
    Zdrowia, weny twórczej i dużo muzyki na Nowy Rok życzę !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję !!! Tobie życzę wspaniałego roku !!! Niech nie zabraknie energii i radosnych chwil !!!

      Usuń
  21. Ale wspaniałe stoisko zorganizowałyście ! Jakie piękne rękodzieło ! Pozdrawiam serdecznie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie tu u Ciebie Uleńko no i wytrwałości na jarmarku gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne prace i wspaniałe stoisko na kiermaszu:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne prace i znalazły uznanie - to cieszy. Nigdy znalazłam dość odwagi aby pomyśleć o kiermaszu. Tobie gratuluję a w towarzystwie zawsze fajniej. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Myślę, że mimo wszystko ten jarmark będziecie dobrze wspominać ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne kartki i wspaniałe stoisko. Zapraszam do siebie na candy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Na pewno zerknę ! Pozdrawiam serdecznie !

      Usuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))