piątek, 23 sierpnia 2013

Na szybko

Koleżanka poprosiła mnie o kartkę dla świeżo 
upieczonego dziadka. Łatwo nie było, bo nie miałam 
obrazków, a miało być z humorem. Sylwia przygotowała 
dla mnie piękne grafiki, ale niestety za późno, bo karteczki już stworzyłam. Ale nowe grafiki przydadzą się następnym razem !
Zrobiłam dwie kartki :








                               Tu kwiateczki mojej własnej produkcji - zawsze mam z nimi kłopot.


Doniesienia z salu : małymi kroczkami, ale wciąż do przodu !




Dziękuję za odwiedziny w moim ogrodzie :))
Pozdrawiam Was gorąco i dziękuję za Waszą obecność !!!

8 komentarzy:

  1. Obie są świetne,ale ta druga ,z humorem to moja faworytka;)Lubię takie kartki no i kwiatuszek bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1-słodka
    2- z ikrą i błyskiem
    jakbym miala wybierac to trudno by mi było

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne kartki:) U mnie też haft idzie małymi kroczkami ale idzie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że sal idzie w dobrym kierunku:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. kartki są niesamowite a sal byle do przodu

    OdpowiedzUsuń
  6. Super karteczki :)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))