niedziela, 3 lipca 2022

Niezapomniane chwile czerwca '22

 Wydaje mi się, że czerwiec był taki normalny. Jak zwykle byłam zaganiana, bo zbyt wiele obowiązków wzięłam sobie na głowę. Wszędzie chciałabym być i wszystko zobaczyć, wszystkiego się nauczyć, a tak przecież się nie da.

Niezapomniane chwile to:

1. Podróż z moją siostrą do Malborka do naszego Taty...kocham to miasto i czuję się w nim jak w domu.

2. Moje krótkie wakacje w Karkonoszach - kocham góry !!!!!

3. Krąg Kobiet - to zupełnie nowe doświadczenie, na które sobie pozwoliłam i dobrze mi z tym. To miejsce, gdzie nikt cię nie ocenia, nikt nie mówi co masz robić i jaka masz być, nikt nie odgrywa narzuconych przez życie ról. Tu możesz poczuć się swobodnie. Przychodzisz i odchodzisz. Nie jesteś nikomu nic winna. Czasem okazuje się, że masz sporo do przemyślenia. Zawsze możesz zmienić swoje życie lub... zupełnie nic nie zmieniać. 

Dbaj o swoje wnętrze i rozwijaj się !








36 komentarzy:

  1. Rzeczywiscie piękne miałaś chwile w czerwcu....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana ! Pozdrowienia posyłam do Ciebie :)))

      Usuń
  2. Fajnie być zadowolonym z tak zwykłych, niezwykłych wydarzeń. Dobrze też pamiętać o swej równowadze psychiczno - cielesnej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och! Olu... równowaga w życiu jest bardzo ważna, ale większość z nas o tym w ogóle nie pamięta. Dziękuję za Twoje słowa. Moc pozdrowień posyłam :)

      Usuń
  3. Jakie cudne to zdjęcie - Ty przy instrumencie. Chciałabym posłuchać jak grasz.
    Usciski Ula:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha! Zdjęcie zrobione podczas przerwy w podróży i naprawdę gram i trochę się wygłupiam. Moja siostra nawet nagrała krótki filmik :) Kiedyś grałam na fortepianie... Dawne czasy. Ściskam kochana !!!

      Usuń
  4. Właśnie tak powinno być jeśli nikogo nie krzywdzę to mam prawo do życia takiego jakie mi odpowiada. Udanego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście ! Każdy też nosi w sobie ciężar tych swoich dni, rozterek i obowiązków. Na Kręgu kobiet można to z siebie wyrzucić. Pozdrawiam Cię Lucynko :)

      Usuń
  5. Pięknie, nie wiem nawet co Ci powiedzieć. Ciepełko na sercu. :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och! Kochana... dziękuję ❤️ Trzymaj się ! Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  6. Super, też kocham góry, ale dawno w nich nie byłam, zawsze coś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze warto walczyć o swoje marzenia, a Ty wiesz jak dawno ja nie byłam w górach ? Przez wiele lat tęskniłam i tęskniłam...w końcu udało się ! Buziaki posyłam :)

      Usuń
  7. Chyba każdy ma takie miejsca, w których czuje się najlepiej i regeneruje swoje akumulatory. Miejsca, w których wycisza się i nie myśli o wszelkich problemach szarej codzienności...
    Piękne widoczki.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak...dobrze jeśli ktoś ma takie miejsca. Gorzej, gdy ktoś nie ma lub nie ma tej świadomości, że jest coś, co go relaksuje lub uszczęśliwia. Dziękuję za Twoje spostrzeżenia. Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  8. Uleńko, każdy potrzebuje pobyć z bliskimi i czasami cos przemyśleć.
    Dobrego lipca!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ! Na pewno tak jest ! Pozdrawiam ciepło :))

      Usuń
  9. Miałaś udany miesiąc :).

    cudne zdjęcie z chabrami :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Ulu podróżniczo z natchnieniem miło zleciał czas - ten krąg zabrzmiał tajemniczo i ciekawie ... łaka chabrów jak ja dawno tych kwiatków nie widziałam u mnie kiedyś przy torach były maki cudny widok :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiem Ci Beatko, że w Malborku posadzono wiele takich łąk kwietnych - na skwerach i rondach. Przy każdej z nich jest tabliczka z napisem, by nie niszczyć tych miejsc. Wygląda to cudnie ! Pozdrawiam i ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama bym chętnie wyruszyła w góry! A ten Krąg Kobiet mega mnie zainteresował. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krąg kobiet to dla mnie zupełnie nowe doświadczenie. Warto próbować nowych rzeczy ! Pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Cudowne zdjęcia. Jestem zachwycona chabrową łąką.
    Życzę aby lipiec był również tak udany.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie Łucjo ! Życzę Tobie pięknego tygodnia :)

      Usuń
  14. Dużo obowiązków ale jednocześnie jakie wspaniałe chwile <3. Mam nadzieję, że jednak w lipcu postanowiłaś trochę odsapnąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ! Lipiec zaczął się spokojnie i jest czas na oddech. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  15. Zainteresowało mnie, co napisałaś o Kręgu Kobiet. Czy mogłabyś napisać, np. w kolejnym poście, więcej na temat tej grupy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś jeszcze o tym napiszę. Obecnie nie mam dostępu do komputera, więc mam dużo zaległości z tego powodu. Pozdrawiam serdecznie !!!

      Usuń
  16. Ojej, jaki świetny "Krąg kobiet" aż trudno sobie to wyobrazić. Nikt nie pokusi się o komentarz? Super. To o czym kobitki mówią? Uściski serdeczne :-) Fajnie znowu poczytać, co tam u was się zmieniło, u Ciebie :-) Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krąg kobiet - interesujące spotkanie. Wszystko zależy od tego czy jest się gotowym na takie spotkanie oraz w jakim momencie życia się aktualnie jest. Nie jest to straszne, więc nie ma się czego bać. Na pewno jest to nowe doświadczenie. Prowadząca podaje temat i sama również uczestniczy w kręgu na równi z innymi. Pozdrawiam Marzenko :)

      Usuń
  17. Malbork, ładne miasto :) a taki Krąg Kobiet to i dla mnie by się przydał :) fajnie jest czasami gdzieś wyskoczyć, a jeszcze z kobietkami o podobnych zainteresowaniach to strzał w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krąg kobiet to taka podróż w głąb siebie. Ciekawe doświadczenie. Pozdrawiam :))

      Usuń
  18. slow life to moje motto życiowe i widzę ze podróż mogła być w tym klimacie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och ! Slow life - cały czas dążę do tego. Na pewno elementy slow life w naszej podróży były. Dziękuję bardzo za wizytę na moim blogu :))) Pozdrawiam !

      Usuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))