sobota, 24 listopada 2018

Rozweselacze dnia codziennego

Dziś chcę Wam przedstawić moje rozweselacze dnia codziennego.
Dlaczego ?
- Bo dni są coraz krótsze i szybko robi się ciemno i smutno...
Rozweselacz przyda się na pewno !
Co to takiego ?
Każdy może go sobie sprawić sam i dla każdego pewnie będzie to 
coś innego.

W domu zawsze są jakieś pudełka, koszyczki, pojemniczki
- niepotrzebne jakby wcale.
Warto je zmienić i zaczarować w coś, co sprawi, że będzie nam milej, 
radośniej , weselej.

Przepis jest prosty !
Przygotuj pojemnik, koronki , sznurki, kawałek tasiemki, wstążki lub tkaniny
i … ozdób go tak jak potrafisz.
Ja zrobiłam to tak:




Gdy już zbierzesz potrzebne rzeczy - maluj, przyklejaj, ozdabiaj jak chcesz !!!



Moje rozweselacze służą mi jako podręczne pojemniki
na drobiazgi, które dotychczas przewracały się na mojej szafce nocnej 
bez składu i ładu.
Teraz mam porządek, a w dodatku uśmiecham się
rano i wieczorem, gdy na nie spoglądam,
bo to coś nowego, fajnego i samodzielnie zrobionego.




 

Polecam zrobienie  rozweselacza na swoją miarę !
Może to być jakaś zawieszka, pudełko, a może ramka ze zdjęciem, 
na które spojrzysz co rano ?
Nie potrzeba wiele, by z uśmiechem zacząć dzień !


47 komentarzy:

  1. fajne rozweselacze super ozdobione pudełka

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Ula! U mnie ostatnio powstał taki rozweselacz ze skrzynki po jabłkach:)))
    Pomalowałam na biało, dokręciłam kółeczka i postawiłam paprotki:)))
    Twój śliczny!
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ! Też miałaś świetny pomysł !!! I popatrz - niby prosta rzecz, a ile radości !?

      Usuń
  3. Takie rozweselacze są dobre dla tych, którzy mają je gdzie postawić. U mnie to nie zadziała... :( Moje rozweselacze opisałam wczoraj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla każdego coś innego ! Mnie po prostu cieszą takie rzeczy, które sama zrobiłam. Dzięki tym drobiazgom mam porządek na szafce i od razu radośniej się robi.

      Usuń
  4. Mam pytanie. Czy wiesz jak się robi siatki ze sznurka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że wiem, ale takiej siatki na zakupy nigdy nie robiłam. Na youtube jest trochę pomysłów. Wydaje mi się , że to będzie podobnie jak robienie wiszącego kwietnika :https://www.youtube.com/watch?v=V_XVHzMQCSY

      Usuń
  5. Ładną nazwę znalazłaś, to także dobry pomysł na prezenty, a zbliża się czas upominków:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiadają, że trzeba czymś zająć głowę - a tu proszę Ulu Twój pomysł na rozweselacz jest wspaniały. Koszyki prezentują sie cudnie oj i mojemu łazienkowemu też taka metamorfoza by się przydała ;) Ziaje kremy do rąk lubię do stup jeszcze nie miałam, ojej jak dawno do sudoku nie siadałam ;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Beatko :) U mnie sudoku jest na porządku dziennym, a właściwie nocnym. To są takie rzeczy, które lubię mieć pod ręką na stoliku nocnym, ale stwierdziłam, że lepiej im będzie w koszyczkach. Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Muszę pomyśleć Uleńko, bo na moim nocnym stoliku - jest wszystko :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem coś o tym. U mnie też tak było, ale wpadłam na pomysł koszyczków i jakoś tak - podziałały nie tylko na porządek , ale i rozweselająco na mnie :)

      Usuń
  8. Świetny pomysł i jeszcze lepsze wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To dobry pomysł na poprawę humoru.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy pomysł na poprawę nastroju .Uwielbiam koszyki i różne pudełeczka ,takie ozdobione cieszą i to bardzo .Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt ! Gdy sami zrobimy coś dla siebie - to jest wielka radość ! Pozdrawiam Grażynko :)

      Usuń
  11. Bardzo fajny pomysł, a coś własnoręcznie zrobionego zawsze cieszy :).

    Moim rozweselaczem będzie kalendarz adwentowy, który zawsze chciałam sobie zrobić i w tym roku jestem mocno zmobilizowana :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super ! Zrób go koniecznie i pochwal się ! Pozdrawiam :))

      Usuń
  12. Podziwiam pomysł i wykonanie. Ja noga jestem w dziełach artystycznych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Noga nie noga, ale te moje rozweselacze nie są wielkim wyczynem artystycznym. Pokazałam je, by wszyscy mogli zobaczyć, że to nie jest trudne i każdy może coś ozdobić mając do dyspozycji jedynie proste przedmioty, takie jak guziki i sznurek. Nie potrzeba wiele ! Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  13. Fajny pomysł na przerobienie czegoś co już mamy i nam się znudziło

    OdpowiedzUsuń
  14. Do takich rozweselaczy potrzeba dwóch zdolnych rąk. Co ma zrobić ktoś, kto ma tylko, a może aż dwie lewe ręce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam ! Oj tam ! - czyli mańkut do kwadratu ?!

      Usuń
  15. Świetna i pomysłowa metamorfoza :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, to się nazywa kreatywne spędzanie wolnego czasu - i do tego jeszcze poprawia humor!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. faktycznie! przeradosne! :) ja bawię się kolorowymi papierami, robię zakładki do książek jak mi smętnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo ! To też wpływa na poprawę humoru !!! Pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń
    2. Cieszę się, że do mnie zajrzałaś ! Bardzo mi miło !!!

      Usuń
  18. Bardzo fajny pomysł. Daje możliwość uruchomienia kreatywności.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ula, wspaniały pomysł, po prostu robimy co nam w duszy gra - choć u ciebie oczywiście wyszło pięknie. Ja jako niemanualna poprzyklejam ot tak, jak się uda. Może wyjdzie coś fajnego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wyjdzie coś oryginalnego, ale najważniejsze, by sprawiło Tobie radość !!!

      Usuń
  20. śliczne rozweselacze:) Fajny pomysł, godny naśladowania. Może i ja pomyślę o czymś podobnym...Jak na razie cieszę się, że Ty się cieszysz swoimi pojemnikami, pięknie i prościutko przyozdobionymi. Bardzo mi się one podobają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu :) Wiesz jak to jest - człowiek szuka czegoś, co przyniesie radość każdego dnia, by nie dać się chandrze. Dziś jest to, a jutro coś innego ! Uściski serdeczne :))

      Usuń
  21. Brawo, Ula. Za całość i za nazwę.:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale ekstra !!! :-))) zaczynam się rozglądać :-) głównie u znajomych, bo ja mam małe mieszkanie i wywalam co mi zawadza, a teraz koszyczki zwykłe, pudełeczka by się przydały, ech. Nauczyłam się tylko z ubrań wycinać koronki itp. zanim wyrzucę starocie. Jedna koronka z bielizny bardzo pasowała do kartki, hehe. Uścichy mocne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo ! To dobry pomysł z tymi koronkami ! Jesteś kreatywna Marzenko ! Ściskam równie mocno :))

      Usuń
  23. Fajne upiekszacze i rozweselacze koszyków:) Pozdrawiam Ulu:)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))