piątek, 13 lipca 2018

Kartka ślubna zamknięta w pudełku

Kochani !
Nigdy nie wiem, co mam napisać o kolejnej
stworzonej przez siebie kartce.
One po prostu powstają i są takie, jakie są:
jedne bardziej trafione, inne mniej,
jedne ładniejsze, inne nie zbyt ciekawe..
Z niektórych jestem zadowolona, a z niektórych nie za bardzo.


 Tym razem zrobiłam karteczkę ślubną w formie sztalugi i pudełko.
Kwiatki zrobiłam sama z foamiranu. Najpierw odrysowałam kształty kwiatów
od wykrojnika, potem wycięłam je nożyczkami, a następnie : farbowałam, wygniatałam i masakrowałam na różne sposoby.
Powstały kwiaty lekko różowe, choć trudno je nazwać
jakąkolwiek nazwą gatunkową.
Kartkę obfociłam ze wszystkich stron.











 Na blogu Three Wishes trafiłam na wyzwanie pt. "Zróbmy sobie kwiatka ". Postanowiłam zgłosić moją kartkę na to wyzwanie,
ponieważ własnymi rękoma kwiatki robiłam, 
a nie zawsze mi się to zdarza.

Prace na wyzwanie można zgłaszać do 25.07.2018.





48 komentarzy:

  1. Ula, każdemu czasem wychodzi lepsza czasem gorsza praca :) ten komplecik z pewnością napawa Cię dumą zwłaszcza że sama zrobiłas takie śliczne kwiaty :) super praca !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To prawda Aga. Te ręcznie robione kartki są różne. Kolorystyka i różnorodność elementów zawartych w kartce są uzależnione od tego jaki mam nastrój i czy mam natchnienie, ale nie bardzo potrafię o tych kartkach pisać. Pozdrawiam :))

      Usuń
  2. Piękne kwiatuszki Ulko, bardzo ładna karteczka.:) Kwiatuszki własnoręcznie robione są wyjątkowe i niepowtarzalne. Pozdrawiam milutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne - jesteś Artystką w pełnym tego słowa znaczeniu 😘

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz, nie każda kartka musi być idealna, to nie o to chodzi - tak samo robi fabryka i jest to kartka bez duszy. A Twoje kartki mają "to coś"! Są niepowtarzalne:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna! Ja też robiłam ręcznie kartki, ale nie mam talentów manualnych, więc kupowałam ten gruby papier, naklejałam coś w środek, żeby nie porobić kleksów nie zbrzydzić efektu i uznawałam, że to szczyt moich zdolności. Twoje są niesamowite! Nie wiem jak im się tam ułoży, tej parze, choć niech doczekają brylantowych, ale na pewno ta kartka będzie piękną pamiątką!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę robiłaś kartki ?! To bardzo fajnie. Każdy ma jakieś zdolności i zainteresowania. Ja nie czytam tak dużo książek jak Ty, bo siedzę w moich papierach :) Pozdrawiam :))

      Usuń
    2. Bo robisz wiele różnych rzeczy, ale przecież czytasz. Moje kartki były okolicznościowe - na Boże Narodzenie dla koleżanek. One mi wysyłały takie, więc chciałam im dorównać, ale moje kartki wobec Twoich to jak maluch przy mercu.

      Usuń
    3. Ha ha ha !!! Najważniejsze, że spróbowałaś i nie poszłaś na tzw. łatwiznę, kupując gotowe kartki. Dzięki serdeczne :))

      Usuń
  6. Ulcia, powodzenia w wyzwaniu. Kartka jest urocza i ma w sobie dużo romantyzmu.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawdziwe arcydzieło :)
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kwiatki wyszły cudne, nieważna nazwa, wyglądają jak żywe!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne pastelowe kolory i śliczne kwiatuszki :-)Cały komplet będzie piękną pamiątką :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna karteczka- moja ulubiona forma konstrukcji :-) Pozdrawiam wakacyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wiesz... chyba też polubiłam tę formę, mimo że trzeba się trochę przy niej napracować.

      Usuń
  11. Bardzo ładna kartka a razem z pudełkiem staje się eleganckim prezentem i pamiątką. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna ta kartka, kwiatki wyszły super! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna i romantyczna, jak na okazję przystało, karteczka. Nie mam "drygu" do robienia kwiatków więc tym bardziej podziwiam Twoje. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja też chyba nie mam drygu do robienia kwiatków, bo ciągle stanowią one dla mnie problem, ale jakoś się zmobilizowałam i udało się. Pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Kwiatuszki Ulu zrobiłaś piękne. To maltretowanie i ugniatanie wyszło im na dobre:)A karteczka śliczna, romantyczna i przyznam, że jeszcze takiej nie widziałam. Każda Twoja karteczka jest inna , a wszystkie piękne. Gratuluję i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aniu :)) Uściski posyłam :))

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Thank you very much for your kind words. Xoxo :))

      Usuń
  16. Powodzenia w wyzwaniu. Kartka piękna, kwiatki samodzielnie zrobione wyszły wspaniale.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzymam kciuki za powodzenie
    Pozdrawiam nareszcie uśmiechem słońca,które po przerwie wyjrzało zza chmur

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajniusie kwiatuszki :) muszę kiedyś spróbować zrobć takiego, widzę że wcale to nie jest trudne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam robienie kwiatków ! To fajna zabawa !!!

      Usuń
  19. Cudowny i twórczy blog, obserwuje ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te słowa :) Bardzo mi miło. Pozdrawiam Klaudio :)))

      Usuń
  20. Cieszę się, że zdecydowałaś się na wykonanie kwiatka - wyszedł naprawdę ślicznie :-) Dziękuję za udział w lipcowej zabawie na blogu Three Wishes - Danfi z DT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja dziękuję bardzo za możliwość udziału w zabawie :))

      Usuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))