środa, 28 listopada 2018

Święta w stylu vintage

Czas pędzi nieubłaganie do przodu, a ja z tematem świątecznych kartek
zostałam daleko w tyle.
Zupełnie brak mi zapału do tworzenia...
Gdzieś tam w międzyczasie rozprawiłam się z tym brakiem chęci 
i powstała skromna karteczka monochromatyczna w stylu vintage.





Kartkę zgłaszam na wyzwanie # 40 ogłoszone na blogu Filigranek.


Ponownie postanowiłam zawalczyć z niechęcią wszelką
i tak powstała kolejna kartka.




Nie ukrywam, że to właśnie Filigranki zmobilizowały mnie do tworzenia, 
ponieważ ostatnio wygrałam u Nich konkurs blogowy i otrzymałam
nagrodę w postaci materiałów do scrapbookingu.
Radocha była naprawdę wielka!
Bardzo serdecznie dziękuję :))




39 komentarzy:

  1. Piękne, moim skromnym zdaniem wystawiona kartka do konkursu faworyta nr 1, wyczyniasz cuda z tymi kartkami Ulu! Prawdziwy kunszt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne - i miło Cię tu widzieć :))

      Usuń
  2. Śliczne karteczki Ulko.:) Gratuluję wygranej.:) Przyznam się, że ja z kartkami jestem w lesie. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cieszę się, że i u Ciebie ciężko z kartkami, bo po prostu nie czuję się z tym osamotniona. Ściskam :))

      Usuń
    2. Ulka damy radę, gorzej jak poczta nie da rady...

      Usuń
  3. Karteczka bardzo ładna, inna w klimacie, taka w starym stylu:-)
    Ja wkręciłam sie w kartki charytatywne, robimy je z uczniami na lekcjach bibliotecznych i wysyłamy do Marzycielskiej Poczty, do Robótki 2018 i zaprzyjaźnionym osobom. Jest Moc!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow !!! Super !!! Podziwiam taką inicjatywę !!!

      Usuń
  4. Gratuluję Ulu wygranego konkursu u Filigranek, który poniekąd, zmobilizował Cię do działania:) Karteczki wyszły uroczo, takie ciepłe, domowe. Są śliczne.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ula gratulacje z okazji wygranej nagrody :) karteczki śliczne , zwłaszcza ta z latarenką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli te kartki są świadectwem braku zapału to Ci gratuluję, bo wyszły świetnie, chyba pierwsza nawet bardziej.:)) Warto było się zmobilizować.
    Pozdrawiam serdecznie.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Naprawdę walczę z brakiem weny i tak - gdzieś w międzyczasie próbuję coś tworzyć. Pozdrawiam ciepło :))

      Usuń
  7. Pięknie Uleńko i witaj w klubie, bo mnie po dzisiejszym dniu odszedł zapał wszelaki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam Gabrysiu... Wiesz, bo my się tak przejmujemy, a trzeba machnąć na to wszystko ręką i robić swoje ! Trzymaj się !!! Buziaki :)

      Usuń
  8. Obie karteczki są bardzo ładne. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kto teraz wysyła kartki?! Ja do niedawna dostawałem jakieś głupie wierszyki, ale z racji konsekwentnego ich ignorowania już nie dostaję:))) PS. Takie cudeńko strach wysyłać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest... też nie lubię "głupich wierszyków", ale są ludzie w naszej przestrzeni, którzy zasługują na to, by dostać takie "cudeńko". Dziękuję :))

      Usuń
  10. Jak ja lubię takie klimaty:D Fajne wyszły Ci te kartki!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne, niezwykle klimatyczne. Jestem nimi zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Great post dear! Greetings from Turkey
    You have a nice blog.
    I follow your blog can you follow mine?

    www.guzelvekulturlu.com
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe te kartki. Tyle detali, tyle delikatnej aury, tyle wyrafinowanej subtelności. Coś pięknego :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko ! - i tyle miłych słów od Ciebie :)) Uściski serdeczne :))

      Usuń
  14. Super kartki,rewelacyjne:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne kartki. Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Ile cudnych warstw i dodatków. Dziękuję za zabawę z Filigrankami - Karolina z DT

    OdpowiedzUsuń
  17. Krótko napiszę: PIĘKNE. Nie dziwię się, że wygrałaś. Zdziwiłabym się, gdyby było inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję, dziękuję :)) Fajnie jest czuć, że ktoś we mnie wierzy, bo ja sama przeważnie nie mam tyle wiary we własne możliwości. Dlatego jeszcze raz dziękuję :)))

      Usuń
  18. To mój ulubiony styl- piękne Uleńko.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne kartki, wcale nie widać, żebyś musiała przezwyciężać niechęć :) ja się ostatnio zakochałam w efekcie hot stampingu i kombinuję, czy nie zaprojektować sobie po prostu takich złotych lub srebrnych elementów i mieć je zawsze w pogotowiu. Świąteczne pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Hot stamping - to trochę jak embosing !!! Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))