niedziela, 20 czerwca 2021

Mixmediowa ramka

 Miało być... a wyszło zupełnie coś innego ! Gdy kupiłam ażurową klatkę to pomyślałam, że zrobię z niej wiosenny stroik z kwiatami i ptaszkami. Wyszło jak wyszło i sama nie wiem czemu ma ona  służyć.

Po prostu lubię bawić się różnymi mediami. W zasadzie - tak się zastanawiam - to można do tej rameczki przyczepić zdjęcie i będzie fajną, oryginalną ozdobą. Tak...  to jest chyba dobry pomysł !

Na początku, po ozdobieniu pozostawiłam klatkę ażurową, lecz czegoś mi w niej brakowało. Dlatego postanowiłam częściowo zapełnić ją papierem.











Dziękuję, że do mnie zaglądacie, choć pogoda piękna i lato w pełni. Pozdrawiam serdecznie !!!

28 komentarzy:

  1. Cudna jest ta klateczka!Pięknie ją ozdobiłaś , koronki i kolorki dodały delikatności i wprowadziły nutkę romantyczności .Bardzo mi się podoba Twoja praca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna. Myślę, że z każdym dodatkiem będzie dobrze. Pozdrawiam serdecznie 🌹🍓🍒

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Czasem można przedobrzyć z dodatkami. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Myślę, że bez papieru była lepsza, ciekawsza, a jeśli już to może jakiś ptaszek na druciku, takie 3 D?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie bez papieru wdawała się jakaś taka... niedokończona, a ptaszek na druciku - chyba rzeczywiście będzie do niej pasował. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. Nice details:) thanks for your sharing...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy i piękny stroik, tak sobie nazwałam Twoją pracę. A lato póki co męczące, za gorąco. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu ! Mnie również upały nie służą. Zdecydowanie wolę zimno !

      Usuń
  6. Klateczka cudna, zawsze można zmienić jej wystrój, zależnie od nastroju, czasu świątecznego, bardzo lubię różne klamociarnie, tylko szkoda, że tę, gdzie najbardziej lubiłam bywać chyba zamknięto albo przeniesiono; pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście sa takie rzeczy, które można dostosować do okazji czy świąt i ta ramka się do tego nadaje. Masz wyobraźnię ! Pozdrowienia posyłam :))

      Usuń
  7. A ja tu padam na ciepłotę. haha Staram się przetrwać, ale już boję się pracy, muszę być silna. haha Praca jest przepiękna, oryginalna, bajkowa, fantazyjna. Lubię takie prace! Ja to często, praktycznie niemal zawsze mam pomysł, biorę się do realizacji i jakoś nagle patrzę, a wychodzi coś innego. No, nie wiem czemu, wielka to tajemnica. :D Pozdrawiam, pięknego dnia. :))))) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agniesiu za Twój komentarz, który dodaje mi skrzydeł. Cieszę się, że nie tylko u mnie taki zapał twórczy, a potem albo wychodzi zupełnie coś innego, albo na długi czas zostają niedokończone prace.
      Powiem Ci, że i mnie upał nie służy. Leżę i... dogorywam. Ciężko funkcjonować w takim ukropie. Całe szczęście, że od wtorku po deszczu - u nas troszkę się ochłodziło. Da się żyć !!! Ściskam Cię kochana :)))

      Usuń
  8. Bardzo mi się podoba może jakiś ptaszek w niej uwije gniazdko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Uleczko. Ramkę zrobiłaś bardzo ładną, piękne kolory. Podoba mi się i pusta i z papierem. Sama klateczka jest urokliwa, może być ozdobą domu.
    Dziękuję za słowa otuchy.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och ! Bardzo dziękuję, Aniu za wyjątkowe słowa uznania ! Trzymam kciuki za Was, żebyście rychło wrócili do radości życia. Ściskam :)))

      Usuń
  10. Ale świetny pomysł, nie wspomnę już o wykonaniu. Genialne ;-) U nas tez upał, w głowie się kręci, ale koty zachwycone, tylko się pokładają na środku pokoju , hehe. Ja tez trochę próbuję różnych kompozycji i teraz próbuję lampiony wydziergać. No ciekawe, co to wyjdzie, hehe, Uściski serdeczne i ożywczej, chłodnej lemoniady. :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzenko ! O razu zamarzyłam o lemoniadzie. Tymczasem lody - to ostatnio u nas bardzo popularne, codzienne "danie". Ha ha !!! Pozdrawiam i ślę uściski :)))

      Usuń
  11. Głowa pełna pomysłów u Ciebie - Ulu - bez względu na pogodę :) Piękna klateczka

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo kreatywna wyszła Ci ta klateczka i super kolory użyłaś więc wszystko ładnie współgra :)
    U mnie w Szkocji na szczęście upałów nie ma, maksymalnie jest 25/27 stopni więc da się przeżyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy takich temperaturach - jak u Ciebie - to jeszcze da się przeżyć, bo u nas to już nie. Ciężko było robić w tym czasie cokolwiek. Wiele roślin ozdobnych również nie poradziło sobie z upałem i uschły. Trawa na polu wyschła całkowicie. Teraz jest kilka dni ochłodzenia. Temperatura 20 st.C. Pozdrawiam Cię serdecznie !!!

      Usuń
  13. I tak ma być- mamy sie bawić naszymi hobby i kochać to co robimy:) Klatka super:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj ! Dziękuję bardzo za Twoje słowa, które dodają mi skrzydeł, a wiedz, że bardzo tego potrzebuję. Pozdrawiam serdecznie :)))

      Usuń
  14. Bardzo pieknie wyglada, chociaż to do konca nie moja kolorystyka, jeszcze nie zmierzyłam sie z taką pracą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama się też z taką pracą nie spotkałam...ot - zrobiona w twórczym uniesieniu :)) Pozdrawiam :))

      Usuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))