piątek, 8 marca 2019

Prezent na Dzień Kobiet

Dziś, za namową Agi odkurzyłam swój stary blog
z cytatami i życzeniami, na którym nic nie publikowałam
od czterech lat ( !? ).
 Myślałam o tym, przymierzałam się...
i stwierdziłam, że warto oraz że dam radę !

Zapraszam Was na bloga Moc życzeń.
Dziś z okazji Dnia Kobiet znajdziecie tam 
garść cytatów o kobietach. 

Uśmiechajcie się często, bo uśmiech jednoczy ludzi !
Rozwijajcie swoje pasje, bo warto !
Bądźcie sobą !
Kochajcie i bądźcie kochane !


21 komentarzy:

  1. Uleńko bardzo, bardzo się ciesze, ze wyciągnęłas z lamusa ten blog :) wielki uśmiech dla Ciebie :) ja z przyjemnością będę tam zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dzięki Tobie, Aga ! Dziękuję bardzo za motywację :) Mam nadzieję, że wyjdzie nam to na dobre !

      Usuń
  2. Dobra nowina! Wspaniałego Dnia Kobiet Uleńko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna podróż w czasie Uleńko. Miłego świątecznego wieczoru

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja jeszcze dodam:
    BĄDŻCIE SZCZĘŚLIWE !!!
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkim kobietom - wszystkiego najlepszego! Z lekkim poślizgiem, bo wczoraj byłam niedostępna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale jak Ty dasz radę prowadzić dwa blogi naraz?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już to przerabiałam, więc chyba dam radę. Przynajmniej mam taką nadzieję.

      Usuń
    2. Przyłączam się do podziwu, gdyż ostatnio mam problem z jednym blogiem:)

      Usuń
  7. Najbardziej dla mnie pożyteczne okazało się "polubić siebie" hehe dużo babskiej serdeczności Ci życzę Uleńko :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skoro "o kobietach i dla kobiet", to tym razem bez komentarza:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ula, wzajemnie. I pędzę na drugi blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spóźnione życzenia i ode mnie! Świetny blog! Super, że go odkurzyłaś :)
    Tego roku na walentynki dostałam od męża bieliznę od gaia.com.pl i dalej jestem zachwycona. Świetna jakość, a dzięki dobrze sporządzonej tabeli rozmiarów wszystko pasuje :) Pozdrawiam i czekam na kolejne posty!

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo dziękuję :)))