piątek, 15 stycznia 2021

Decoupage - Nowy Rok - nowe pomysły !

 Kochani ! Nowy Rok już w pełni trwa i nic nie zatrzyma pędzącego czasu, a gdzie    w tym wszystkim ja ?

Na blogu - cisza, lecz dziś już daję znak, że jestem ! Jestem !!!

Siedzę i wymyślam nowe...

W związku z tym, że odechciało mi się tworzyć kartki, ponownie zajęłam się decoupage i nie tylko. Pomysłów w głowie mam naprawdę wiele. 

Powoli powstają podkładki pod kubki, na razie w wersji dla par.

Pierwsze powstały z myślą o babci i dziadku, bo niedługo ich święto - dwie podkładki w komplecie.

Ah, i breloczki do kluczy też powstały. Zupełnie bym o nich zapomniała. Jest jeszcze pewien pomysł, ale opowiem o nim następnym razem.

Tymczasem trzymajcie się ciepło, bo nadchodzi prawdziwa zima !!!












44 komentarze:

  1. Śliczne podkładki, wpadły mi w oko pierwsze, ale te kolorowe też pięknie wyglądają. Sówkowe też są urocze🤩Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Ula, wspaniałe! Te komplety podkładek bardzo mi się podobają.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartki u Ciebie zawsze mnie zachwycały, ale dekupaż podkładkowy... no po prostu rzucił mnie na kolana! Działaj i pokazuj, bo już nie mogę się doczekać następnego posta!
    U mnie śniegu pełno! I choć temperatura w dzień plus jeden to się nie topi :)⛄❄️⛅
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och ! Bardzo dziękuję za słowa uznania Zosiu !
      U nas też śniegu napadało. Fajnie jest - biała droga, po prostu cudnie !!!

      Usuń
  4. Bardzo pomysłowe są te dekupazowe podkładki, takie nowoczesne, bardzo mi się spodobały.
    Jak to dobrze mieć tyle pasji i umiejętności, to pozwala nigdy się nie nudzić.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Celu ! To prawda - my, ludzie rękodzieła nigdy się nie nudzimy. Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. No kochana, nie marnujesz czasu, brawo!
    Te breloki są cudne:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ulcia fajnie, że już jesteś :)). Śliczne są Twoje podkładki i breloki jakie super!! :) Idealne na prezent dla Dziadków :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Miło Cię widzieć ! Wykorzystuję czas - póki mam wenę :) Ściskam :))

      Usuń
  7. Ulu wspaniałości potworzyłaś :) Trzymaj się ciepło pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Ulo, chętnie zobaczyłabym Twoje nowe karteczki, ale cieszę się ,że masz tyle nowych pomysłów. Świetnie ozdobiłaś podkładki i nie tylko. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu ! Nie zarzekam się - może i kartki jakoweś powstaną, ale na chwilowo nie mam na nie ochoty. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  9. Wspaniałe pomysły!!!!
    Jesteś bardzo zdolna!
    Moje gratulacje :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. O - jakie cuda - piękne nowości Uleńko

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prace:)Ja też wróciłam do decu:)Świetny pomysł z breloczkami,mam tyle baz do kolczyków,może powstaną breloczki;)Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Ja też mam bardzo dużo baz do kolczyków - kiedyś, naprawdę dawno zakupionych. To dobry pomysł , by wykorzystać je na breloki. Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  12. Zawsze mnie Twoje prace zachwycały. Przepiękne i bardzo pomysłowe podkładki.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe prace decu, a breloczki to swietny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te białe jelenie na szarym tle zachwyciły mnie najbardziej. Tyle w nich delikatności, elegancji, czasu minionej epoki. Te obrazki z nimi wyglądają troche jakby zrobiono je dawno temu. Moze nawet w XIX wieku?
    Pozdrawiam Cię ciepło, Ulu!:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za słowa uznania ! Rzeczywiście te jelenie mają coś w sobie... Na choinkach dodałam kilka akcentów w postaci czerwonych plamek.
      Muszę się przyznać do tego, że lubię fotografię czarnobiałą i ten deseń z jeleniami w odcieniach szarości również mi przypadł do gustu.
      Pozdrawiam cieplutko Olgo :))

      Usuń
  15. Podziwiam werwę z jaką weszłaś w 2021 rok. Niechaj tak pozostanie, zdrowo, radośnie i dostatnio. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och ! Dziękuję bardzo ! Wszystkiego dobrego Iwono !!!

      Usuń
  16. Ładne prace, ciekawe pomysły🤗
    Cieplutko pozdrawiam w mroźny czas, zdrówka życzę🌼❄😀🧡☕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
    2. Podobają mi się Twoje breloczki:)
      Bardzo proszę o kontakt mailowy, chodzi o zabawę podaj dalej na którą się do mnie zapisalas. Potrzebuję Twoj adres i dane do wysyłki. Podaje maila:
      moonprimitive@gmail.com

      Usuń
    3. Dziękuję bardzo za wiadomość. Napisałam do Ciebie na e-mail. Pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
  17. Hey dear! Loved your post and allready followed your blog, i want invite you to visit and follow my blog back <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Podobają mi się te pierwsze podkładki i faje breloczki :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniale wyglądają podkładki,te z jelonkami podobają mi się najbardziej.Maleństwa do kluczy są pomysłowe ,praktyczne i urocze .Pozdrawiam cieplutko .Moje kartkowanie też jest szczuplejsze -chyba była to droga w poszukiwaniu czegoś innego .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Powiem Ci, Grażynko, że są pasje przy których całe życie trwam, a są takie, których chcę spróbować. Najbardziej wierna jestem muzyce, bez której nie wyobrażam sobie życia. Pozdrawiam cieplutko :))

      Usuń
  20. Piję dużo herbaty , a że mam szydełkowy obrus na stoliku to podkładki zawsze mam :) Bardzo mi się Twoje podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Beciu :)) Pozdrowienia posyłam !

      Usuń
  21. Ale mnie ochota wzięła na takie prace. Jak tylko skończę rehabilitację to muszę się zabrać do dzieła :-)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))