wtorek, 19 lipca 2022

Chrzest Święty - karteczki

 Hej kochani !

Ten post miał ukazać się dwa tygodnie temu. Miał...

Najpierw zawiódł komputer, a potem sieć, a tyle się przez ten czas działo i tyle chciałam napisać... Może uda mi się nadrobić ten czas? Dziś - nie wiem skąd i nie wiem jak pojawiła się łączność, więc szybko piszę i wstawiam zdjęcia, póki nie zaginie.

Zapraszam do obejrzenia kartek, które poczyniłam na Pamiątkę Chrztu Świętego...

Pierwsza - w komplecie z pudełeczkiem.














Druga kartka - z aniołem.








27 komentarzy:

  1. Podziwiam kartki są piękne. Mój komputer też swoje lata ma i stroi fochy więc rozumiem jak to jest. Miłego tygodnia😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Dla "ludzi blogów" brak dostępu do sieci to kompletna klapa. Czas leci, a my przecież musimy tu być i musimy pisać. Pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
  2. Piękne kartki . Będą wspaniałą pamiątką. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ! Pięknego tygodnia Ci życzę !!!

      Usuń
  3. Kartki jak zwykle cudne. Technologia ma ułatwiać życie, ale nie zawsze tak bywa...
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama widzę, że czasem trudno się obejść bez łączności z siecią. Wymóg obecnych czasów. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Jej, jakie piękne te kartki. Prawdziwe dzieła sztuki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och! Kochana ! Bardzo mi miło. Moc pozdrowień posyłam ❤️

      Usuń
  5. Każda z Twoich kartek jest odrębnym dziełem sztuki :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe karteczki, obie bardzo mi sie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aga ! Cieszę się, że się podobają :))

      Usuń
  7. Bardzo ładne, takie eleganckie dopracowany każdy szczegół. Spodobała mi się szczególnie ta druga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Olu ! Rzeczywiście ta kartka z aniołem coś w sobie ma. Pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Przepiękne i eleganckie kartki obie. Będą miłymi pamiątkami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chrzest... ani się obejrzę a będę rozkminiać pierwszy najważniejszy dzień syna z każdej strony ... i z doświadczenia wiem, że z tej estetycznej najbardziej:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej ! Życzę Ci, by wszystko ułożyło się po Twojej myśli. Moc pozdrowień posyłam do Ciebie :)))

      Usuń
  10. Przepiękne kartki:) już za parę chwil wszystko co z chrztem związane nie będzie mi obce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już chyba niedługo ? Życzę Tobie wszystkiego dobrego ! Trzymaj się !!!

      Usuń
  11. Piękne są Twoje kartki. Podziwiam kreatywność. Z komputerem miałam podobnie, a teraz podłapaliśmy trojana i znów informatyk z nim walczy. Pozdrawiam serdecznie 🌺🍉🍒

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej ! Te wirusy potrafią narobić tyle szkód. Pozdrawiam :))

      Usuń
  12. Cudowne pracę :) rodzice będą zadowoleni z takich prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie Uluś - jak zwykle zresztą

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))