wtorek, 25 sierpnia 2020

Kartka kopertowa z shakerem

 Kochani ! Ostatnio rzadko tu bywam, ale tęsknię... za Wami,

za blogiem.

Zostałam poproszona o zrobienie karteczki na ślub. 

Nie pierwszy to raz i zapewne nie ostatni. 

Ślub to jeden z  najważniejszych dni w życiu. Dlatego też 

karteczka musiała być wyjątkowa .

Wiedziałam, że będzie to kartka  - kopertówka . To takie wygodne, 

bo jest to zarazem kartka i opakowanie.

Zrobiłam kartkę z  shakerem, czyli  

z okienkiem, w którym znajdują się ruchome koraliki i połyskujące cekiny.















30 komentarzy:

  1. Śliczną kartkę zrobiłaś :).

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany, ale piękna jest!!! Uwielbiam shakery, nadają pracom charakteru :). Ślicznie wyszło! Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała jest Twoja kopertówka, cudownie kolorowa i taka radosna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem krótko, dzieło sztuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee.. do dzieła to wiele jej brakuje. Dziękuję :))

      Usuń
  5. Shaker i do tego kopertówka - wspaniałe połączenie. Kartka wygląda przepięknie.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu ! Ktoś to wymyślił przede mną, a mnie się spodobało i zrobiłam podobną. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  6. Przepięknie ukwiecona!
    Jak tam zakupy?
    Pozdrawiam serdecznie 🙋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Zosiu :) Otóż jeśli chodzi o zakupy - to udało się i paczuszka od Pani Szpilki dotarła do mnie szybciutko. Może nawet o tym napiszę. Dziękuję za rady :)) Pozdrawiam :))

      Usuń
  7. O wow jaka śliczna kartka, chciałabym sama taką dostać ;D
    My też za Tobą tęsknimi, ale jak potrzebujesz czasu żeby odpocząć to okii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Paulinko za pochwały oraz za zrozumienie. Powoli wracam. Buziaki posyłam :))

      Usuń
  8. Piękna! Małe dzieło sztuki 😍. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko :)) Pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
  9. Ulu bardzo twórczo pomysłowo - karteczka niesamowita :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta mi się podoba najbardziej :-D ps. Od kiedy jestem wolna od cierpienia, to dopiero świat zaczął być interesujący, hehe. Piszę o wszystkim co mnie zainteresuje i okazało się, że jest tego dużo. Najczęściej piszę o Tybecie i bardzo się cieszę,że Cię to nie zraziło do mnie. Tak naprawdę mądrość mojego ulubionego dzogczen sprawdza się na każdym kroku niemal, więc jest prawdziwa. A sama wiesz z jakiego doła wyszłam to tym się dzielę i pewnie tak zostanie. Ale robię co rusz nowe prace artystyczne, można powiedzieć,, hehe, pokażę niebawem. Uściski mocne Uleńko. Niech moc będzie z Tobą :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko !Ja lubię posłuchać mądrych ludzi. Ty często przytaczasz cytaty mistrzów i pisarzy, a to jest bardzo interesujące. Dziękuję za Twoją obecność :)))

      Usuń
  11. Wow! Po prostu wow! :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))