piątek, 11 sierpnia 2023

Ze zdjęciem - do ślubu

 Czasem myślałam o tym jakby to było, gdyby moje kartki były ze zdjęciami...no i pewnego razu trafiło się zamówienie na taką nietypową kartkę. Przyznam, że nie było to dla mnie łatwe zadanie. Tym bardziej, że oczekiwania dotyczące kartki były bardzo konkretne - "kartka musi być w kolorze czarnym i złotym !"

- Co robić ?! - myślałam. - Czy dam radę ?

Nijak mi to nie leżało, bo jak tu zrobić kartkę na ślub w czarnym kolorze !? Byłam zła na siebie, że przyjęłam takie zamówienie.

Do czarnego tła dołożyłam jasne obramowanie i odrobinę fioletu. Złoty kolor pojawił się jako złota ramka zdjęcia - niczym klisza fotograficzna. Powstała kartka, z której nie jestem szczególnie zadowolona, ale klientka piszczała z zachwytu i z radością rzuciła mi się na szyję.

 - To chyba jednak się podoba ? - pomyślałam i uśmiechnęłam się do siebie.











16 komentarzy:

  1. Warto podejmować nowe wyzwania bo to pobudza naszą.kreatywność. Kartka wyszła super jest nietuzinkowa. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście to było wyzwanie ! Dziękuję :))

      Usuń
  2. Taka spersonalizowana kartka wygląda bardzo ciekawie. Gratuluję pomysłu. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło pieknie, mlodzi na kartce piekna sprawa.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Zdecydowanie wolę kartki bez zdjęcia.

      Usuń
  4. Bardzo trudne miałaś zadanie Uleńko, ale poradziłaś sobie znakomicie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łatwo nie było, trzeba było się spiąć. Trudno jest coś wymyślić, gdy nie znasz człowieka...i nie wiesz co mu przypadnie do gustu. Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  5. Miałaś mega trudne zadanie, ale wyszło świetnie!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna jest i cudna. Wspaniale sobie poradziłaś Ula.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoja historia pokazuje, że kreatywność i elastyczność potrafią przynieść niespodziewane efekty. Mimo początkowych wątpliwości, zdołałaś stworzyć nietypową kartkę zgodną z wymaganiami klientki. To niesamowite, jak Twoje starania przekonały ją do tego, że efekt finalny był wart zachodu. Czasami wyzwania, które na początku wydają się trudne, mogą prowadzić do zaskakująco pozytywnych rezultatów. Super wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Bywa tak, że żałuję, że się na coś zgodziłam. Ja się aż bałam wydania tej kartki...ale jak widać wszystko dobrze się skończyło. Ściskam :)))

      Usuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))