sobota, 21 kwietnia 2018

Różane kartki

Kochani, bardzo dziękuję za Waszą obecność i dyskusję pod ostatnim postem.
Mimo zagrożeń, jakie niesie ze sobą internet
postanowiłam jednak nie rezygnować z bloga.
Zresztą nawet się nad tym nie zastanawiałam
 - po prostu bardzo lubię tu być :))

Kartki, które ostatnio stworzyłam mają 
wspólny mianownik - są nim róże.
Pierwszą zrobiłam dla siostry na urodziny - całkowicie spontanicznie.


Drugą zrobiłam według mapki, którą zaproponowała
na swoim blogu Inka.
Muszę się przyznać, że pierwszy raz robiłam kartkę według mapki
i absolutnie tego nie żałuję. 
Minęło wiele lat, by taki uparciuch jak ja w końcu 
przekonał się do tych mapek.

Oto mapka:

A to moja wersja kartki według tejże:



Drodzy czytelnicy życzę Wam udanego weekendu !!!

35 komentarzy:

  1. Obie karteczki są świetne. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z dwiema lewymi do plastyki musiałabym mieć tylko mapki, do wszystkiego:-)
    A coś z narcyzami? lubię narcyzy:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach ! Widzisz, wszędzie te róże i róże... Nie pomyślałam nawet o narcyzach, ale dlaczego nie ? Teraz właśnie jest na nie sezon.

      Usuń
  3. Mam straszne zaległości, staram się nadrobić, ale to swoje potrwa. Jeny, ja nie pozwoliłabym Ci zrezygnować z bloga. hehe Za dużo wartości w nim, za dużo piękna, no i Ty, niesamowita kobieta!!!!!!! Cudne kartki. Bardzo i jeszcze raz bardzo serdecznie pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle miłych słów pod moim adresem !? Agniesiu, bardzo dziękuję. Wprawiasz mnie w zakłopotanie... Myślałam ostatnio o Tobie. Buziaczki ślę :))

      Usuń
  4. Wspaniałe obie :) czy na tej pierwszej są prawdziwe róże? wygladają zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie różane kartki powaliły na kolana. Przeczytałam Twojego bloga w całości, chociaż nie komentowałam. Jest inspirujący.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku ! Jeszcze nikt mi nie powiedział, że przeczytał mojego bloga w całości. Czasem myślę, że tak niewiele osób tu zagląda... Jesteś naprawdę wytrwała !!! Bardzo , bardzo dziękuję :))

      Usuń
  6. Piękne - zresztą inaczej być nie może :) Piszesz Uleńko o zagrożeniach internetu, a przecież noż też może być niebezpieczny, a chleb pokroić potrafi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ha !!! Gabrysiu, uwielbiam Twoje poczucie humoru :))

      Usuń
  7. Podziwiam Twoje kartki, są przepiękne. Ja bym nie miała tyle cierpliwości do ich tworzenia. Pozdrawiam wiosennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne wyszły. Jak ja dawno robiłam takie karteczki, muszę dalej do tego przysiąść, bo efekty są fenomenalne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za wizytę :)) Miło Cię widzieć :) Serdecznie pozdrawiam :))

      Usuń
  9. Przepiękne karteczki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Talentu i pomysłowości Ci nie brakuje, kartki są śliczne.
    Pozdrawiam wiosennie, jest tak pięknie.:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Uleńko,te kartki sa przeurocze:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Znowu mnie opadła niemoc w robieniu kartek. Może pomysł z zaplanowaniem schematu pomoże? No nie wiem, bo nie umiem zaplanować, buu. W następnym poście, pewnie pokażę co zrobiłam i będę wdzięczna za radę :-) Chciałam przygotować kartki na Dzień Matki, które jest obchodzone w schronisku i będzie kiermasz. Może przez zmęczenie wydaje mi się, że nie są za udane?Absolutnie nie spodziewam się,że będą takie piękne robić jak Twoje, ale chciałabym, żeby się chociaż podobały :-)Na pewno mnie rozumiesz :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kartki na Dzień Matki są łatwe do zrobienia. Kiedyś robiłam dużą ilość kartek na Dzień Matki. Każda była inna, ale często powtarzał się motyw serca lub kwiatów.
      Marzenko, więcej wiary we własne możliwości ! Twoje kartki na pewno będą się podobać. Pomyśl - ilu jest ludzi, którzy w ogóle potrafią coś zrobić ? A ilu jest takich, którzy robią kartki ?
      Też tak czasami mam, że zastanawiam się, czy kartka spodoba się komuś. Ale zawsze okazuje się, że moje obawy były bezpodstawne.
      Zajrzyj na stronę Inki. Ona tam wyjaśnia dokładnie jak należy podejść do mapki i ogólnie " z czym to się je ".
      Trzymam kciuki i pozdrawiam :))

      Usuń
  13. Piękne są Twoje kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kartki, mają w sobie coś charakterystycznego, prostego i eleganckiego :)
    Szkicownik Cookie

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie karteczki wyszły cudnie .Pierwsza karta skradła moje serce jest wyjątkowa i piękna -uwielbiam koroneczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię koronki ! dziękuję bardzo Grażynko :))

      Usuń
  16. Ostatnio mało zaglądam do internetu. Może to ten Twój poprzedni post tak zadziałał:)))
    Sliczne te różane karteczki, bardzo romantyczne i eleganckie. Podziwiam wszystkie osoby robiące karteczki, bo to sztuka. Przyznam , że lubię podziwiać u innych, sama nie lubię ich robić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ! Aniu - ja chyba nie mam takiej mocy ? Ale coś w tym jest ! Ja też staram się ograniczać przebywanie przed ekranem komputera. Czasem mi się to nawet udaje, ale niestety mam zaległości w zaglądaniu na ulubione blogi. Poza tym pogoda wygania coraz częściej mnie do ogrodu. Pozdrawiam cieplutko Aniu :))

      Usuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))