niedziela, 2 lipca 2017

Kartki ślubne i mała rocznica

Dwie karteczki ślubne, które już mogę pokazać,
bo ślub się odbył i prezenty zostały wręczone.

Kochani, muszę się Wam jeszcze do czegoś przyznać.
Mianowicie: jest to mój setny post w temacie scrapbookingu,
więc taka moja mała rocznica.
To właśnie kartki były początkiem i głównym pretekstem
do pisania tego bloga.
Cóż mogę więcej powiedzieć?
Cieszę się, bo z wielką niepewnością stawiałam tu pierwsze kroki, ale dzięki Wam jestem w blogosferze do tej pory
i absolutnie nie żałuję :))











72 komentarze:

  1. Piękne robisz te kartki. 100-tny post z kartkami? Sporo ich zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewo :) Tak...to już setny post kartkowy - i znowu Ty !!! Pod moim pierwszym postem też zostawiłaś komentarz. Jesteś moją najwierniejszą odwiedzającą . Uściski posyłam :)))

      Usuń
  2. Gratulacje z okazji 100. posta scrapbookingowego:) Śliczna kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartki bardzo klimatyczne, zobacz jaki zbieg okoliczności, tydzień temu zawoziliśmy syna na ślub Olgi i Rafała...
    Wszystkiego pięknego przy okazji rocznicy:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To rzeczywiście zbieg okoliczności. Tylko, że ten ślub odbył się miesiąc temu.

      Usuń
  4. Moje gratulacje Uleńko . Cudownie że jesteś i ubogacasz sobą i swoimi pięknymi dziełami blogosferę. 🌹

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gabrysiu :)) Bez Was nie miałoby to sensu.

      Usuń
  5. Śliczne kartki :-) Szczegolnie ta pierwsza... <3 I gratuluję setnego posta :-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartki są przepiękne Kochana, uwielbiam Twój styl jaki tworzysz, jesteś niezwykle kreatywna :* Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne kartki:) zresztą jak każde Twoje dzieło:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sooooo nice! I love it so much!

    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne kartki, piena rocznica...setny post z kartkami to naprawdę wyczyn, zyczę nastepnej setki bo jest czy oczy nacieszyć...:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uściski serdeczne z okazji wspaniałego jubileuszu. Gratuluję pasji, która w dodatku ujawnia Twój talent. Karty są super !!! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uściski przyjmuję z radością, Marzenko :)) Dobrze, że jesteś :)

      Usuń
  11. Witaj Urszulko.
    Gratuluję setnego wydania:))Twoje karteczki są delikatne i bardzo ładne.
    W życiu dobrze mieć pasję.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa. Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  12. Gratulacje na 100 post. Ślubne karteczki śliczne
    w delikatne kolory.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartki jak zawsze śliczne! Gratulacje z okazji 100 posta - tak trzymać:))) I pozdrowienia serdeczne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję pięknej liczby :) Karteczki są fantastyczne,a skoro dzięki nim jesteś tu z nami to powiedzmy sobie szczerze,to Twoje przeznaczenie :)
    Ślubne karteczki będą piękną pamiątką na długie lata ♥ pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anno :) Nie mam co do tego wątpliwości, że to moje przeznaczenie. W dodatku poznałam tu tylu wspaniałych ludzi, którzy też mają pasje. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  15. Tworzysz cudowne, piękne rzeczy! Zazdroszczę Młodym takiej pamiątki z tego dnia :D

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne prace;) gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie artystyczne kartki. Widać talent i staranność wykonania. Gratulacje z okazji setnego postu!
    Zasyłam serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  18. Witaj Ula. U Ciebie duże zmiany , nowy wygląd bloga:) Chyba dawno mnie u Ciebie nie było!
    Gratuluję setnego postu kartkowego. Robienie kartek, wbrew pozorom , wcale nie jest łatwe. Trzeba dużo cierpliwości, zdolności i chęci. Tobie świetnie to wychodzi.
    Karteczki ślubne urocze, delikatniutkie. Takie lubię. My slę, że byłaś na weselu i to udanym:))))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :) Tych zmian nie jestem do końca pewna, więc chyba to dopiero początek. Jestem człowiekiem, który przyzwyczaja się do miejsc i nie przepada za zmianami. Dobrze mi było ze starym wyglądem bloga, ale coś mnie podkusiło... i" masz babo placek". Teraz sama muszę się do tego wyglądu przyzwyczaić. Pozdrawiam :)

      Usuń
  19. Piękny ten setny post! Cudne karteczki stworzyłaś! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu :) Ten setny post to był stworzony jeszcze w starej wersji bloga, ale coś mi strzeliło do głowy i się wszystko przemalowało. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  20. Gratulacje 100! Super kartki twórz je dalej ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję tego posta i...mam nadzieję, że będzie nam dane obserwować kolejne posty! Twórz dalej, rozwijaj sie:))Życzę Ci powodzenia. DZiękuję za pamięć o mnie i o moim blogu. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję za życzenia i za to, że jesteś :)) Bez moich czytelników - pisanie bloga nie miałoby sensu. Pozdrawiam cieplutko :))

      Usuń
  22. Obie kartki są wspaniałe. Pięknie dopracowane i ze smakiem.
    Gratulacje z okazji setnego posta! czekamy na kolejną setkę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ulu, jesteś mistrzynią w tych kartkach. Naprawdę jestem po wrażeniem i ilości, i jakości:) Czekamy na kolejne pomysły i karteczki:))) Ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Moniś :)) Uściski serdeczne :))

      Usuń
  24. Śliczne te twoje kartki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. życzę kolejnych postów bo kartki śliczne. Pozdrawiam i dziekuję za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne kartki. Delikatne kolory,śliczne dodatki.
    Gratulacje z okazji 100 posta!
    Pozdrawiam serdecznie🙂

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie, gratuluję tak wielu pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Karteczka piękna, podziwiam tą pasję, na którą juz czasu brak...bardzo spodobało mi się Twoje motto, które mówi,że nie znajdziemy piękna,jeśli nie nosimy go w sobie...zapamiętam i sie zgadzam:) Pozdrawiam Bea:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa. Pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
  29. a ja to już wcale nie będę oryginalna, prawda? Kartki są przecudnej urody. Sama zajmowałam się decoupage, odnawiałam meble w stylu shabby-chick, komody, krzesła, ale teraz trochę to zaniedbałam. Muszę tylko poszukać,gdzieś musi być czas, prawda? I wrócę do moich serwetek i malowania. Zainspirowałaś mnie.
    Pozdrawiam
    .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Agnieszko :) Widzisz, tak czasem jest, że kochamy robić pewne rzeczy, ale jedne pochłaniają nas bardziej, a na niektóre nie znajdujemy już czasu. Przecież nie można mieć wszystkiego, bo pośród przyjemności - jaką daje zajmowanie się rękodziełem - są też obowiązki życiowe, domowe, itp. Pozdrawiam :))

      Usuń
  30. Przepiękne są Twoje kartki :)
    Gratulacje z okazji setnego posta ...

    OdpowiedzUsuń
  31. Prześliczne kartki, takie cieszą najbardziej! Brawo za talent !! ☺

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję setnego posta :) życzę kolejnych setek :) Karteczki śliczne, eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne karteczki!!!
    Gratuluję setnego posta i życzę następnych setek :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję setnego postu :) Piękna kartki, robią wrażenie

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))