sobota, 27 marca 2021

Witaj emeryturo ! - kartka z pudełkiem

 Gdy otwieram komputer wertuję kolejne strony, czytam posty blogowe i odpisuję      na komentarze. Przeważnie mam zamiar wpaść tylko na chwilę, lecz okazuje się, że mija minuta po minucie, godzina po godzinie... Jak ten czas  szybko biegnie !? Czy też tak czujecie ?

W Waszym towarzystwie zawsze jest interesująco !

Ostatnio coraz częściej mam zlecenia na kartki z okazji emerytury. Kolejną taką karteczkę stworzyłam w komplecie z pudełkiem. Forma kartki - rozkładana,           bo wtedy można zmieścić dużo podpisów.  

Do tego znalazłam taki oto wierszyk Ani Bralskiej:


Urwistym brzegiem, nurtem strumienia

Snują się nasze nadzieje. 

Lata mijają, ludzie odchodzą

I w życiu tak wiele się dzieje...

Wczoraj warkocze 

mocno splecione.

Dziś włosy siwe, upięte

Wczoraj sukienka 

przez wiatr targana

Dziś jeansy ciut mocniej opięte...

Mądrości więcej 

jest w naszych głowach

Życiowych doświadczeń

też wiele...

I tylko czasem przemknie pytanie.

Czy osiągnęliśmy już wszystkie cele ?

I cóż, że włosy

z wolna siwieją

I zmarszczek więcej na twarzy...

My ciągle jeszcze nadzieję mamy...

Że w życiu coś się wydarzy...

Wszystko, co piękne wciąż jest przed nami

My nie musimy się spieszyć...

Przed nami się życie nowe otwiera...

A my ? A my się mamy nim cieszyć...





















34 komentarze:

  1. Piekny wiersz i wspaniała karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszła Ci piękna bombonierka, tyle że zamiast czekoladek cudniejsza zawartość na lata!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością. Najważniejsze, że emerytka zadowolona. Dziękuję :)

      Usuń
  3. Już się wystraszyłam, ze to Ty witasz emeryturę, a przecież z wyglądu na pewno nie pasujesz do takiego wieku.:))
    Bombonierka śliczna i wiersz adekwatny, super.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ha ! Och, Celu - bardzo dziękuję :)) Jak na razie tworzę tylko kartki dla innych. Kiedy ja będę odchodzić na emeryturę - pewnie nikt dla mnie kartki nie zrobi... Pozdrawiam :))

      Usuń
  4. Piękna karteczka, też czekam na pierwszą emeryturę, oby tylko zdrowia wystarczyło...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymaj się zdrowo Dorotko !!! Buziaczki :)))

      Usuń
  5. Śliczna kartka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka kartka to wspaniała pamiątka dla osoby zaczynającej nowy rozdział w życiu . Bo emerytura to nic innego jak kolejny rozdział, który nie musi być wcale ani nudny ani smutny, Piękna praca. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Emerytura - to czas na oddech ! Chciałabym mieć więcej czasu na swoje pasje, ale na emeryturę muszę jeszcze poczekać kilka lat. Pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
  7. Piękny ten zestaw. Z wiosennymi pozdrowieniami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny wiersz :) A karteczka z pudełeczkiem mnie zachwyciła. Pozdrawiam i życzę zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne dzieło 😘 pozdrawiam Uleńko

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudny komplecik stworzyłaś! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie robiłam kartki w takiej formie więc tym bardziej podziwiam Twoje
    dzieło !Komplecik jest wyjątkowy ,piękny i bardzo urokliwy !Cudnie ukwieciłaś ten komplecik ! Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne Grażynko ! Pozdrawiam ciepło :))

      Usuń
  12. Piękna każda strona kartki. Bardzo mi się podoba ta praca :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyszła naprawdę pięknie! Super dobrałaś tekst.
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna ta karteczka. Oj mnie też czas ucieka jak spaceruje po blogach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna. Moja mama akurat przechodzi na emeryturę.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))