czwartek, 31 maja 2018

Wiosenna wymiana w Art-Piaskownicy

W minionym miesiącu wzięłam udział w wiosennej wymianie,
która polegała na wysłaniu wylosowanej osobie
przydasi w jednym - zadeklarowanym przez siebie kolorze.

 Moje  materiały w kolorze żółtym poleciały do Anety z bloga



Natomiast do mnie dotarła przesyłka od Chimery z bloga
Jakież było moje zdziwienie, gdy po otwarciu koperty
okazało się, że wszystko jest w kolorze różowym (!?),
który bardzo lubię - nie tylko w kartkach.


Jeśli chcecie zobaczyć jak wyglądały zestawy
w innych kolorach - to zapraszam na stronę
Art-Piaskownicy.

Z otrzymanych materiałów powstała karteczka.





A tu - KLIK - możecie zobaczyć prace pozostałych
uczestniczek tej wiosennej wymiany.

Kochani, serdecznie Was pozdrawiam i w podziękowaniu za komentarze bukiecik kwiatów z mojego ogrodu zostawiam :))



21 komentarzy:

  1. Super pomysły macie, chętnie obejrzałam, dzięki:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Uleńko, przydasie znajdują nowy dom i nowe zastosowania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie biorę udziału w zabawach blogowych, bo to zobowiązuje, ale ta wymiana mi się spodobała. Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Ale fajne przydasie - u mnie też króluje róż... ale jak się ma dwie małe córeczki...to przed nim nie da się uciec;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna to była wymiana, bo każdy dostał to, co lubi, czyli ogólnie rzecz ujmując - przydasie i każdy mógł zrobić z nich co tylko zechce. Pozdrawiam :))

      Usuń
  4. Świetna kolorowa wymianka :) karteczka piekna, na bogato :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja kiedyś nie cierpiałam różowego i za żółtym tez nie przepadałam dopiero przygoda z rękodziełem zmieniła moje podejście do tych kolorów, już je w pełni akceptuję i nawet czasem używam:-) Wymianka bardzo udana i bogata:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, więc dzięki pasji można przekonać się do kolorów ! Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Piękną kartkę zrobiłaś. Taka wymianka okazała się bardzo praktyczna i śliczna:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna karteczka i fajne przydasie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała wymiana .Karteczka jest piękna ,lekko i zwiewnie udekorowana cudna !

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł na wymiankę :) Karteczka wyszła prześlicznie!
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super akcja:) I sprawiająca wiele radości:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też bardzo lubię różowy kolor:) Karteczki Twoje Ulu zachwycają mnie od początku:) Jak ja lubię oglądać taką kreatywność:) Super:)
    Kwiaty urocze, ściskam Ulu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniś, że wpadłaś :)) Pozdrawiam i mocno ściskam :))

      Usuń
  12. Tak wspaniała współpraca jak wzajemna wymiana różności, bardzo wzbogaca indywidualną twórczość z której wychodzą piękne dzieła. Przepięknie tworzysz, masz niezwykły gust i styl a także artystyczne zdolności. Gratuluję! Ja oprócz pisania, szydełkuję i jak będę odrobinę przy czasie to coś drobnego do Twoich pięknych dzieł Ci wydziergam i podeślę, być może coś się przyda do tak pięknej twórczości...

    Bardzo dziękuje, za tak wiele pięknych słów pod moimi wersami.
    Moc serdeczności Uleńko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Halinko ! Bardzo dziękuję za tyle dobrych słów. Jak zawsze w takim momencie - nie wiem co powiedzieć... Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia w wirtualnym świecie :))

      Usuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))