wtorek, 5 marca 2019

Kartka ślubna na bazie swing

 Ostatnio podobają mi się kartki w nieco innej formie,
czyli takie trochę niezwykłe.
Tym razem zamarzyłam o kartce, którą nazwałam: kartką z okienkiem.
Wygląda ona trochę jak parawan, który można postawić przodem lub tyłem 
i z każdej strony jest coś innego, i nie ma pustych miejsc.

Okazało się, że nie muszę sama wycinać bazy i ruchomego okienka,
bo w sprzedaży są dostępne gotowe bazy do tego typu kartek.
Tym bardziej kompozycję tworzyło mi się dosyć szybko i z lekkością.
Papiery z kolekcji Minaty Lovely Day - moje ulubione !















36 komentarzy:

  1. Muszę dowiedzieć się, jaka była reakcja Młodej Pary :) Przepiękne kartki

    OdpowiedzUsuń
  2. uLA ŚLICZNE TE tWOJE SKŁADACZKI ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się takie "przestrzenne" kartki, ta jest elegancka i jedyna w swoim rodzaju . Na pewno znajdzie się w rodzinnym archiwum nowożeńców . :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna i delikatna karteczka !Cudnie ozdobiłaś kwiaty dodając wypukłość na ich płatkach .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zawsze - jesteś spostrzegawcza Grażynko. Dzięki serdeczne :))

      Usuń
  5. Bardzo ciekawe, takie rustykalno-eleganckie:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna i bardzo oryginalna kartka. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna i niezwykle ciekawa kartka.
    Uściski Ula:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oryginalna w kształcie i pięknie ozdobiona. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna karteczka Ulko.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezwykła parawanowa kartka z piekna zawartością. Urzekła mnie bardzo mądra dedykacja.
    Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł z tym "okienkiem". Twoje kartki zyskały nowy, przestrzenny wymiar :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Lubię takie troszkę inne. Pozdrawiam :))

      Usuń
  12. Ulu ale urocza karteczka taka romantycznie przestronna :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne! W dzieciństwie miałem takie książeczki, które były trochę 3D:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mi przypomniałeś... ja też miałam takie książki i w dodatku niektóre ilustracje były ruchome. Niesamowicie się je oglądało !

      Usuń
  14. Przecudnej urody, niezwykłe, jedyne w swoim rodzaju.
    Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna i elegancka kartka. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo piękne są te kartki !! :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Aleksandra, Marzenka i Decoupage - dziękuję :))

      Usuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))