wtorek, 16 stycznia 2024

Kierownica na osiemnastkę !

 Drodzy ! Jak zajrzałam w mój telefon i zobaczyłam ile jeszcze zdjęć nie pokazałam to aż się zdziwiłam. Cóż ? Powiem tylko, że jest jeszcze sporo do oglądania. Posiedzimy trochę w Starym Roku, bo są kartki, które pchają się do bloga !

W kartce, którą tworzyłam dla mojego siostrzeńca wymyśliłam ruchomą kierownicę. Kombinowałam, szpileczkę montowałam, inne cuda itp. Nie udało się. Kierownica jest, ale nie można nią kręcić. To wszystko po to, by nastolatek nie miał jeszcze zbyt dużo luzu - ha ha ha ! Przecież wszystko jest po coś. Tak czy siak - krok w dorosłość stał się faktem.











26 komentarzy:

  1. I tak kartka jest super, bardzo pomysłowa. 18 lat cudowny wiek:). Wszystkiego dobrego życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję Lucynko ! Serdeczności posyłam :))

      Usuń
  2. Fajne mądre i z przesłaniem z tą kierownicą. Świetna ta kartka

    OdpowiedzUsuń
  3. Trafiona, bo każdy 18-latek marzy, aby mieć prawo jazdy w kieszeni... Serdeczności...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, choć Ten konkretny urodził się, aby jeździć :))

      Usuń
  4. Ta kierownica, lusterko... Zastanawiam się, skąd Ty bierzesz te drobiazgi do kartek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech ! Teraz to nie jest trudne. Dziękuję :) Pozdrawiam serdecznie !

      Usuń
  5. Fajny pomysł na kartkę, sympatyczne życzenia. Pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomysłowa kartka. Auto dla młodego człowieka i kierownica w ręku to krok w dorosłość i w niezależność. Pozdrawiam cieplutko 🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie ! Pozdrawiam :))

      Usuń
    2. Haniu, udanego nowego tygodnia. Pozdrawiam serdecznie 🤗

      Usuń
  7. Fantastyczna i jak zawsze pomysłowa kartka.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ekstra kartka.
    Może ćwiek do kierownicy by się kręciła byłby dobrym pomysłem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu. Z ćwieka zrezygnowałam, ponieważ gdy je używałam w innych projektach to nie obracały się. Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Super kartka dla przyszłego młodego kierowcy :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ulu! Jesteś taka kreatywna! Uwielbiam Twoje kartki!
    Serdecznie pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej ! Ojej ! Bardzo dziękuję za ten spontaniczny wpis ! Uśmiech posyłam do Ciebie :)) Ściskam :)))

      Usuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))