czwartek, 10 listopada 2022

Na zawsze zakochani

 

Dziękuję , że zaglądacie i czytacie. Bardzo dziękuję za mnóstwo słów otuchy i wsparcia pod ostatnim postem oraz zapewniam, że ze mną już dobrze. To były dla mnie trudne chwile, którymi chciałam się z Wami podzielić. To doświadczenie wiele mnie nauczyło...    W życiu ważna jest każda chwila. Szanujmy to, co zsyła nam los.

Przyznaję, że wolę pisać niż prezentować swoje prace, choć pierwotnie blog ten dla rękodzieła został stworzony. Czy jest tutaj jeszcze ktoś, komu nie znudziły się moje kartki ?

Znów będzie ślubnie i kolorowo. Przedstawiam kolejną kartkę w pudełku.







22 komentarze:

  1. Zachwyciła mnie ta kartka, jest prześliczna! Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rzeczy i piękni ludzie nigdy się nie znudzą:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, kochana... miód na moje serce !!! Ściskam serdecznie :))

      Usuń
  3. Ta kartka to pradziwe dzieło sztuki. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, bardzo !!! Właśnie dlatego kocham blogowanie...takie komentarze dodają mi skrzydeł. Dzięki :)))

      Usuń
  4. Jak zawsze piękna i niepowtarzalna praca. Pozdrawiam😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka w pudełku. Te kolory są takie delikatne, leciutkie, romantyczne.
    Uściski Ula:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo...jak nie wiem co !!! Ściskam :)))

      Usuń
  6. Uleńko!
    Kolejna prześliczna kartka dla zakochanych.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem jak mogą się znudzić TAKIE kartki :) One są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana !!! Mnie aż zatyka, gdy widzę takie pozytywne komentarze. W każdym bądź razie jest mi bardzo miło :))

      Usuń
  8. Kartki są takie piękne. Dziś i ja wyciągnęłam swoje zapasy na świąteczne kartki. Pomyślałam zajrzę na bloga po inspiracje. Twoje kartki mnie onieśmielają, nie umiem tak gustownie stworzyć kartki i jakoś opadły mi ręce, ech. Ale coś zrobię, moi bliscy czekają :-)ps. Pamiętasz może, pierwsza książka jaką przeczytałam po wypadku była Nacja. Słowa: "wszystko co cię spotyka traktuj jak dar, nie przekleństwo" okazały się wielkim wsparciem. Mam nadzieję, że i dla Ciebie. Buziaki kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko ! Bardzo, bardzo dziękuję Ci za te mądre słowa. Nawet nie wiesz jak bardzo tego potrzebowałam.
      Jeśli chodzi o kartki to tak sobie myślę, że każdy ma swoją wizję. Przy tworzeniu czegokolwiek trzeba się wczuć w klimat. Przynajmniej ja tak mam. Ściskam :)) Buziaki :))

      Usuń
  9. Piękna kolejna kartka wyszła spod Twoich rąk. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))