czwartek, 18 listopada 2021

Zachęcanie do pisania

 Co ja tu piszę: zachęcanie do pisania ? Przecież jesteśmy w blogowym świecie i tu - chyba nikogo zachęcać nie trzeba ?! Jesteśmy tu, bo chcemy tu być. Nikt nas do tego nie zmusza. Mamy swoje pasje, którymi się dzielimy i niemałe grono znajomych. Wielu z nas lubi podróżować, czytać, malować, fotografować, tworzyć, szyć, gotować, bawić się modą, itp. itd. 

Prowadzenie bloga skłania nas również poniekąd do pisania i choć nie każdy ma do tego zdolności, by zdania pięknie się układały, to mimo wszystko pisze, pisze, pisze... i chcąc - nie chcąc szlifuje tę umiejętność, bo przecież na blogu trzeba od czasu do czasu o czymś napisać.

Dziś zapraszam Was do odwiedzenia bloga: Wyzwania pisarskie.

Wyzwania pisarskie to kreatywna zabawa słowem, która ma pobudzić wyobraźnię, rozwijać umiejętność pisania opowiadań oraz zmotywować do działania. Koniecznie tam zajrzyjcie !

Kto wie ?! Może obudzi się w kimś pisarski talent !





28 komentarzy:

  1. Nawet nie widziałam, że takie wyzwania pisarskie istnieją. Na jesień i zimę są w sam raz bo wtedy najwięcej czasu spędzamy głównie w domu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda. Jesień i zima to pory, gdy więcej przebywa się w zaciszu domowym i wtedy można pisać, pisać...

      Usuń
  2. Zajrzałam i uwazam, ze to ciekawa propozycja, chociaż ja sama nie podejmę się pisania opowiadania, bo po prostu tego nie czuję. Jestem raczej odbiorcą dobrej prozy.
    Pozdrawiam serdecznie, Ulu.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Celu ! Ty - tylko odbiorcą ?! Nie wiem, nie wiem...
      Ja pewnie bym pisała, bo strasznie lubię, tylko chwilowo czasu brak. Pozdrawiam cieplutko :))

      Usuń
  3. Będę kibicowała Ula:) Ciekawe wyzwanie.
    Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - ciekawe. Trzymam kciuki za autorów bloga :))

      Usuń
  4. Powiem tak bardzo dużo czytam prawie codziennie ale nie umiem tak pięknie pisać czego żałuję.Piszę zawsze krótko nie mam talentu do pisania,ale myślę że w krótkich słowach też można wyrazić co się chce powiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu ! Pięknie napisałaś ! Dziękuję :) Oczywiście - wiem, że nie każdy ma talent do kreatywnego pisania, mimo że wszyscy jesteśmy autorami własnych blogów. Nie można przecież umieć wszystkiego. Pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
  5. Zajrzałam, ale to raczej nie dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za polecajkę, na pewno zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odwiedziłam polecanego przez Ciebie bloga, ale nie wydaje mi się, by miał szansę sie on rozwijać. Jak dotąd zamieszczono tam chyba tylko jedną pracę - wyzwanie literackie. Nie ma żadnych komentarzy ani pod tą pracą ani w ogóle. Ot, na razie sama autorka sie tam reklamuje oraz współpracujace z nią stronki i portale. Tym niemniej zyczę tej stronce jak najlepiej. Niech sie rozwija i inspiruje, bo sam pomysł ciekawy.
    Pozdrawiam Cię serdecznie, Ulu!:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za Twoje zdanie na ten temat. Nie wiem czy blog się rozwinie czy nie. Zawsze w życiu daję komuś szansę i nigdy nikogo nie przekreślam od razu. Zostałam poproszona o polecenie bloga, więc polecam. Reszta należy do autora - jak zajmie się swoim blogiem, jak go wypromuje i co zrobi z tym dalej. Pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
    2. Mój blog dopiero ma dwa tygodnie i dajmy mu szansę, a akcja trwa cały czas, niemniej dziękuję za dobre słowa. Proszę zajrzeć na poprzedni mój konkurs literacki https://przedwojenny-konkurs.blogspot.com, w którym wzięło udział ponad 40 osób. ;)

      Usuń
    3. Nigdy tak nie jest, że coś jest bez szans - bez szans na przyszłość, bez szans na lepsze, bez nadziei na rozwój. Uważam, że blog jest tym miejscem, w którym można się rozwijać i tak też jest z Twoim blogiem. Trzymam kciuki i życzę powodzenia !!!

      Usuń
  8. Zajrzałam, bo tak jak Ty, lubię mowić o ciekawych miejscach w sieci. Jednak odniosłam wrażenie, że osoba zakładająca ten blog, nie ma pomysłu na niego i "chce wyjmować gorące kasztany" cudzymi rękami. Jeżeli miałabym coś zamieszczać poza swoim blogiem, to na portalu Kobieta 50+. który także ogłasza konkursy literackie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za Twoją opinię. Nie osądzam ludzi, ale to bardzo ciekawe porównanie. Niech każdy sam zdecyduje co chce robić i gdzie pisać. Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. To wyzwanie pisarskie przyjęłam i siadam do pisania drugiej części Uśpionego nieba , bo... trzeba :) Buziaki Uluś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ! Super Gabrysiu !!! Grunt to uśmiech i pozytywne nastawienie ! Trzymam kciuki ! Pozdrawiam ciepło :)))

      Usuń
  10. Chyba nie trzeba mnie zachęcać do pisania, bo od pewnego czasu pisanie to dla mnie sposób na życie...
    Zapraszam do siebie na wspólny spacer...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ! To się wie, że pisanie to Twój sposób na życie ! Sama jestem posiadaczką Twoich dwóch książek. Pozdrawiam :)))

      Usuń
  11. Witam serdecznie ♡
    Doskonale znam ten blog i te wyzwanie pisarskie, bo sama je wspieram całym sercem :) Zawsze jestem całą sobą za każdą nową blogową ideą. Wszystko dlatego, że jestem miłośniczką, wielką fanatyczką, zagorzałą wielbicielką tradycyjnego pisanego bloga i chciałabym, by ta pasja rozwijała się i zachęcała innych do tworzenia w blogosferze. Cudowny wpis Kochana, naprawdę wspaniale jest widzieć, jak wiele z nas wzajemnie się wspiera! To takie piękne!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miód na serce ! Dziękuję Ci Ayuna, że wspierasz nowe blogi . To podobnie jak ja - zawsze daję szansę drugiemu człowiekowi - czy to w życiu czy w blogosferze. Ściskam i pozdrawiam :)))

      Usuń
  12. Bardzo fajna inicjatywa. Jesień to taki dobry czas na pisanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - jesień to dobry czas na... pisanie, czytanie, refleksję. Pozdrawiam Beatko :))

      Usuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))